Skip to main content

AUDIENŢE. Ferma, prima înfrângere pe un target de la debut şi până acum. Naţionalul a fost la Fructul Oprit, oraşele şi comercialul la Pro TV

 
AUDIENŢE. Ferma, prima înfrângere pe un target de la debut şi până acum. Naţionalul a fost la Fructul Oprit, oraşele şi comercialul la Pro TV

AUDIENŢE. Ferma a cedat un segment de audienţă, pentru prima oară de când a debutat emisiunea (29 ianuarie), în favoarea serialului Fructul Oprit.

Publicitate

Serialul de pe Antena 1 s-a poziţionat pe primul loc la nivel naţional pe intervalul emisiunii reality, însă la mică diferenţă.

Fructul nu a avut sorţi de izbândă pe intervalul Las Fierbinţi, unde a coborât şi pe locul trei. Pe acelaşi interval, postul de nişă Pro Cinema a prins locurile patru şi cinci pe urban şi comercial.

Programul celor trei generaliste în seara de miercuri a fost cel obişnuit. Pro TV a utilizat formula Ferma-Las Fierbinţi, Antena 1 a difuzat un episod din Fructul Oprit, iar Kanal D a mizat pe serialul turcesc Povestea noastră şi Bravo, ai stil.

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele posturilor TV pe intervalul emisiunilor Las Fierbinţi (20:30-21:20) şi Ferma (21:25-23:10):

Intervalul Las Fierbinţi

NAŢIONAL. Las Fierbinţi ţine Pro TV la distanţă de celelalte două posturi. Serialul a obţinut media de 2.365.000 de telespectatori, iar Povestea noastră de pe Kanal D s-a poziţionat pe doi, cu 1.429.000 de urmăritori.

Fructul Oprit a completat top 3 şi a numărat 1.392.000 de persoane.

URBAN. Aventurile lui Firicel şi Celentano au atins peste un milion de telespectatori la oraşe, mai exact, 1.126.000. Antena 1 a avut jumătate din audienţa Pro TV-ului, în medie 619.000 de privitori, iar Kanal D a avut media de 584.000 de telespectatori.

COMERCIAL. Pe targetul comercial, 18-49 Urban, Las Fierbinţi a câştigat media de 546.000 de urmăritori, iar Fructul oprit, 290.000. Serialul turcesc Povestea noastră a obţinut media de 173.000 de privitori.

Audienta posturilor TV miercuri, 20 februarie pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21.20), la nivel NAŢIONAL:

NATIONAL Nr Persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 2.365.000 13.3 24.6
2 Kanal D 1.429.000 8.1 14.8
3 Antena 1 1.392.000 7.9 14.5
4 Antena 3 430.000 2.4 4.5
5 Prima TV 404.000 2.3 4.2

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV miercuri, 20 februarie pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21.20), în mediul URBAN:

URBAN Nr Persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 1.126.000 11.7 23.1
2 Antena 1 619.000 6.5 12.7
3 Kanal D 584.000 6.1 12.0
4 Antena 3 303.000 3.2 6.2
5 Pro Cinema 166.000 1.7 3.4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV miercuri, 20 februarie pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21.20), pe segmentul COMERCIAL:

COMERCIAL Nr Persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 546.000 12.7 30.9
2 Antena 1 290.000 6.8 16.4
3 Kanal D 173.000 4.0 9.8
4 Pro Cinema 64.000 1.5 3.6
5 Prima TV 48.000 1.1 2.7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Intervalul Ferma

NAŢIONAL. Primul loc s-a oprit la Antena 1. Serialul Ruxandrei Ion a obţinut media de 1.283.000 de telespectatori, iar Ferma de pe Pro TV s-a situat la mică distanţă, cu 1.252.000 de persoane, în medie.

URBAN. Ferma a revenit pe primul loc în mediul urban, numărând în medie 581.000 de urmăritori, iar Fructul a avut 581.000. La oraşe, politica a fost mai importantă decât moda. Antena 3 a urcat peste Kanal D, care după Povestea noastră, a difuzat Bravo, ai stil.

COMERCIAL. Emisiunea prezentată de Mihaela Rădulescu a cucerit primul loc pe segmentul comercial, cu 352.000 de telespectatori, în medie. Locul doi a mers la Fructul oprit, care a câştigat 265.000 de urmăritori. Locul trei s-a dus la Digi Sport 1, care a transmis meciul de Champions League, Atletico Madrid - Juventus.

Audienta posturilor TV miercuri, 20 februarie pe intervalul Ferma (21:25-23:10), la nivel NAŢIONAL:

NATIONAL Nr Persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Antena 1 1.283.000 7.2 16.5
2 Pro TV 1.252.000 7.1 16.1
3 Kanal D 824.000 4.7 10.6
4 Prima TV 569.000 3.2 7.3
5 Antena 3 562.000 3.2 7.2

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV miercuri, 13 februarie pe intervalul Ferma (21:25-23:10), în mediul URBAN:

URBAN Nr Persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 675.000 7.0 16.1
2 Antena 1 581.000 6.1 13.9
3 Antena 3 362.000 3.8 8.7
4 Kanal D 334.000 3.5 8.0
5 Prima TV 249.000 2.6 6.0

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV miercuri, 13 februarie pe intervalul Ferma (21:25-23:10), pe segmentul COMERCIAL:

COMERCIAL Nr Persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 352.000 8.2 22.2
2 Antena 1 265.000 6.2 16.7
3 DigiSport 1 110.000 2.6 6.9
4 Kanal D 106.000 2.5 6.7
5 Prima TV 92.000 2.1 5.8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Andreea Iordache andreea.iordachepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Ciprian Ciprian
    Kanal De coboară în jos pe Comercial.
  • De_lepadat De_lepadat
    O emisiune de toata jena. Un fel de "raspuns" la Insula. Nu are nicio noima si logica. O continuare fireasca a emisiunii cu tarani de lunea.
  • R R
    Stie cineva ce a fost aseara pe Prima tv?? Vad ca a stat destul de bine în audiențe!
  • R R
    "marian,Doru," toți cei care comenteaza pe acest site sunt eu dupa mintea voastra! Eu am un singur nume "Razvan Putina" acum folosesc numai "R" ! Asa ca numai scrieți un sir de nume pe acolo ! Cât despre filmele din weekend mai vedem noi cine e lider mariane!
  • marian marian
    Mile R,q si mai nou am vazut Lord sambata si dumineca pro are filme noi in premiera si de Oscar sa vedem cine iese primul si dumineca pe primul film in premiera pro a fost pe comercial la distanta mare fata de antenuta ta si da D, are perfecta dreptate pro a fost unde conteaza
  • F F
    Fructul este chinuit sezonul ăsta. Antena iar așteaptă chefii sa mai prindă câte un 1 pe comercial.
  • D D
    "Razvan Putina mile A1 R q" ("q" e tot al tau, nu ?), acum nu zici nimic de pensionarii de la "Antena 1" ?
    Vad ca serialul tau sta rau pe comercial...
  • q q
    D@ ah, cum eram sigur că *** pro, la primul eșec, bagă placa cu ”acolo unde trebuie.”
  • R R
    Se duce la vale Ferma ! Sâmbăta e premiera iumor, Pro tv nu are nici o sansa în fata Antenei 1 !
  • D D
    "Ferma" a prins pozitia de lider acolo unde trebuie, pe comercial.

Trimite un comentariu

sus