Skip to main content

VIDEO. România liberă, atac la Gillette pentru o campanie internaţională: „Promovează efeminarea bărbatului”

 
VIDEO. România liberă, atac la Gillette pentru o campanie internaţională: „Promovează efeminarea bărbatului”

O campanie internaţională a brandului Gillette a ajuns subiect de primă pagină pentru România liberă, ziar care vede o conspiraţie menită să ducă la „efeminarea bărbatului”.

Publicitate

CONTEXT. În urmă cu o săptămână, Gillette a lansat o campanie la nivel internaţional care vorbeşte despre bullying, „masculinitatea toxică” şi mişcarea #MeToo. Clipul prezintă imagini cu bărbaţi care afişează un comportament agresiv sau adoptă o atitudine sexistă, pentru ca în finalul spotului să fie prezentaţi bărbaţi care reacţionează faţă de astfel de comportamente.

Campania a avut la nivel internaţional şi reacţii pozitive dar a atras şi critici.

La fel se întâmplă şi în România. La România liberă, ziar care consideră că Gillette promovează „efeminarea bărbatului”. „Când lama de ras devine ideologie”, mai titrează ziarul pe prima pagină de astăzi.

În textul despre Gillette care ocupă o pagină jurnaliştii spun că brandul vrea să „radă caracterul bărbătesc aşa cum îl ştim cu toţii”, „marea campanie a preluat agenda haştagistă”.

„Marca Gillette trece printr-o criză a vânzărilor pentru generaţia tânără sau managerii de brand doresc să se conformeze noilor paradigme globaliste?” se întreabă ziarul.

Articolul continuă:

„Ultimul spot publicitar al celebrei mărci pune sub semnul întrebării ideile tradiţionale despre masculinitate şi îndeamnă tinerii să fie parte din new-wave-ul propagandistic al lumii în schimbare. Creştinii au fost şocaţi. Pe pagina de YouTube a reclamei au fost milioane de dislike-uri, semn că majoritatea nu aprobă ceea ce consideră drept vaginizarea masculinităţii.

Tot România liberă a venit şi cu verdictul:

„Videoclipul a fost un eşec răsunător. În 4 zile de la postarea pe YouTube, cele 108 secunde de propagandă feministă, progresistă şi de intersecţionalitate a strâns 11 milioane de vizualizări, 264 de mii de aprecieri şi 643 de mii de reacţii negative.”

Clipul Gillette, în continuare:

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • O sa se ajunga, daca nu s-a ajuns deja, la imposibilitatea de a te mai uita inspre o femeie de frica sa nu inceapa aia sa se isterizeze ca o hartuiesti. Bullyingul si hartuirea sexuala sunt oribile, asta e clar. Dar deja e exagerare din partea progresistilor. Ei cum naiba au aparut pe planeta? Presupun ca unul din parinti a fost la inceputul relatiei mai indraznet, a facut primul pas. Nu cumva progresistii au aparut in urma unei hartuieli sexuale? Cred ca le-ar servi cauzei!
  • Care este problema cu reclama? Nu promoveaza ideea ca barbatul sa poarte rochie, asa ca nu vad unde este efeminarea. Poate cineva sa explice de ce este folosit cuvantul "efeminare"?
  • Lasand la o parte articolul din RL si urmarind video-ul, oricat de progresisti am fi, trebuie recunoscut ca nu e o abordare fericita. Aceasta punere in antiteza a unor comportamente/atitudini lasa impresia ca marea majoritate a barbatilor sunt precum cei din prima parte a clipului. Ceea ce nu e corect! Daca ar fi folosit date statistice sunt convins ca nu avea niciun impact campania lor, pentru ca cifrele sunt mici si nu sunt comportamente reprezentative. De aici reactiile negative, cred eu - in acest moment peste 1,2 mil de dislikes si likes pe la 670 mii. Destul de multe reactii negative si pe deplin justificate, daca privesti in cheia de mai sus. Cred ca e o campanie ce a dorit sa profite de anumite subiecte sensibile in SUA si nu prea a reusit, spre deosebire de Nike - Dream Crazy / Colin Kaepernick.
  • inainte sa comentati uitati-va la reclama
    Romania libera are dreptate
  • Oricine trebuie sa fie impotriva violentei asupra barbatilor, femeilor, copiilor, animalelor. De ce asta este considerata efeminare?
  • Romania liberă e rămasă in epoca in care trona statuia lui Lenin in fata redacției. Romania nu e liberă. Despre asta ar trebui sa scrie ziaru’ ala. Nu despre dogme si tendinte.
  • Deci Romania Libera e impotriva unei campanii impotriva bullying-ului si a hartuirii, iar ei probabil considera ca barbatul trebuie sa fie violent si sa dea cu pumnul. Vai de capul nostru!!! Ce fel de oameni or lucra la publicatia asta?!?
  • feminitatea cuiva e innacuta...nu ti-o impune nimeni si nu se ia ca raia
    daca te epilezi sau iti dau cu o crema inseamna ca ai grija de tine sau ca ai bani mai multi decat altii...

Trimite un comentariu

sus