Skip to main content

AUDIENȚE. „Fermierii” au câștigat și duelul pentru audiență. Pro TV a avut cifre duble față de Kanal D și Antena 1, pe comercial. Ce a făcut Las Fierbinți

 
AUDIENȚE. „Fermierii” au câștigat și duelul pentru audiență. Pro TV a avut cifre duble față de Kanal D și Antena 1, pe comercial. Ce a făcut Las Fierbinți

AUDIENȚE. Pro TV a ocupat seara de marți cu Las Fierbinți și Ferma. 

Publicitate

Las Fierbinți, programul care a deschis prime-time-ul de marți, a avut peste 2,5 milioane de telespectatori din întreaga țară, media fiecărui minut.  

Ferma a câștigat la pas lupta pentru audiență. La bătaie cu Exatlon, de pe Kanal D, și filmul „Bona de la forțele speciale”, de pe Antena 1, reality-ul de la Pro TV s-a impus pe toate targeturile.

Emisiunea Mihaelei Rădulescu a fost urmărită de aproximativ 1,5 milioane de privitori din toată țara, în fiecare minut. Totodată, pe publicul tânăr a scos a scos cifre de peste 430.000 de telespectatori. 

Exatlonul s-a clasat pe locul secund în toată țara și la orașe, însă a fost sub Antena 1, când vine vorba de publicul comercial. Posturile de știri, Antena 3 și România TV, au completat clasamentul primelor cinci posturi, aseară, pe intervalul Ferma. 

Pro TV a fost lider și pe intervalul Las Fierbinți (20:30-21:20), cu cifre de peste două milioane de telespectatori în toată țara și peste 600.000 de privitori pe comercial. 

Pe intervalul serialului de comedie Kanal D a fost pe doi, peste Antena 1, indiferent de target. De menționat că postul Happy Channel s-a clasat pe locul patru, pe intervalul Las Fierbinți. 

Audienta posturilor TV marți, 5 februarie, pe intervalul Las Fierbinți (20:30-21.20), la nivel NAȚIONAL:

  NATIONAL   Nr. Persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Pro TV 2.542.000 14.3 26.3
2 Kanal D 1.310.000 7.4 13.5
3 Antena 1 883.000 5.0 9.1
4 Happy Channel 581.000 3.3 6.0
5 Romania TV 488.000 2.8 5.0

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV marți, 5 februarie, pe intervalul Las Fierbinți (20:30-21.20), în mediul URBAN:

  URBAN   Nr. Persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Pro TV 1.208.000 12.6 24.3
2 Kanal D 613.000 6.4 12.3
3 Antena 1 484.000 5.1 9.7
4 Happy Channel 356.000 3.7 7.2
5 Romania TV 268.000 2.8 5.4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV marți, 5 februarie, pe intervalul Las Fierbinți (20:30-21.20), pe publicul COMERCIAL:

  COMERCIAL   Nr. Persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Pro TV 643.000 15.0 34.9
2 Kanal D 215.000 5.0 11.6
3 Antena 1 214.000 5.0 11.6
4 Happy Channel 127.000 3.0 6.9
5 Pro 2 48.000 1.1 2.6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Paginademedia.ro prezintă în continuare cifrele serii de 5 februarie, pe intervalul emisiunii Ferma (21:25-23.10):

NAȚIONAL. Emil Rengle și Florin Pastramă au câștigat o audiență de peste 1,5 milioane de privitori din toată țara pe minut. Kanal D a fost pe doi, cu cifre de 1,2 milioane de telespectatori. 

Antena 1 a completat podiumul la o diferență vizibilă față de primele două clasate. 

URBAN. În mediul urban clasamentul a fost aproximativ același: Pro TV, Kanal D și Antena 1 primele trei poziții. În schimb, posturile de știri au făcut schimb de locuri, Antena 3 a trecut peste România TV.

COMERCIAL. Publicul tânăr a mers tot cu fermierii. Pro TV a scos cifre de aproximativ 430.000 de privitori, cu un rating de 10,2% și o cotă de piață de 28,1%. 

Antena 1 a trecut peste Kanal D și a scos cifre de aproape 230.000 de privitori, în fiecare minut. Postul Intact a avut o cotă de piață de 14.6%. 

Exatlonul de la Kanal D a avut o audiență de aproximativ 200.000 de privitori, în fiecare minut, pe intervalul Fermei. De asemenea, a avut o cotă de piață de 13%. 

