
Discovery România a anunţat că de luna viitoare Eurosport 2 va difuza spoturi publicitare autohtone. Cu alte cuvinte, din noiembrie, clienţii de publicitate din România vor putea cumpăra spaţiu publicitar pe postul TV.
Acesta lucru reprezintă mărirea portofoliului local a companiei, care astfel va cuprinde opt staţii de televiziune deschise pentru publicitate locală, notează sursa citată.
Discovery Media va găzdui şi gestiona vânzările de publicitate din noiembrie. Astfel, Eurosport 2 se adaugă portofoliului Discovery Media în România, care administra pănă în prezent staţiile Discovery Channel, Eurosport 1, TLC, Animal Planet, National Geographic, Nat Geo Wild, Bollywood TV.
Iulia Popa, senior sales manager Discovery România:
„Nevoia clienţilor de a comunica unui public iubitor de sport, competiţiile premium disponibile, precum şi diversitatea acestora, ne-au determinat să extindem portofoliul Discovery Media.
Eurosport 2 completează experienţa şi pasiunea pentru sport adusă de brand-urile noastre, contribuind la creşterea ofertei TV pe piaţa de media. Împreună cu expertiza echipei locale Discovery Media ne dorim să aducem un plus de valoare clienţilor care aleg asocierea cu segmentul de sport din România.”
Eurosport 2 difuzează competiţii sportive la care evoluează şi sportivi români, printre care amintim turneele de tenis Australian Open şi Roland Garros. Alte competiţii care se văd sunt World Snooker, cursele de ciclism şi motorsport, Liga Nord-Americană de fotbal – MLS.
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
PS. MLS dispare din grila Eurosport la finalul anului.