Skip to main content

AUDIENŢE. Ancheta lui Alex Dima despre păduri, lider detaşat de audienţă. Pe comercial a avut cifre duble faţă de Antena 1 şi Kanal D

 
AUDIENŢE. Ancheta lui Alex Dima despre păduri, lider detaşat de audienţă. Pe comercial a avut cifre duble faţă de Antena 1 şi Kanal D

AUDIENŢE. România, te iubesc ! a pus Pro TV pe primul loc în topul audienţelor, cu ediţia de duminică. Aproximativ 1,3 milioane de telesctatori din toată ţara au urmărit ancheta semnată de Alex Dima, despre jaful din pădurile României.

Publicitate

Emisiunea a condus detaşat şi pe celelalte două targeturi, fiind peste producţiile difuzate la acea oră de Antena 1 (Chefi la cuţite - reluare) şi Kanal D (Asta-i România).

Kanal D a avut cifre mult mai mici decât cele de săptămâna trecută, atunci când era lider la nivel naţional.

„Ca-n codru”, materialul marca Alex Dima, are ca subiect central furtul din pădurile României şi defrişările ilegale din ultimii ani.

NAŢIONAL. Reportajul de pe Pro TV a strâns o medie de aproximatv 1,3 milioane de privitori şi o cotă de piaţă de 15,8%.

Antena 1 s-a poziţional pe locul doi, cu o medie de 930.000 de telespectatori, în fiecare minut. Kanal D a fost pe trei şi a adunat o medie 750.000 de telespectatori.

URBAN. Pro TV a stat bine şi la oraşe, unde a strâns o medie de peste jumătate de milion de telespectatori, în fiecare minut.

Antena 1 a rămas tot pe a doua poziţie, peste Kanal D. Postul Intact a strâns o medie de aproximativ 400.000 de telespectatori, în fiecare minut.

Kanal D s-a clasat pe trei, cu o medie de aproape 320.000 de privitori, în fiecare minut.

COMERCIAL. Pe publicul cu vârsta între 18 şi 49 de ani tot Pro TV a dominat. Ancheta lui Alex Dima a fost urmărită de aproximativ 280.000 de telespectatori, în fiecare minut. A avut cifre duble faţă de următorul post clasat, Antena 1.

Postul Intact a avut o medie de 150.000 de telespectatori, în fiecare minut. Kanal D a completat podiumul şi pe targetul comercial, cu o medie de 140.000 de telespectatori.

Producţiile care s-au intersectat cu România, te iubesc, pe interval, au fost ultima parte din emisiunea Asta-i România, de la Kanal D şi o reluare Chefi la cuţite (ultima oră) pe Antena 1.

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele România, te iubesc din 11 noiembrie 2018:

Audienţa posturilor TV duminică, 11 noiembrie, pe intervalul România, te iubesc (18.00 - 19.00), la nivel NAŢIONAL

NATIONAL Nr. Persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 1.302.000 7.3 15.8
2 Antena 1 936.000 5.2 11.4
3 Kanal D 749.000 4.2 9.1
4 Prima TV 417.000 2.3 5.1
5 Romania TV 414.000 2.3 5.0

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV duminică, 11 noiembrie, pe intervalul România, te iubesc (18.00 - 19.00), în mediul URBAN

URBAN Nr. Persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 541.000 5.6 13.6
2 Antena 1 395.000 4.1 10.0
3 Kanal D 318.000 3.3 8.0
4 Antena 3 268.000 2.8 6.8
5 Romania TV 210.000 2.2 5.3

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV duminică, 11 noiembrie, pe intervalul România, te iubesc (18.00 - 19.00), pe publicul COMERCIAL

COMERCIAL Nr. Persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 280.000 6.3 20.0
2 Antena 1 151.000 3.4 10.8
3 Kanal D 139.000 3.1 9.9
4 DigiSport 1 61.000 1.4 4.4
5 Diva 55.000 1.3 4.0
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Ciprian Ciprian
    Diva in top cinci pe Comercial? Și Pro 2 unde este?
  • Alessandro Alessandro
    Radu, te inseli. Acest Dima lasa de dorit atunci cand se inchid camerele de luat vederi. Arogant si lipsit de bun simt, iar ca talent jurnalistic este 0.
  • Iuli Iuli
    @Gabi, pentru ca televiziunile comerciale urmaresc PROFITUL, nu binele tarii. Asta face fiecare companie media privata.

    Intrebarea trebuia sa fie.. de ce nu face TVR asemenea reportaje? Este finantat din banii guvernului care vin din bani publici (taxe si impozite, jumatate din salariu dat la Guvernul ***)
  • Gabi Gabi
    Oare de ce Pro Tv nu "sacrifica" prime-time-ul de vreo doua ore al unei seri din saptamana pentru genul acesta de emisiune, pentru ca în felul asta atrocitatile scoase la iveala să ajunga la un public mai numeros. Si chiar de s-ar intampla ca cifrele de audienta sa nu fie cele dorite, cred ca postul ar plusa mult la capitolul imagine.
  • Radu Radu
    este singura emisiune , ancheta jurnalistica din Romania , Felicitari Protv , iar comentariu de dinainte e o mizerie Alex Dima e un reporter adevarat, cautati pe net cate anchete jurnalistice a facut, cate campanii caritabile cu copii ...etc
  • Liviu Sora Liviu Sora
    "Plictisitor si sacaitor" dar ii expune in fata pe distrugatorii si hotii acestei tari. Imi pare rau ca nimeni nu face nimic. In zonele unde mergeam la piknic existau paduri de 70-100 ani si nimeni nu le-a atins pana a venit Holtz si Egger... Astazi sunt numai rogojini si lut spalat de ploi. Imi pare rau ca ne lasam cu pantalonii in vene in fata strainilor.
  • Alessandro Alessandro
    Asta demonstreaza cat de slaba este televiziunea din Romania! O emisiune realizata de un nimeni plicticos si sacaitor...

Trimite un comentariu

sus