Skip to main content

AUDIENŢE. Comedia a ţinut România... în faţa televizoarelor. Pro TV, lider detaşat cu Las Fierbinţi

 
AUDIENŢE. Comedia a ţinut România... în faţa televizoarelor. Pro TV, lider detaşat cu Las Fierbinţi

AUDIENŢE. Comedia a ţinut România în faţa televizoarelor. Pro TV a fost lider detaşat în topul audienţelor, cu Las Fierbinţi. Serialul de comedie a avut cifre duble, la nivel naţional, faţă de următoarele posturi clasate, Kanal D şi Antena 1.

Publicitate

Fierbinţenii au strâns o audienţă medie de aproximativ 2,2 milioane de telespectatori din toată ţara, în fiecare minut.

Vârful naţional, de la ora 20:55, aproxiamativ 2,7 milioane de telespectatori se uitau la Firicel şi Celentano, pe Pro TV.

Kanal D, următorul post clasat a avut cu aproape un milion de telespectatori mai putin, pe intervalul Las Fierbinţi. X Factorul de pe Antena 1 a fost pe trei, pe acelaşi interval orar.

Paginademedia.ro prezintă audienţele serii de marţi, pe intervalul Las Fierbinţi:

NAŢIONAL. Pro TV a fost liderul serii cu serialul Las Fierbinţi. Media de audienţă a fost de peste două milioane de telespectatori, în fiecare minut.

Kanal D şi Antena 1 au fost următoarele două posturi clasate, pe interval, cu o medie de audienţă apropiată de un milion de telespectatori, în fiecare minut.

URBAN. La oraşe, Pro TV şi-a menţinut poziţia de lider. Las Fierbinţi a strâns în faţa televizorelor o medie de aproximativ un milion de telespectatori, în fiecare minut.

În mediul urban, Antena 1 a trecut peste Kanal D. Postul Intact, cu X Factor, a strâns o medie de audienţă de aproxiamativ 600.000 de telespectatori, în fiecare minut, pe intervalul Las Fierbinţi.

COMERCIAL. Las Fierbinţi a pus Pro TV pe primul loc şi pe publicul comercial. Aproxiamtiv jumătate de milion de telespectatori au urmărit, în fiecare minut, serialul de comedie.

Pe locul secund, pe interval, s-a poziţionat X Factorul, de pe Antena 1, cu o medie de aproximativ 300.000 de telespectatori, în fiecare minut.

Kanal D a fost trei. Happy Channel şi Pro 2 au completat top cinci, pe publicul cu vârsta între 18 şi 49 de ani.

Audienţa posturilor TV marţi, 9 octombrie, pe intervalul Las Fierbinţi (20.30-21.30), la nivel NAŢIONAL

NATIONAL Nr. Persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 2.279.000 12.7 26.1
2 Kanal D 1.080.000 6.0 12.3
3 Antena 1 994.000 5.5 11.4
4 National TV 385.000 2.1 4.4
5 Romania TV 378.000 2.1 4.3

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV marţi, 9 octombrie, pe intervalul Las Fierbinţi (20.30-21.30), în mediul URBAN:

URBAN Nr. Persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 1.037.000 10.8 22.5
2 Antena 1 603.000 6.3 13.1
3 Kanal D 530.000 5.5 11.5
4 Happy Channel 214.000 2.2 4.6
5 Antena 3 213.000 2.2 4.6

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraşe.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV marţi, 9 octombrie, pe intervalul Las Fierbinţi (20.30-21.30), pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Nr. Persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 494.000 11.2 29.3
2 Antena 1 291.000 6.6 17.3
3 Kanal D 139.000 3.2 8.2
4 Happy Channel 86.000 1.9 5.1
5 Pro 2 56.000 1.3 3.3

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Săptămâna viitoare se termină serialul turcesc de la ora 20:00. Sa vedem atunci dacă Happy Channel m-ai apare în top cinci.
  • "Nu te priveste pe tine ce fac eu, nu am cerut de la tine audiente, asa ca veziti de treaba ta"
    Atunci nu mai "criza" cand unele persoane cer audientele pe alt interval. Ai inteles ?
  • Nu te priveste pe tine ce fac eu, nu am cerut de la tine audiente, asa ca veziti de treaba ta
  • De ce nu dati un top 10-20? Deja ne-am plictisit de aceleasi locuri, cateodata mai vedem Happy si Pro 2 in top 5, ca in rest aceleasi si aceleasi televiziuni...
  • "x factor mult peste exatlon"
    a fost mireasa din istanbul, nu exatlon
  • "eu unu m-am saturat sa ma tot justific!"
    Pai si atunci nu "criza" cand alte persoane cer audientele, cum ai facut aici:
    https://www.paginademedia.ro/2018/10/audiente-insula-iubirii-8-octombrie-2018#comments"

    Si exact cum a zis "Iuli". Vrei audiente, platesti. Nu mai intreba pe fiecare stire audientele... Site-ul posteaza stiri cu audiente, foarte bine. Nu posteaza, tot foarte bine. Nu mai dispera dupa ele.
  • Las-o balta Doru, eu unu m-am saturat sa ma tot justific!
  • Raspunde aici:
    ""Ciobanii nu ma intereseaza, de aceea nu am cerut ieri pe intervalul Ciobanilor."
    Si atunci nu "criza" cand unele persoane cer audientele pe alt interval, cum ai facut ieri:
    https://www.paginademedia.ro/2018/10/audiente-insula-iubirii-8-octombrie-2018#comments"

    Nu te-ai prins ca celelalte doua intrebari erau pentru "mile" ? Casca ochii inainte sa comentezi ceva...
  • "marian' mai treci pe la şcoala, vad ca suferi rau de nebagare în seama!
  • Doru , *** Te-am întrebat eu ceva despre pro 2 sau sa comentezi stirea, se vede ca ai probleme grave!
  • Cred ca si IULI ti-a spus plateste la Kantar mrdia daca vrei audiente nu mai cere atata , totul se plateste daca nu cere ANTENUTEI audientele
  • "Ciobanii nu ma intereseaza, de aceea nu am cerut ieri pe intervalul Ciobanilor."
    Si atunci nu "criza" cand unele persoane cer audientele pe alt interval, cum ai facut ieri:
    https://www.paginademedia.ro/2018/10/audiente-insula-iubirii-8-octombrie-2018#comments

    "comenteaza stirea nu pe altii"
    Pai penibilule, tu ai comentat stirea ? Ce scrie in titlu: "AUDIENȚE. Comedia a ținut România... în fața televizoarelor. Pro TV, lider detașat cu Las Fierbinți".
    Ce legatura are "Happy Channel" aici ?

    Si inca nu mi-ai raspuns aici:
    ""e tot sub happy , ca deobicei"
    Interesant. Si unde e "Happy Channel" aici ?
    https://www.paginademedia.ro/2018/10/romanii-intre-referendum-si-sexul-de-impacare-insula-iubirii-cat-toate-posturile-de-stiri-la-un-loc-pe-publicul-comercial
    Nu a prins top 25... Iar "Pro 2" a fost pe 10 pe comercial."
  • Uite asa, vreau eu sa vad pe intervalul X-Factor! Pentru ca ma intereseaza! Ciobanii nu ma intereseaza, de aceea nu am cerut ieri pe intervalul Ciobanilor.Ai primit raspunsul.
  • doru , nu mai suparat daca nu ai ce sa zici , comenteaza stirea nu pe altii

Trimite un comentariu

sus