Skip to main content

AUDIENŢE. Visuri la cheie a câştigat cu ultima ediţie din sezon lupta pentru audienţă în faţa Fructului Oprit. Pro TV, lider pe toate targeturile

 
AUDIENŢE. Visuri la cheie a câştigat cu ultima ediţie din sezon lupta pentru audienţă în faţa Fructului Oprit. Pro TV, lider pe toate targeturile

AUDIENŢE. Publicul a fost cu Visurile în topul audienţelor de aseară. Emisiunea de la Pro TV a fost lider pe toate targeturile, peste Fructul oprit. Serialul produs de Ruxandra Ion la Antena 1 a staţionat pe doi.

Publicitate

Pro TV a scos o medie de audienţă de aproximativ 1,5 milioane de telespecatori pe minut. Vârful naţional s-a înregistrat la ora 20:46, când aproximativ 1,9 milioane de oameni aveau televizoarele deschise pe Visuri la cheie.

Digi Sport 1 s-a văzut bine la oraşe şi pe publicul comercial, cu meciul de fotbal Sepsi Sfantu Gheorghe - FCSB (4-2). Pe intervalul Visuri la cheie, Antena 1 a difuzat Fructul oprit şi Kanal D a avut Mireasa din Istanbul.

Paginademedia.ro prezintă audienţele pe intervalul emisiunii Visuri la cheie:

NAŢIONAL. Pro TV a condus topul audienţelor aseară, cu o medie de 1,5 milioane de telespecatori pe minut. Pe locul secund s-a clasat Antena 1, care a avut pe interval o medie de 1,4 milioane de privitori.

Kanal D a completat podiumul, cu o medie de peste un milion de telespectatori pe minut.

URBAN. La oraşe, liderul a rămas acelaşi. Pro TV a condus cu o medie de 790.000 de telespectatori. Antena 1 a ocupat locul secund şi a cifre de aproximativ 635.000 de privitori.

Postul Dogan a fost tot pe locul trei, iar pe interval a avut cifre de aproximativ 460.000 de privitori.

Digi Sport 1 a fost postul de pe locul cinci în mediul urban, cu meciul de fotbal Sepsi Sfantu Gheorghe - FCSB (4-2).

COMERCIAL. Visurile au câştigat şi publicul comercial, cu o medie de 415.000 de privitori. De asemenea, a avut o cotă de piaţă de 24,6%.

Locul secund a fost ocupat Antena 1, care a avut pe interval cifre de aproximativ 330.000 de telespectatori şi un share de 19,6%.

Meciul de fotbal de la Digi Sport 1 a urcat pe locul patru.

GALERIE FOTO. Visuri la cheie, 5 decembrie, ultima ediţie din sezon

Audienţa posturilor TV miercuri, 5 decembrie, pe intervalul Visuri la cheie (20.30-22.25), la nivel NAŢIONAL

NATIONAL Nr. Persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 1.586.000 8.9 17.8
2 Antena 1 1.480.000 8.3 16.6
3 Kanal D 1.065.000 5.9 12.0
4 Antena 3 416.000 2.3 4.7
5 National TV 377.000 2.1 4.2

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV miercuri, 5 decembrie, pe intervalul Visuri la cheie (20.30-22.25), la nivel URBAN

URBAN Nr. Persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 790.000 8.2 17.4
2 Antena 1 636.000 6.6 14.0
3 Kanal D 458.000 4.8 10.1
4 Antena 3 277.000 2.9 6.1
5 DigiSport 1 245.000 2.5 5.4

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV miercuri, 5 decembrie, pe intervalul Visuri la cheie (20.30-22.25), la nivel COMERCIAL

COMERCIAL Nr. Persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 414.000 9.4 24.6
2 Antena 1 331.000 7.5 19.6
3 Kanal D 111.000 2.5 6.6
4 DigiSport 1 93.000 2.1 5.5
5 National TV 64.000 1.5 3.8

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Sa terminat și "Visuri la cheie". Apoi, urmează:"Vocea României","Te cunosc de undeva" etc.
  • Probleme disperatule ?
    Cand saptamana trecuta "Pro TV" a fost lider joi, iar "Ultimul Trib" pe 3 pe toate target-urile nu ai intrebat de audiente. La fel si azi.. Nu ceri audientele ?
  • Saptamana trecuta cand Fructul Oprit era lider detasat pe toate targeturile,nu ati postat,acum cand mai prind si Visurile proului cate un loc 1 postați.Rusine!

Trimite un comentariu

sus