Skip to main content

AUDIENȚE. Câți români au văzut finala Exatlon? Kanal D, primul în toată țara și la orașe, Pro TV a câștigat comercialul

 
AUDIENȚE. Câți români au văzut finala Exatlon? Kanal D, primul în toată țara și la orașe, Pro TV a câștigat comercialul

AUDIENȚE. Marea finală a show-ului Exatlon a ținut audiența lipită de televizoare timp de aproape patru ore. Kanal D și-a adjudecat publicul din toată țara și pe cel de la orașe, însă a pierdut publicul tânăr, care a mers la Pro TV. 

Show-ul câștigat de Beatrice Olaru (mai multe detalii, AICI) a fost urmărit de aproximativ 1,5 milioane de telespecatori din toată țara. În minutul de aur, de la ora 20.50, aproximativ 2,1 milioane de oameni aveau televizoarele deschise pe finala Exatlon.   

Publicitate

Pro TV a fost pe locul al doilea în toată țara și la orașe, iar pe comercial s-a clasat pe primul loc. Postul TV a avut pe interval filmele de acțiune Inferno (20.00) și X-Men (22.15). 

Paginademedia.ro prezintă în continuare cifrele serii de 16 decembrie, pe intervalul finalei Exatlon (19.45-24.10): 

NAȚIONAL. Marea finală a Exatlon a ținut audiența din toată țara în fața televizoarelor. Aproximativ 1,5 milioane de telespecatori s-au uitat, în medie, la finala show-ului de pe Kanal D. 

Pro TV s-a clasat pe locul al doilea, pe intervalul Exatlon, cu o medie de 1,1 milioane de telespecatori pe minut.

Antena 1 a completat podiumul, însă la o diferență mare față de lider. Postul Intact a avut pe interval o medie de 675.000 de privitori pe minut.

TVR 1 a mai bifat o seară cu programe în top cinci. Postul public a avut pe interval o medie de aproximativ jumătate de milion de telespectatori, cu Telejurnalul și talent show-ul Vedeta populară 

URBAN. La orașe, tot Kanal D, cu finala Exatlon a fost prima opțiune. Postul Dogan a scos o medie de audiență de aproximativ 650.000 de privitori pe minut. 

Pro TV a fost pe locul secund, iar pe interval a scos cifre de aproximativ 590.000 de telespecatori din mediul urban. 

Antena 1 și-a menținut poziția pe trei, cu o audiență medie de 400.000 de telespecatori pe minut. 

COMERCIAL. Pe publicul tânăr au stat puțin diferit, Kanal D și Pro TV au făcut schimb de locuri. Finala Exatlon s-a clasat pe locul doi când vine vorba de publicul comercial. Show-ul a scos o medie de 263.000 de telespecatori pe minut și o cotă de piață 16%. 

Pro TV a fost lider pe publicul cu vârsta între 18 și 49 de ani, unde a scos o medie de aproximativ 375.000 de privitori. Postul a avut pe interval o cotă de piață de 22,7%.  

GALERIE FOTO. Finala Exatlon, sezonul 2:

 

Audienta posturilor TV duminică, 16 decembrie, pe intervalul finalei Exatlon (19.45-24.10), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL   Nr. Persoane   Rtg%   Shr%  
1 Kanal D 1.557.000 8,8 19,2
2 Pro TV 1.119.000 6,3 13,8
3 Antena 1 675.000 3,8 8,3
4 TVR 1 528.000 3,0 6,5
5 Prima TV 374.000 2,1 4,6
6 Antena 3 366.000 2,1 4,5
7 Romania TV 292.000 1,6 3,6
8 DigiSport 1 288.000 1,6 3,6
9 National TV 272.000 1,5 3,4
10 Pro 2 185.000 1,0 2,3
 

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV duminică, 16 decembrie, pe intervalul finalei Exatlon (19.45-24.10), în mediul URBAN:

  URBAN   Nr. Persoane   Rtg%   Shr%  
1 Kanal D 653.000 6,8 15,1
2 Pro TV 587.000 6,1 13,6
3 Antena 1 402.000 4,2 9,3
4 TVR 1 279.000 2,9 6,4
5 Antena 3 261.000 2,7 6,0
6 DigiSport 1 186.000 1,9 4,3
7 Romania TV 158.000 1,6 3,6
8 Prima TV 147.000 1,5 3,4
9 National TV 136.000 1,4 3,1
10 Pro 2 99.000 1,0 2,3
 

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV duminică, 16 decembrie, pe intervalul finalei Exatlon (19.45-24.10), pe publicul COMERCIAL: 

  COMERCIAL   Nr. Persoane   Rtg%   Shr%  
1 Pro TV 374.000 8,7 22,7
2 Kanal D 263.000 6,1 16,0
3 Antena 1 178.000 4,1 10,8
4 DigiSport 1 73.000 1,7 4,4
5 Prima TV 45.000 1,0 2,7
6 National TV 43.000 1,0 2,6
7 Pro 2 38.000 0,9 2,3
8 TVR 1 37.000 0,9 2,2
9 Diva 37.000 0,9 2,2
10 Antena 3 28.000 0,6 1,7
 

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro

Comentarii

  • Pentru Kanal este important sa fie peste antena și văd ca a mai reușit uneori, așa ca înțeleg de ce ar mai face un sezon, chiar dacă audienta a fost mult mai mica decât la prima ediție.
  • E unul amuzant,caraghios pe aici, C+, care compara porcaria aia de la Antena, ultimul trib, cu Exatlon! Nici macar ridicol nu poti sa-i spui ca e!
  • Incredibil cum turcii mai scot inca un sezon dupa ce asta a avut audiente la jumate fata de sezonul 1. Ori e ieftin de produs sau isi scot banii de la telekom si nu au nevoie de televot si le convin cei 170-180k in medie pe comercial sau cineva tine cu tot dinadinsul sa pastreze macar o parte din publicul pe care l-au fidelizat dar care se imputineaza de la emisiune la emisiune. Poate ne ofera cineva niste date financiare din interior, cat e de scump de produs fata de Ultimul trib care a fost dupa mine cu 10 clase peste Exatlon dar a fost ingropat relativ repede ca si in cazul supravietuitorului din cauza audientelor mediocre.
  • Mai avea putin si se termina luni la 6 dimineata cand pleca lumea la servici , aceasta facatura de emisiune ,pe primul film pro a fost lider cu al doilea a pierdut un pic din audienta sa fi prost sa te uiti la asemenea emisiune timp de atatea luni pentru nimic

Trimite un comentariu