Skip to main content

AUDIENŢE. Ninja Warrior, liderul serii şi cifre în creştere. Insula iubirii, locul doi la oraşe şi pe comercial. Exatlon, locul doi în toată ţara

 
AUDIENŢE. Ninja Warrior, liderul serii şi cifre în creştere. Insula iubirii, locul doi la oraşe şi pe comercial. Exatlon, locul doi în toată ţara

AUDIENŢE. Pro TV a fost liderul serii cu ediţia a patra din Ninja Warrior. Show-ul bazat pe probe sportive, de la Pro TV, a câştigat duelul cu Exatlon, emisiunea cu un format asemănător de la Kanal D. Insula iubirii, de la Antena 1, s-a clasat pe locul al treilea în toată ţara, dar pe doi la oraşe si pe publicul comercial.

Publicitate

Ninja Warrior a strâns o medie de aproximativ 1,3 milioane de telespectatori din toată ţara, în fiecare minut. În minutul de aur, de la ora 21:06, aproxiamtiv 1,5 milioane de oameni se uitau la producţia Pro TV.

Prima TV şi România TV s-au poziţionat, la nivel naţional, pe locurile patru, respectiv cinci. Digisport 1 se regăseşte în top cinci pe publicul comercial. Pe intervalul Ninja Warrior, postul RCS a difuzat meciul de fotbal Hermannstadt - FCSB (1-3), de la ora 21:00.

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele Ninja Warrior (20.00-22.05):

NAŢIONAL. Pro TV a difuzat cea mai urmărită producţie de pe interval. Ninja Warrior a scos o audienţă medie de aproximativ 1,3 milioane de telespectatori şi o cotă de piaţă de 14,9%.

Kanal D a fost al doilea post din clasamentul naţional, pe intervalul Ninja Warrior. Exatlon a scos o medie de aproximativ 1,1 milioane de telespectatori, în fiecare minut. A avut o cotă de piaţă de 13,3%.

Antena 1 a ocupat locul trei în toată ţară, însă la o distanţa mai mare de primele două posturi clasate. Insula iubirii a strâns o audienţă medie de aproxiamtiv 780.000 de telespectatori, în fiecare minut. A avut o cotă de piaţă de 8,9%.

URBAN. Pro TV a fost lider şi în mediul urban. Ninja Warrior a scos o medie de audienţă de aproximativ 610.000 de telespectatori, în fiecare minut.

La oraşe, Antena 1 şi Kanal D au făcut schimb de locuri. Postul Intact a trecut pe locul doi, înaintea postului Dogan. Insula iubirii a avut, pe intervalul Ninja Warrior, o medie de aproximativ jumătate de milion de telespectatori.

Kanal D nu a fost departe de locul doi. A scos o audienţă medie de aproximativ 460.000 de telespectatori, în fiecare minut.

COMERCIAL. Ninja Warrior a fost cel mai urmărit program şi pe publicul cu vârsta între 18 şi 49 de ani. Producţia Pro TV a scos o medie de audienţă de aproximativ 315.000 de privitori, în fiecare minut.

Antena 1 s-a clasat imediat după Pro TV, pe poziţia secundă. Postul Intact a strâns o audienţă medie de aproximativ 290.000 de telespectatori, în fiecare minut. Cele două posturi au avut o cotă de piaţă de aproximativ 18,%, respectiv 16,9%.

Kanal D a scos o audienţă medie de aproxiamtiv 180.000 de telespectatori, în fiecare minut. A avut o cotă de piaţă de 10,4%.

Audienţa posturilor TV duminică, 30 septembrie, pe intervalul Ninja Warrior (20.00-22.05), la nivel NAŢIONAL

NATIONAL Nr. Persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 1.310.000 7.3 14.9
2 Kanal D 1.164.000 6.5 13.3
3 Antena 1 777.000 4.3 8.9
4 Prima TV 649.000 3.6 7.4
5 Romania TV 555.000 3.1 6.3

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV duminică, 30 septembrie, pe intervalul Ninja Warrior (20.00-22.05), în mediul URBAN:

URBAN Nr. Persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 609.000 6.3 13.5
2 Antena 1 496.000 5.2 11.0
3 Kanal D 460.000 4.8 10.2
4 Romania TV 271.000 2.8 6.0
5 Antena 3 262.000 2.7 5.8

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraşe.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV duminică, 30 septembrie, pe intervalul Ninja Warrior (20.00-22.05), pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Nr. Persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 315.000 7.2 18.4
2 Antena 1 288.000 6.5 16.9
3 Kanal D 178.000 4.1 10.4
4 Prima TV 93.000 2.1 5.5
5 DigiSport 1 93.000 2.1 5.4

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • "Tu ce comentezi , ce zic alții sau srirea"
    Comentez la cei "impartiali". Critica un post TV, dar in "curtea" lor nu se uita.

