Skip to main content

Preconizăm că Singles' Day va fi la modă în Europa, în 2019. Clive Ryan, Director Regional Facebook, despre cele mai puternice trenduri în 2019:

 
Preconizăm că Singles' Day va fi la modă în Europa, în 2019. Clive Ryan, Director Regional Facebook, despre cele mai puternice trenduri în 2019:
Clive Ryan, Regional Director CE Facebook

Directorul regional CE Facebook Clive Ryan a estimat care vor fi cele mai importante patru trenduri de pe Facebook în anul 2019.

Publicitate

Care sunt acestea?

Termene de livrare mult mai scurte în comerț (same day delivery), interesul consumatorului de a descoperi, trendul Singles' Day și încrederea crescută în publicitate.

Paginademedia.ro le prezintă în continuare

Clive Ryan, Regional Director CE Facebook:

Singurul lucru care se mișcă mai repede decât tehnologia este viteza așteptărilor clienților. În momentul în care o tehnologie, precum cea a transmiterii datelor de voce, de exemplu, este incorporată într-un dispozitiv, este de așteptat ca aceasta să se găsească peste tot.

Raportat la impactul pe care îl are această schimbare comportamentală asupra consumatorilor și al marketingului, este foarte probabil că vom vedea la scară largă termene de livrare mult mai scurte, în comerț.

Livrarea în ziua următoare comenzii era, nu de mult, standardul cel mai ridicat – acum este în aceeași zi, dacă nu în doar câteva ore. Concluzia? Comercianții care integrează acest atribut al livrării aproape imediate în activitatea lor vor cunoaște cea mai mare creștere.

Consumatorii vor fi mai interesați de a descoperi noi produse, iar mesajele personalizate vor avea un impact mai ridicat.

Clive Ryan, Regional Director CE Facebook:

A descoperi va fi mai important ca niciodată. Relevant, util și practic vor fi cuvintele de bază ale succesului iar a lua deciziile corecte pentru fiecare individ se va afla în centrul acestuia. În 2019 vom vedea o schimbare majoră în marketing, de la consumatori aflați în căutare de produse către produse care îi găsesc pe consumatori și chiar de la campanii creative vs. cele care pun audiența pe primul loc.

Pentru a depăși așteptările consumatorilor, personalizarea mesajului va trebui făcută tot mai eficient. Crearea de segmentări relevante, bazate pe date generate de modul în care răspund consumatorii, le va permite tehnologiei și sistemelor să facă treaba cea mai grea în locul nostru.

Singles' Day, cea mai importantă zi din industria economică din Asia și Pacific, va fi la modă în Europa în 2019, și se va alătura Black Friday și Cyber Monday.

Clive Ryan, Regional Director CE Facebook:

Preconizăm că Singles' Day va fi la modă în Europa, în 2019. Ca și predecesorul său american Halloween, Black Friday este acum un moment major cultural și comercial în Marea Britanie și peste tot în Europa. Ambele sunt exemple de evenimente care se deplasează dinspre vest spre est. Dar oare suntem pe cale să vedem prima tendință majoră venită din est în vest?

Singles’ Day (cea mai mare zi din lume din industria comerțului electronic) provine din APAC (Asia Pacific) și am început să observăm pe Facebook semnale de date referitoare la această zi similare cu acelea pe care le sesizam cu privire la Black Friday, în urmă cu trei ani. Așa că, dacă chiar vrei să ai succes și să evoluezi în 2019, nu te pregăti doar pentru Black Friday și Cyber Monday, ci și pentru Singles’ Day.

Oamenii vor căpăta încredere în publicitate, consumatorul se va afla pe primul loc, iar Facebook va încerca să îi ajute să înțeleagă cum sunt folosite și protejate datele personale

Clive Ryan, Regional Director CE Facebook:

Este o speranță mai degrabă decât o estimare. Dar dacă acționăm responsabil, ca industrie, îi ajutăm pe oameni să înțeleagă cum sunt folosite și protejate datele lor, ne dedicăm creativității la standarde excepționale, avem mai mulți membri în Coaliția pentru Reclame mai Bune și îi punem pe consumatori pe primul loc, avem toate motivele să credem că, atunci când vom intra în 2020, vom fi creat la fel de multă valoare atât pentru consumatori, cât și pentru industria publicității.

Autor: Andreea Iordache andreea.iordachepaginademedia.ro

Trimite un comentariu