Skip to main content

AUDIENŢE. Las Fierbinţi bifează încă o seară de joi ca lider de audienţă. Triplusec şi-a adjudecat targetul comercial

 
AUDIENŢE. Las Fierbinţi bifează încă o seară de joi ca lider de audienţă. Triplusec şi-a adjudecat targetul comercial

Când „Exatloanele” se bat, fierbinţenii câştigă. Pro TV a fost lider detaşat de audienţă cu serialul Las Fierbinţi şi a câştigat targetul comercial cu serialul Triplusec.

Publicitate

Joi seara a fost a comediei şi a emisiunilor de aventură. Pro TV a pus la bătaie cele două seriale de comedie: Las Fierbinţi şi Triplusec, Kanal D a ales clasicul Exatlon, iar Antena 1 a difuzat o ediţie din Ultimul Trib: Madagascar.

Atât Las Fierbinţi, cât şi Triplusec s-au intersectat integral cu emisiunile de pe Antena 1 şi Kanal D, care au început mai devreme (Ultimul Trib la ora 20:00 şi Exatlon la 19:45).

Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţele de pe intervalul Las Fierbinţi:

NAŢIONAL. Fierbinţenii de pe Pro TV au adus în faţa televizoarelor o medie de 2.103.000 de telespectatori, în timp ce Kanal D a obţinut o medie de 1.254.000. Antena 1 s-a aflat pe locul trei, cu o audienţă de peste trei ori mai mică decât liderul: 642.000 de telespectatori.

Minutul de aur a fost înregistrat la 21:15 când 2.488.000 de telespectatori urmăreau serialul Las Fierbinţi.

URBAN. La oraşe, clasamentul a rămas acelaşi, cu Pro TV pe primul loc şi media de 970.000 de privitori, în timp ce Kanal D se poziţiona pe locul doi, cu media de 540.000 de telespectatori. Ultimul trib s-a plasat pe ultima treaptă a podiumului, cu 365.000 de urmăritori.

COMERCIAL. Pe targetul 18-49 Urban, serialul Las Fierbinţi a fost urmărit de 470.000 de telespectatori. Exatlon s-a aflat la distanţă, obţinând sub jumătate din audienţa primului loc, cu o medie de 212.000 de urmăritori. Antena 1 şi-a păstrat locul trei şi pe targetul comercial, cu media de 180.000 de telespectatori.

De menţionat diferenţa dintre ocupantele podiumului şi locul patru obţinut de Prima TV, care a obţinut media de 57.000 de telespectatori, de opt ori mai puţin decât Pro TV şi de 3 ori mai puţin decât Antena.

Audienţa posturilor TV de joi, 25 octombrie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30) la nivel NAŢIONAL:

NATIONAL Nr persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 2.103.000 11.7 24.1
2 Kanal D 1.254.000 7.0 14.4
3 Antena 1 642.000 3.6 7.4
4 Antena 3 430.000 2.4 4.9
5 National TV 410.000 2.3 4.7

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV de joi, 25 octombrie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30) la nivel URBAN:

URBAN Nr persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 970.000 10.1 21.7
2 Kanal D 541.000 5.6 12.1
3 Antena 1 365.000 3.8 8.2
4 Antena 3 288.000 3.0 6.4
5 National TV 197.000 2.1 4.4

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV de joi, 25 octombrie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30) la nivel COMERCIAL:

COMERCIAL Nr persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 470.000 10.7 29.9
2 Kanal D 212.000 4.8 13.5
3 Antena 1 180.000 4.1 11.4
4 Prima TV 57.000 1.3 3.6
5 National TV 48.000 1.1 3.1

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Intervalul serialului Triplusec

NAŢIONAL: Liderul la nivel naţional a fost Exatlon, cu media de 1.301.000 de telespectatori, Pro TV a ocupat locul doi, cu media de 863.000, iar Antena 1 a completat topul, cu 616.000 de urmăritori.

URBAN: La oraşe, Kanal D a obţinut o cifră de 553.000 de telespectatori şi Pro TV media de 431.000. Locul trei este ocupat de cealaltă antenă, Antena 3, cu media de 370.000 de telespectatori.

COMERCIAL: Publicul tânăr a ales Triplusec, care s-a clasat pe primul loc, cu o medie de 266.000 de telespectatori, la distanţă mică de al doilea loc, Exatlon, care a avut aproximativ 228.000 de urmăritori. Tribul de pe Antena 1 a fost urmărit de o medie de 182.000 de privitori.

Audienţa posturilor TV de joi, 25 octombrie, pe intervalul Triplusec (21:30-22:30) la nivel NAŢIONAL:

NATIONAL Nr persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Kanal D 1.301.000 7.3 17.4
2 Pro TV 863.000 4.8 11.6
3 Antena 1 616.000 3.4 8.3
4 Antena 3 537.000 3.0 7.2
5 National TV 318.000 1.8 4.3

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV de joi, 25 octombrie, pe intervalul Triplusec (21:30-22:30) la nivel URBAN:

URBAN Nr persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Kanal D 553.000 5.8 13.8
2 Pro TV 431.000 4.5 10.7
3 Antena 3 370.000 3.9 9.2
4 Antena 1 349.000 3.6 8.7
5 Romania TV 142.000 1.5 3.5

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV de joi, 25 octombrie, pe intervalul Triplusec (21:30-22:30) la nivel COMERCIAL:

COMERCIAL Nr persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 266.000 6.0 18.1
2 Kanal D 228.000 5.2 15.5
3 Antena 1 182.000 4.1 12.4
4 Prima TV 52.000 1.2 3.5
5 DigiSport 1 48.000 1.1 3.3

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Andreea Iordache andreea.iordachepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • De când sa terminat serialul turcesc, Happy Channel nu a mai apărut în top cinci.
  • Au mai urcat putin pe comercial ambele show-uri cu tema sportiva! Sper ca va mai creste Ultimul trib, ca merita!
  • mareane, si ce crtitici atunci fructul oprit , zi si despre triplu sec , nu ai voie
  • Mile ai perfecta dreptate este sub Fructul ramas in gat dar la ce costuri cel de pe pro are costuri mai mici si cel putin prinde primul loc pe comercial tot timpul , daca ar prinde si antenuta cu emisiunile ei tot timpul locul 1 pe comercial cu ceva ar fi bine sa vedem cu Chefi ce vor scoate poate luni marti pe jumate , in rest canta cucul dar pe ei nu intereseaza ca vin banii din alta parte daca este adevarat e de rau
  • Fata de "Las Fierbinti", "Triplusec" prinde mai bine pe comercial in comparatie cu nationalul.
    "Antena 1" ca sa prinda locul 2 cu "Ultimul Trib", trebuie sa mute emisiunea duminica la bataie cu "Falsez pentru tine".

Trimite un comentariu

sus