
AUDIENȚE. Asia Express se află pe drumul Elefantului în acest sezon. Este și drumul spre audiență? La a doua ediție din sezon, emisiunea de pe Antena 1 a obținut locul întâi în mediul urban și locul doi la nivel național și pe segmentul comercial.
Abaterea de la „drum” a fost provocată de Ultimul vânător de vrăjitoare, un film cu Vin Diesel difuzat de Pro TV. Locul trei, postul Kanal D, a avut confruntările dintre Războinicii și Faimoșii de la Exatlon.
Surpriza serii a fost Digi Sport, care a prins locul patru pe toate targeturile. Postul de sport a transmis meciul din Liga 1, FCSB - Hermannstadt din care echipa din București a ieșit câștigătoare.
Paginademedia.ro prezintă cifrele serii de 11 februarie pe intervalul Asia Express (20:00 - 23:30):
NAȚIONAL. La nivel de țară, filmul Ultimul vânător de vrăjitoare a condus în top. Opțiunea Pro-ului pentru luni seară a obținut media de 1.387.000 de telespectatori. Asia Express ocupat locul doi, la o distanță de 100.000 de urmăritori de primul loc.
Exatlon a completat podiumul, cu 1.127.000 de telespectatori, în medie.
URBAN. La orașe, Asia Express a scos cifre mai bune decât concurența. Emisiunea de pe Antena 1 a avut 653.000 de telespectatori, în timp ce Pro TV a stat aproape cu media de 649.000 de privitori, la mică diferență de primul loc.
Kanal D a înregistrat o medie de 496.000 de persoane care au urmărit emisiunea-concurs Exatlon.
COMERCIAL. Pe segmentul comercial, filmul cu Vin Diesel a fost peste emisiunea cu Bianca Drăgușanu și Margherita de la Clejani. 355.000 de persoane au preferat „vânătoarea de vrăjitoare” de pe Pro TV. Asia Express a ocupat locul doi, cu media de 319.000 de urmăritori.
Kanal D și-a păstrat locul trei, aproximativ 163.000 de telespectatori. În top 5 comercial au mai intrat și Digi Sport și Happy Channel.
GALERIE FOTO. A doua ediție Asia Express
Audienta posturilor TV luni, 11 februarie pe intervalul Asia Express (20:00-23:30), la nivel NAȚIONAL:
NATIONAL | Nr Persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.387.000 | 7.8 | 16.1 |
2 | Antena 1 | 1.286.000 | 7.3 | 14.9 |
3 | Kanal D | 1.127.000 | 6.4 | 13.1 |
4 | DigiSport 1 | 356.000 | 2.0 | 4.1 |
5 | Romania TV | 349.000 | 2.0 | 4.0 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV luni, 11 februarie pe intervalul Asia Express (20:00-23:30), în mediul URBAN:
URBAN | Nr Persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 653.000 | 6.8 | 14.7 |
2 | Pro TV | 649.000 | 6.8 | 14.6 |
3 | Kanal D | 496.000 | 5.2 | 11.2 |
4 | DigiSport 1 | 260.000 | 2.7 | 5.9 |
5 | Antena 3 | 215.000 | 2.2 | 4.8 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV luni, 11 februarie pe intervalul Asia Express (20:00-23:30), pe segmentul COMERCIAL:
COMERCIAL | Nr Persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 355.000 | 8.3 | 22.1 |
2 | Antena 1 | 319.000 | 7.4 | 19.9 |
3 | Kanal D | 163.000 | 3.8 | 10.2 |
4 | DigiSport 1 | 105.000 | 2.4 | 6.5 |
5 | Happy Channel | 62.000 | 1.5 | 3.9 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Autor: Andreea Iordache andreea.iordachepaginademedia.ro
Comentarii