
AUDIENȚE. Pro TV a condus detașat topul audienlelor de aseară. Emisiunea Visuri la cheie a fost prima opțiune a telespectatorilor. Serialul Fructul oprit, principalul contracanditat, s-a clasat pe poziția secundă. Kanal D a fost pe locul trei, cu o audiență medie de peste un milion de telespectatori.
Emisiunea de la Pro TV a strâns, în medie, o audiență de aproximativ 1,6 milioane de telespectatori. Postul de televiziune și-a menținut poziția de lider pe toate targeturile.
Posturile de știri Antena 3 și România TV s-au clasat pe locurile patru și cinci în toată țara și la orașe, însă pe comercial au fost înlocuite de Prima TV și Național TV.
Paginademedia.ro prezintă audiențele pe intervalul emisiunii Visuri la cheie:
NAȚIONAL. Țara a ales Visurile. Pro TV a fost lider și a scos o medie de 1,6 milioane de telespectatori pe minut. Producția a crescut cu aproximativ 200.000 de privitori, față de săptămâna trecută.
A doua opțiune a telespectatorilor a fost serialul produs de Ruxandra Ion la Antena 1. Postul Intact a scos o medie de aproxiamtiv 1,4 milioane de telespectatori pe minut, apropiată de cea strânsă episodul trecut.
Kanal D a stat bine și miercurea aceasta. Serialul Mireasa din Istanbul a strâns, pe intervalul Visurilor, la fel ca săptămâna trecută - 1,1 milioane de privitori.
URBAN. În mediul urban liderul a rămas același. Pro TV a scos o medie de 830.000 de telespectatori pe minut. Fructul oprit a scos, pe interval, 650.000 de privitori în fiecare minut.
Postul Dogan a staționat pe trei, cu o medie de 480.000 de privitori pe minut.
COMERCIAL. Pe publicul cu vârsta între 18 și 49 de ani, emisiunea de la Pro TV a scos aproximativ 425.000 de telespectatori pe minut.
Fructul oprit s-a clasat pe poziția secundă și a scos o medie de aproape 300.000 de privitori, în fiecare minut.
Kanal D a strâns, pe interval, o medie de 130.000 de telespectatori pe minut.
GALERIE FOTO Visuri la cheie 14 noiembrie
Audienţa posturilor TV miercuri, 14 noiembrie, pe intervalul Visuri la cheie (20.30-22.25), la nivel NAŢIONAL
NATIONAL | Nr. Persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.645.000 | 9.2 | 19.1 |
2 | Antena 1 | 1.396.000 | 7.8 | 16.2 |
3 | Kanal D | 1.113.000 | 6.2 | 12.9 |
4 | Antena 3 | 481.000 | 2.7 | 5.6 |
5 | Romania TV | 380.000 | 2.1 | 4.4 |
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV miercuri, 14 noiembrie, pe intervalul Visuri la cheie (20.30-22.25), la nivel URBAN
URBAN | Nr. Persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 829.000 | 8.6 | 18.3 |
2 | Antena 1 | 650.000 | 6.8 | 14.3 |
3 | Kanal D | 476.000 | 4.9 | 10.5 |
4 | Antena 3 | 333.000 | 3.5 | 7.4 |
5 | Romania TV | 216.000 | 2.3 | 4.8 |
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV miercuri, 14 noiembrie, pe intervalul Visuri la cheie (20.30-22.25), la nivel COMERCIAL
COMERCIAL | Nr. Persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 423.000 | 9.6 | 26.4 |
2 | Antena 1 | 296.000 | 6.7 | 18.5 |
3 | Kanal D | 130.000 | 2.9 | 8.1 |
4 | Prima TV | 56.000 | 1.3 | 3.5 |
5 | National TV | 49.000 | 1.1 | 3.1 |
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Comentarii