    Si ti-a raspuns foarte bine "Mihail" aici: https://www.paginademedia.ro/2018/10/catalin-botezatu-raluca-badulescu-rubrica-moda-teo-show#comments
    "Pur si simplu nu imi plac oamenii duplicitari si care arunca cu *** fara sa se uite in curtea lor."

    Daca mentionai in comentariul tau "Emisiunea e sub fort boyard , interesant" si emisiunea "Ultimul Trib", crezi ca iti mai raspundeam ? Ca noua emisiune e si sub "Ninja Warrior", si sub "Fort Boyard"...
  • "Mergi la munca, nu mai slugarnicii"
    Interesant... Dar tu ce cauti aici ? Nu esti la "munca" ?
    Apropo, cu atatea tehnologii, poti comenta pe site-uri si la munca. Stiai ? Laptopuri, tablete, telefoane... Dar probabil nu ai internet pe telefon.
  • "postacii protevisti sunt la datorie , 7 zile din 7 comenteaza slugarnic"
    Penibilule, ai revenit ? Raspunde la ce iti scriu, nu mai devia subiectul...
  • "postacii protevisti sunt la datorie , 7 zile din 7 comenteaza slugarnic"
    Penibilule, ai revenit ? Raspunde la ce iti scriu, nu mai devia subiectul...
  • postacii protevisti sunt la datorie , 7 zile din 7 comenteaza slugarnic
  • "Sigur e ultimul sezon, e sub un film ieftin"
    Te referi la "Ultimul Trib". Nu ? Sa vedem ce face emisiunea joi sau vineri. Poate pica sub "Exatlon" pe comercial. Ca in ultima editie de vineri, diferenta intre cele doua emisiuni a fost de 0,2 puncte...
    https://www.paginademedia.ro/2018/09/audiente-vocea-romaniei-28-septembrie-2018
  • "Emisiunea e sub fort boyard , interesant"
    Dar peste "Exatlon" si dezastrul "Ultimul Trib". Asta e si mai interesant. Nu, "Mile" ?
    Daca ne luam dupa mintea ta, inseamna ca emisiunea "Gospodar fara pereche" e peste "Ultimul Trib"...
  • "aseara" scuzatima sunt foarte nervos pe individul asta care habar nu are cei cu el .
  • Prostule , sunt audientele de saptamana trecuta pe site-ul pro.ro, care sunt si pe site-ul acesta, aseata ciobanii au luat-o tare rau.
  • Razvan Putina nu mai manipula , Gospoarii Fara Pereche , a fost lider de audienta pe toate targheturile , peste 15000000 , de privitori iar in minnutul de aur aproape 2 mil, pe comercial 6,8 SHARE 19,2 iar antenuta , 6,4 share 18,1 asa ca nu mai manipula ca ramai cu sechele da la antenuta sursa pro ,ro
  • "Cand te aud ca nationalul si urbanul nu conteaza mor, or lua ei bani din publicitate( adica comercialul) dar conteaza si nationalul si urbanul"
    "Razvan Putina", pai conteaza pentru tine cele doua target-uri. Pentru televiziuni doar comercialul conteaza. De acolo vin banii.

    "Apropo Doru, o sa ai un soc ,Insula Iubirii a fost lider de audienta pe comercial pe intervalul "Gospodar fara pereche" dar si în prime - time 19-23."
    7,1 puncte rating pe comercial pentru "Antena 1" si 6,9 pentru "Pro TV" ? Diferenta de 0,2 e "soc" pentru tine ?
    Atunci, ce mai spui de "dezastrul" postului "Antena 1" de vineri pe comercial... "Pro TV" a avut 11,2 si "Antena 1" doar 3 puncte pe comercial (de aproape 4 ori mai mare).
    https://www.paginademedia.ro/2018/09/audiente-vocea-romaniei-28-septembrie-2018

    Dar vad ca, pe toata ziua, postul "Antena 1" sta cam slab...
    "La nivelul întregii zile de ieri, pe acelaşi interval comercial 18-49 de ani, Pro TV a înregistrat o cotă de 3,2%, Antena 1 – 2,5%, iar Kanal D – 0,8%."

Trimite un comentariu

sus