Skip to main content

Se poate și invers: americanii fac o emisiune după români. Formatul Câștigă România va fi adaptat în SUA de Whoopi Goldberg

 
Se poate și invers: americanii fac o emisiune după români. Formatul Câștigă România va fi adaptat în SUA de Whoopi Goldberg
Colaj Paginademedia. Foto Woopi Goldberg: HEPTA

Americanii vor produce o emisiune după un format românesc 100%. Emisiunea „Câștigă România” a fost "exportată" cu numele „Win your country”.

Publicitate

Creat de compania Zucchero Media în România (cu Virgil Ianțu prezentator, pe TVR), formatul „Win your country” a fost achiziționat în Statele Unite de un consorțiu format din compania de producție a actriței Whoopi Goldberg - One Hoe -, și 44 Blue Production, anunță publicația Realscreen.

Emisiunea a fost achiziționată de la Small World IFT, care vinde formatul la nivel internațional. 

Varianta americană a „Win your country” este în curs de dezvoltare, însă nu a fost anunțat încă televiziunea care îl va difuza. Whoopi Goldberg și Tom Leonardis sunt producătorii executivi din partea One Hoe, și Stephanie Noonan Drachkovitch și Dan Snook din partea 44 Blue. 

Whoopi Goldberg: „Ne place componenta civică acestui show și faptul că se concentrează pe ideea de unitate și identitate”. 

„Le oferă concurenților și audienței șansa de a se mândri cu locurile natale și de a se distra, dar și cu puțină competiție la pachet. Credem că Win Your country! va prinde la audiența din SUA”, a mai adăugat ea. 

Emisiunea, un quiz show cu concurenți care trebuie să răspundă la întrebări de bază despre țara lor, mai este în curs de dezvoltare în Canada și a fost „rezervat” și în Franța, mai menționează sursa citată. 

Amintim că emisiunea este deja la al patrulea sezon, la TVR 2, cu Zucchero producător și Virgil Ianțu, prezentator.

Compania de producție Zucchero mai produce, în România, show-urile Visuri la cheie (Pro TV), Vrei să fii milionar și Roata norocului (Kanal D) și Vedeta populară (TVR).

 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

  • @ Cristian Popescu: si de cand are nevoie ‘telectualule TVR sau ProTV sa cumpere formate de la o casa de productie no name? TVR si ProTV sunt importatoare de formate de succes straine sau creatoare de formate de succes. Si in plus e un conflict intre producerea unei emisiuni pe firma externa care este platita pentru montaj, filmare etc si implicarea unor angajati ai televiziunii respective in aceste procese. Adica esti platit de televiziune sa filmezi/ montezi in interiorul televiziunii pentru o firma externa care taxeaza televiziunea si pentru aceste lucruri. Mai gandim si noi sau ne facem ca lucram precum Dinescu cu 15000 de euro in buzunar doar de la o emisiune?
  • Senzațională emisiune. Nu se uita nimeni la ea. Audienta 0' 3. Eu știam că în tv succesul se calculează după rating, dar poate exagerez eu...oricum daca e la TVR să curgă banu, că nu verifică nimeni..doar ne -am luat tara înapoi de la statul paralel...
  • Felicitări casei de producție Zucchero!
    Toate emisiunile produse de ei sunt emisiuni de succes!

    Se pare că formatul internațional va fi doar bazat pe formatul din România, însă chiar și așa, felicitări celor care au avut ideea să investească într-un format nou, chiar dacă și acesta la rându-i se inspiră din emisiunea „Vrei să fii milionar” și jocul online „ConQuizTador”.

    @Livia Pilă
    Beneficiarul emisiunii este TVR, cum să plătești chirii beneficiarului?
    Una este formatul și alta este modalitatea prin care formatul este implementat.
    Producția aparține atât companiei Zucchero cât și TVR, formatul aparține companiei Zucchero!
  • Asa da. Si eu m-as pricepe la formate d'astea sa inventez le voi inventa numai asa sa le copieze ei ca sa transform oamenii in papusi
  • Astia de la Zucherro se apar creatori de formate cu si Patraru sustinea ca e inventatorul Late Night Show-ului si ca toata lumea il copiaza pe el. Apropo, la Prima TV Patraru “tripleaza” audienta postului de pe locul 3-4. Mai rasfirati baieti, mai rasfirati.
  • Ce iluzii mai vand si astia de la Zucherro! Produc emisiuni copiate din occident pe infrastructura televiziunilor unde le difuzeaza, fara sa plateasca inchirierea, cu deplinul ajutor al oamenilor din interior care beneficiaza de avantaje financiare desi aceatia sunt platiti de televiziunile respective, si mai apoi apar drept creatori de formate. Mai usor baieti cu minciuna, mai usor.

Trimite un comentariu