Skip to main content

Preconizăm că Singles' Day va fi la modă în Europa, în 2019. Clive Ryan, Director Regional Facebook, despre cele mai puternice trenduri în 2019:

 
Clive Ryan, Regional Director CE Facebook
Clive Ryan, Regional Director CE Facebook

Directorul regional CE Facebook Clive Ryan a estimat care vor fi cele mai importante patru trenduri de pe Facebook în anul 2019.

Publicitate

Care sunt acestea?

Termene de livrare mult mai scurte în comerţ (same day delivery), interesul consumatorului de a descoperi, trendul Singles' Day şi încrederea crescută în publicitate.

Paginademedia.ro le prezintă în continuare

Clive Ryan, Regional Director CE Facebook:

Singurul lucru care se mişcă mai repede decât tehnologia este viteza aşteptărilor clienţilor. În momentul în care o tehnologie, precum cea a transmiterii datelor de voce, de exemplu, este incorporată într-un dispozitiv, este de aşteptat ca aceasta să se găsească peste tot.

Raportat la impactul pe care îl are această schimbare comportamentală asupra consumatorilor şi al marketingului, este foarte probabil că vom vedea la scară largă termene de livrare mult mai scurte, în comerţ.

Livrarea în ziua următoare comenzii era, nu de mult, standardul cel mai ridicat – acum este în aceeaşi zi, dacă nu în doar câteva ore. Concluzia? Comercianţii care integrează acest atribut al livrării aproape imediate în activitatea lor vor cunoaşte cea mai mare creştere.

Consumatorii vor fi mai interesaţi de a descoperi noi produse, iar mesajele personalizate vor avea un impact mai ridicat.

Clive Ryan, Regional Director CE Facebook:

A descoperi va fi mai important ca niciodată. Relevant, util şi practic vor fi cuvintele de bază ale succesului iar a lua deciziile corecte pentru fiecare individ se va afla în centrul acestuia. În 2019 vom vedea o schimbare majoră în marketing, de la consumatori aflaţi în căutare de produse către produse care îi găsesc pe consumatori şi chiar de la campanii creative vs. cele care pun audienţa pe primul loc.

Pentru a depăşi aşteptările consumatorilor, personalizarea mesajului va trebui făcută tot mai eficient. Crearea de segmentări relevante, bazate pe date generate de modul în care răspund consumatorii, le va permite tehnologiei şi sistemelor să facă treaba cea mai grea în locul nostru.

Singles' Day, cea mai importantă zi din industria economică din Asia şi Pacific, va fi la modă în Europa în 2019, şi se va alătura Black Friday şi Cyber Monday.

Clive Ryan, Regional Director CE Facebook:

Preconizăm că Singles' Day va fi la modă în Europa, în 2019. Ca şi predecesorul său american Halloween, Black Friday este acum un moment major cultural şi comercial în Marea Britanie şi peste tot în Europa. Ambele sunt exemple de evenimente care se deplasează dinspre vest spre est. Dar oare suntem pe cale să vedem prima tendinţă majoră venită din est în vest?

Singles’ Day (cea mai mare zi din lume din industria comerţului electronic) provine din APAC (Asia Pacific) şi am început să observăm pe Facebook semnale de date referitoare la această zi similare cu acelea pe care le sesizam cu privire la Black Friday, în urmă cu trei ani. Aşa că, dacă chiar vrei să ai succes şi să evoluezi în 2019, nu te pregăti doar pentru Black Friday şi Cyber Monday, ci şi pentru Singles’ Day.

Oamenii vor căpăta încredere în publicitate, consumatorul se va afla pe primul loc, iar Facebook va încerca să îi ajute să înţeleagă cum sunt folosite şi protejate datele personale

Clive Ryan, Regional Director CE Facebook:

Este o speranţă mai degrabă decât o estimare. Dar dacă acţionăm responsabil, ca industrie, îi ajutăm pe oameni să înţeleagă cum sunt folosite şi protejate datele lor, ne dedicăm creativităţii la standarde excepţionale, avem mai mulţi membri în Coaliţia pentru Reclame mai Bune şi îi punem pe consumatori pe primul loc, avem toate motivele să credem că, atunci când vom intra în 2020, vom fi creat la fel de multă valoare atât pentru consumatori, cât şi pentru industria publicităţii.

Autor: Andreea Iordache andreea.iordachepaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus