Skip to main content

AUDIENȚE. Factorul X a fost pe Pro X. Meciul naționalei de tineret s-a văzut mai bine decât producțiile Kanal D și Antena 1

 
AUDIENȚE. Factorul X a fost pe Pro X. Meciul naționalei de tineret s-a văzut mai bine decât producțiile Kanal D și Antena 1

AUDIENȚEPro X a bătut la scor de neprezentare Kanal D și Antena 1, în topul audiențelor de aseară. Kanal D a fost peste Pro X doar pe național. Singurul post de televiziune care a rămas neclintit, inclusiv pe intervalul meciului, a fost Pro TV.

Postul a stat bine pe toate targeturile, față de media obișnuită, cu meciul de tineret al naționalei, România U21 - Liechtenstein U21 (4-0).

Publicitate

Producțiile care se băteau pentru primele locuri în fiecare seară, X Factor și serialul turcesc Mireasă din Istanbul, au fost suraclasate de victoria naționalei condusă de Mirel Rădoi. Partida a însemnat calificarea tricolorilor "mici", după 20 de ani, la un Campionat European. 

Pro TV a scos o medie de audiență de 1,3 milioane de telespectatori, pe intervalul meciului. Atunci, postul a difuzat ultima jumătate de oră din episodul Las Fierbinți și apoi filmul de acțiune Nume de cod: Spionul de noiembrie. 

Postul Dogan a scos o medie de aproximativ 950.000 de telespectatori, iar Pro X a scos 830.000 de telespectatori.

X Factor abia s-a văzut pe intervalul meciului. A fost pe patru în toată țara și la orașe, iar pe publicul comercial s-a clasat pe trei.  

Paginademedia.ro prezintă audiențele serii de marți, pe intervalul România U21 - Liechtenstein U21: 

Audienţa posturilor TV marți, 16 octombrie, pe intervalul România U21 - Liechtenstein U21 (21.00-22.50), la nivel NAŢIONAL

  NATIONAL   Nr. Persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Pro TV 1.393.000 7.8 18.7
2 Kanal D 946.000 5.3 12.7
3 Pro X 829.000 4.6 11.1
4 Antena 1 749.000 4.2 10.0
5 Happy Channel 352.000 2.0 4.7
 

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA 

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV marți, 16 octombrie, pe intervalul România U21 - Liechtenstein U21 (21.00-22.50), în mediul URBAN:

  URBAN   Nr. Persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Pro TV 663.000 6.9 16.2
2 Pro X 501.000 5.2 12.2
3 Kanal D 474.000 4.9 11.6
4 Antena 1 385.000 4.0 9.4
5 Antena 3 254.000 2.6 6.2
 

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
 
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la orașe.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV marți, 16 octombrie, pe intervalul România U21 - Liechtenstein U21 (21.00-22.50), pe publicul COMERCIAL:

  COMERCIAL   Nr. Persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Pro TV 328.000 7.5 22.1
2 Pro X 212.000 4.8 14.3
3 Antena 1 153.000 3.5 10.3
4 Kanal D 118.000 2.7 7.9
5 Happy Channel 103.000 2.3 6.9
 

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
 

 

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro

Comentarii

  • "Cine zicea ca Pro X nu se vede in audiente? Bravo baeti! Unde esti "mile"? da X Factor? Taci malc ..."
    Ai postat pe toate stirile cu numele "Doru" ? Cum am mai zis; "trollul" e platit bine la tine...

    S-a terminat serialul de pe "Happy Channel". Nu mai prinde top 5 pe comercial. "Pro X" trebuie sa mai cumpere diferite competitii sportive. Nu seriale rererereredifuzate...
  • Carcotasii sa rada de ei ca mai au un pic si zboara de la Prima Tv! Ei nu fac nici un sfert din audienta X Factorului! Prostule , rad si de prostii de la Pro , mai ales de prezentatorii stirilor
  • Saptamana viitoare se vor vedea de doua ori chix factor , marti si vineri , dupa care va ramane vinerea , pana si carcotasi rad de ei la ce capodopere aduce , si apoi cu asemenea jurati e de inteles , cred ca Brenciu si Banica regreta ca au plecat la antenuta
  • Interesante cifre. Cred ca, daca era difuzat de Pro TV, meciul scotea un ”scor” mai bun in audiențe.

Trimite un comentariu