
AUDIENȚE. Pro TV a dat cel mai urmărit program al serii - finala fără premiu a show-ului Ninja Warrior. Emisiunea bazată pe probe sportive a condus topul audiențelor, pe toate targeturile. Concurența i-a suflat în ceafă, cu cifre apropiate. La nivel național, Exatlonul de pe Kanal D s-a clasat pe locul secund.
Finala difuzată de Pro TV a strâns o medie de audiență de aproximativ 1,3 milioane de telespectatori din toată țara.
Show-ul a a avut doar un câștigător „onorific", deoarece niciun concurent nu a reușit să termine traseul și să urce ultimul obstacol - Muntele Midoriyama. George Mariș a fost desemnat cel mai bun concurent din emisiune și a fost premiat cu o medalie.
Kanal D s-a clasat la mică distanță, cu o medie asemănătoare la nivelul întregii țari - puțin peste 1,3 milioane de telespectatori.
Antena 1 a completat top trei în toată țara, cu Insula iubirii. De asemenea, pe publicul comercial postul Intact s-a clasat pe doi, peste Kanal D.
Ultima ediție de la Ninja Warrior s-a intersectat aproape pe tot intervalul cu Insula iubirii și Exatlon. Cele două producții s-au încheiat la aproximativ o oră după show-ul de la Pro TV.
Paginademedia.ro vă prezintă audiențele pe intervalul finalei Ninja Warrior:
NAȚIONAL. Show-urile bazate pe probe sportive, de la Pro TV și Kanal D, au fost aproapiate în ceea ce privește cifrele din toată țara. Ninja Warrior și Exatlon au avut aproximativ aceeași audiență medie - 1,3 milioane de telespectatori - cu o diferență mică în favoarea concursului de la Pro TV.
Antena 1 s-a poziționat pe locul trei. A strâns o medie de audiență de aproximativ 780.000 de privitori, în fiecare minut.
URBAN. La orașe, Ninja Warrior s-a desprins puțin mai mult față de Kanal D. A avut o medie de 650.000 de telespectatori. Kanal D, post ul de pe locul doi, a scos o medie de jumătate de milion de telespectatori.
Antena 1 a rămas pe trei și în mediul urban. A avut o audiență medie de 450.000 de telespectatori, în fiecare minut.
COMERCIAL. Pe publicul cu vârsta între 18 și 49 de ani lider a fost tot Pro TV. A scos cifre de aproximativ 330.000 de telespecatori și o cotă de piață de 19,3%.
Antena 1 a trecut peste Kanal D la orașe. Postul Intact a avut o audiență medie de 270.000 de telespectatori, în fiecare minut.
Kanal D a avut cifre de puțin peste 200.000 de privitori, în fiecare minut.
GALERIE FOTO
Audienţa posturilor TV duminică, 28 octombrie, pe intervalul finalei Ninja Warrior (20.00-22.15), la nivel NAŢIONAL
NATIONAL | Nr. Persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.377.000 | 7.7 | 15.9 |
2 | Kanal D | 1.318.000 | 7.4 | 15.2 |
3 | Antena 1 | 780.000 | 4.4 | 9.0 |
4 | Prima TV | 626.000 | 3.5 | 7.2 |
5 | Antena 3 | 445.000 | 2.5 | 5.1 |
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
Audienţa posturilor TV duminică, 28 octombrie, pe intervalul finalei Ninja Warrior (20.00-22.15), în mediul URBAN:
URBAN | Nr. Persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 654.000 | 6.8 | 14.3 |
2 | Kanal D | 525.000 | 5.5 | 11.5 |
3 | Antena 1 | 449.000 | 4.7 | 9.8 |
4 | Antena 3 | 287.000 | 3.0 | 6.3 |
5 | Romania TV | 257.000 | 2.7 | 5.6 |
Audienţa posturilor TV duminică, 28 octombrie, pe intervalul finalei Ninja Warrior (20.00-22.15), pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Nr. Persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 334.000 | 7.6 | 19.3 |
2 | Antena 1 | 268.000 | 6.1 | 15.5 |
3 | Kanal D | 206.000 | 4.7 | 11.9 |
4 | DigiSport 1 | 74.000 | 1.7 | 4.3 |
5 | Prima TV | 50.000 | 1.1 | 2.9 |
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Comentarii
Dar acum pe bune,a cam fost gândită asta.Nici daca ai fi stat in cap și ai fi terminat acel traseu in 2 minute
am stat pe youtube si m-am distrat mai mult decat in fata tv-ului
Dacă bucătarii nu fac ceva, e foarte posibil ca Antena să termine anul pe locul 3 pe national.