Skip to main content

AUDIENŢE. Antena 1 şi Pro TV au mers umăr la umăr în audienţe. Fructul oprit, lider pe ţară. Visuri la cheie, la oraşe şi pe comercial

 
AUDIENŢE. Antena 1 şi Pro TV au mers umăr la umăr în audienţe. Fructul oprit, lider pe ţară. Visuri la cheie, la oraşe şi pe comercial

AUDIENŢE. Visuri la cheie şi Fructul oprit au mers umăr la umăr în clasamentul audienţelor de aseară. Pro TV şi Antena 1 şi-au împărţit primele locuri în prime time. Postul Intact şi-a adjudecat primul loc în toată ţara, iar Pro TV a fost lider la oraşe şi pe publicul comercial.

Publicitate

Pro TV s-a poziţionat pe locul secund în toată ţară, dar a avut cifre apropiate de Antena 1. Ambele posturi de televiziune au avut o medie de audienţă de aproximativ 1,4 milioane de telespectatori.

Kanal D s-a poziţionat pe locul trei din top, indiferent de targetul despre care vorbim. Însă, la nivel naţional, nu a fost departe de primele două posturi clasate.

De menţionat că Visuri la cheie a început la ora 20:30, adică cu jumătate de oră mai târziu decât Fructul oprit şi Exatlon.

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele pe intervalul emisiunii Visuri la cheie:

NAŢIONAL. Pe intervalul Visuri la cheie, Antena 1 şi Pro TV au avut o medie de audienţă de aproximativ 1,4 milioane de telespectatori. Cu un mic avantaj al Antenei 1, de 17.000 de telespectatori.

Kanal D s-a poziţionat pe locul al treilea, cu producţia Exatlon. Postul Dogan a strâns o medie de aproximativ 1,2 milioane de telespectatori, în fiecare minut.

URBAN. La oraşe lucrurile s-au schimbat puţin. Pro TV a trecut pe primul loc, dar Antena 1 a ţinut aproape. Liderul a avut o medie de 712.000 de telespectatori, iar postul intact a strâns aproximativ 670.000 de telespectatori, în fiecare minut.

Kanal D a avut o medie de peste jumătate de milion de telespectatori, în fiecare minut.

COMERCIAL. Pe publicul cu vârsta între 18 şi 49 de ani, Pro TV a rămas primul post clasat, cu o medie de 330.000 de telespectatori. Foarte aproape a fost Antena 1, cu 320.000 de telespectatori.

Kanal D, Digi Sport 1 şi Pro 2 au completat topul primelor cinci televiziuni din top.

Audienţa posturilor TV miercuri, 24 octombrie, pe intervalul Visuri la cheie (20.30-22.20), la nivel NAŢIONAL

NATIONAL Nr. Persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Antena 1 1.434.000 8.0 16.6
2 Pro TV 1.417.000 7.9 16.4
3 Kanal D 1.229.000 6.9 14.2
4 Antena 3 483.000 2.7 5.6
5 Romania TV 373.000 2.1 4.3

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV miercuri, 24 octombrie, pe intervalul Visuri la cheie (20.30-22.20), în mediul URBAN:

URBAN Nr. Persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 712.000 7.4 15.7
2 Antena 1 670.000 7.0 14.8
3 Kanal D 542.000 5.6 11.9
4 Antena 3 343.000 3.6 7.5
5 Romania TV 196.000 2.0 4.3

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraşe.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV miercuri, 24 octombrie, pe intervalul Visuri la cheie (20.30-22.20), pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Nr. Persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 334.000 7.6 20.4
2 Antena 1 319.000 7.2 19.5
3 Kanal D 229.000 5.2 14.0
4 DigiSport 1 55.000 1.3 3.4
5 Pro 2 45.000 1.0 2.8

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • "Fructul oprit" cam are audiente constante. Nu prea scade, dar nici nu creste. "Visuri la cheie", nu. Saptamana trecuta (fata de acum 2 saptamani) a crescut de la 6 la 9 pe comercial. Saptamana aceasta, a coborat la 7.
    Dar saptamana aceasta au fost meciuri din "Champions League", de aici si prezenta "DigiSport 1" in top 5.
  • Visuri la cheie a ajuns de" rasul curcilor" a coborat foarte mult pe comercial!
  • Realitatea este ca esti un om josnic! Ai vazut ca Pro tv-ul are cifre mai bune si ai trecut de partea lor! Rusine sa îti fie! Te-ai saturat de limbajul meu vulgar,atunci pa, mars de pe site daca nu îți convine!
  • razvan putina, ne lasi cu limbaju tau vulgar , nu avem nevoie de oamenii care nu stie sa vorbeste civilizat , tie ciuda ca antena 1 a fost pe primu loc, pe public de la sate , dar nu ai ce face , asta e realitatea din tabele
  • D , cand o zbura porci mai urca otomanii pe comercial nu mai adera ei la locul 1 mai ales dupa ce la trimis pe acest individ care se crede cel mai tare din parcare asta a distrus pe unde s a dus cred ca ar trebui sa nu se mai laude ca este cea mai indragita emisiune ca nu mai este doar pentru ei , cat despre audientele de aseara asa se va intampla pro a stricat din emisiune cu schimbarile , iar antenuta are un serial mediocru , este bun doar pentru ei
  • Incet, incet, "Exatlon" creste pe comercial. Poate vedem intr-o zi postul "Kanal D" lider.
  • Acest *** pe nume "mile" habar nu are ce scoate pe gura, se vede bă băiatule ce *** esti! Habar nu ai sa scrii! Nu stiu cum te ține pamantul! ***!
  • Fructul Oprit este cel mai bun serial si cel mai bun program al Antenei 1 pana în momentul de fata! Pe comercial distanta dinte Pro si Antena 1 este mica! Cred ca pe intervalul Fructu Oprit Antena 1 a fost lider! Postați va rog si pe intervalul Fructul Oprit!?
  • eu zic ca tot fruct e mai bun , nu conteaza ca se uita doar tarananii , orasenii cu 2 clase asa ca mine si razban putina, conteaza ca antena a batut protv pe public de la sate si pe cel needucat, si la postacii le e ciuda
  • Umăr la umăr dar, totusi, Pro TV a fost lider acolo unde conteaza, adica pe comercial.

Trimite un comentariu

sus