
O campanie internaţională a brandului Gillette a ajuns subiect de primă pagină pentru România liberă, ziar care vede o conspiraţie menită să ducă la „efeminarea bărbatului”.
CONTEXT. În urmă cu o săptămână, Gillette a lansat o campanie la nivel internaţional care vorbeşte despre bullying, „masculinitatea toxică” şi mişcarea #MeToo. Clipul prezintă imagini cu bărbaţi care afişează un comportament agresiv sau adoptă o atitudine sexistă, pentru ca în finalul spotului să fie prezentaţi bărbaţi care reacţionează faţă de astfel de comportamente.
Campania a avut la nivel internaţional şi reacţii pozitive dar a atras şi critici.
La fel se întâmplă şi în România. La România liberă, ziar care consideră că Gillette promovează „efeminarea bărbatului”. „Când lama de ras devine ideologie”, mai titrează ziarul pe prima pagină de astăzi.
În textul despre Gillette care ocupă o pagină jurnaliştii spun că brandul vrea să „radă caracterul bărbătesc aşa cum îl ştim cu toţii”, „marea campanie a preluat agenda haştagistă”.
„Marca Gillette trece printr-o criză a vânzărilor pentru generaţia tânără sau managerii de brand doresc să se conformeze noilor paradigme globaliste?” se întreabă ziarul.
Articolul continuă:
„Ultimul spot publicitar al celebrei mărci pune sub semnul întrebării ideile tradiţionale despre masculinitate şi îndeamnă tinerii să fie parte din new-wave-ul propagandistic al lumii în schimbare. Creştinii au fost şocaţi. Pe pagina de YouTube a reclamei au fost milioane de dislike-uri, semn că majoritatea nu aprobă ceea ce consideră drept vaginizarea masculinităţii.”
Tot România liberă a venit şi cu verdictul:
„Videoclipul a fost un eşec răsunător. În 4 zile de la postarea pe YouTube, cele 108 secunde de propagandă feministă, progresistă şi de intersecţionalitate a strâns 11 milioane de vizualizări, 264 de mii de aprecieri şi 643 de mii de reacţii negative.”
Clipul Gillette, în continuare:
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Comentarii
Romania libera are dreptate
daca te epilezi sau iti dau cu o crema inseamna ca ai grija de tine sau ca ai bani mai multi decat altii...