Audienta posturilor TV marți, 5 februarie, pe intervalul Ferma (21:25-23.10), la nivel NAȚIONAL:

  NATIONAL   Nr. Persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Pro TV 1.514.000 8.5 19.4
2 Kanal D 1.242.000 7.0 15.9
3 Antena 1 723.000 4.1 9.2
4 Romania TV 456.000 2.6 5.8
5 Antena 3 383.000 2.2 4.9

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV marți, 5 februarie, pe intervalul Ferma (21:25-23.10), în mediul URBAN:

  URBAN   Nr. Persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Pro TV 809.000 8.4 19.7
2 Kanal D 566.000 5.9 13.8
3 Antena 1 440.000 4.6 10.7
4 Antena 3 270.000 2.8 6.6
5 Romania TV 225.000 2.4 5.5

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV marți, 5 februarie, pe intervalul Ferma (21:25-23.10), pe publicul COMERCIAL:

  COMERCIAL   Nr. Persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Pro TV 438.000 10.2 28.1
2 Antena 1 228.000 5.3 14.6
3 Kanal D 203.000 4.7 13.0
4 Romania TV 52.000 1.2 3.3
5 Antena 3 46.000 1.1 3.0

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro

Comentarii

  • Mile, Razvanel sau, mai pe scurt, R, cand iei bataita la fundul gol, o dai cotita si dai din codita la "realizarile" posturilor mai mici din trustul Intact. Adevarat antenist, ce mai!
  • Mi se pare aiurea că exatlonul este pe comercial sub filmul de la antena 1. Stau probabil toate babele de la tara și se uită la exatlon. iar cei tineri nu, având in vedere diferența destul de mare intre ele pe national. Cum o fi posibil?
  • Si totusi, 1mil de telespectatori parasesc PRO TV dupa ora 21:30. Ferma este o emisiune unde este multa barfa. Era mult mai ok cu formatul vechi. Exatlon are acel public fidel. A1 va da marele test odata cu lansarea Asia Express 2. Un pronostic? O sa ocupe locul 3, 3,2 (National-Urban, Comercial).
  • D, nu merita sa te ostenesti nu are de ce sa se lege deoarece antenuta e jos si trebuie sa ridice in slavi Happy pentru ca isi pierde salariul
  • Allex ai perfecta dreptate cum ai spus formate internationale dar cand la cumpara ai nostri indiferent de televiziune le distrug cu manelismele romanesti pacat , sa vedem daca cumpara cineva
  • "R Razvan Putinel A1 mile", foarte slabut "Antena 1"; de doua ori mai putin pe comercial fata de "Ferma". La "Pro TV" filmele vechi au audienta dubla.

    "mile Razvan Putina A1 R", de "Antena 1" nimic ? Pe intervalul "Las Fierbinti", de 3 ori mai putin. Umilinta nu ? Sau acum te-ai dat pe turcisme ? Numai laude pentru "Happy Channel"...
  • Sunt niste formate acum care “rup” tot prin audiovizualul interantional. Ma refer la World of Dance sau the best of the best. Chiar si All together now.
  • Avand in vedere ca ferma merge bine difuzata dupa Las Fierbinti, ar trebui ca pentru aceasta toamna, sa se mai incerce un nou sezon MasterChef difuzat martea si joia dupa Las Fierbinti, dar cu chefi de top si capabili sa vorbeasca corect limba romana. @Allex, Am stiut aceste informatii, dar am omis sa scriu.
  • Episoadele Las Fierbinti de aseara si de azi, sunt scrise de Mihai Bobonete si Mihai Rait. Ferma este produsa in acest an, de Dionisis Kounavis, un producator Grec care a produs cu succes pentru CME MasterChef in Bulgaria si Ceha.
  • Ce audiente bune a obținut doua filme vechi la Antena 1!Bona de la fortele speciale si filmul "Un negru pentru casa alba" care s-a intersectat cu cea mai mare parte a Fermei ,si care a fost peste Exatlon pe comercial!Asta da surpriza!
  • A doua oară peste 10 pe comercial pentru Ferma? Au ales bine numele de un nou început. :)) cumva în perioada asta Pro are 6 zile din 7 audiente duble sau triple fata de antena pe comercial?
  • Si ce ziceau "postacii antenisti" (de genul lui "mile Razvan Putina A1 R") de emisiunea "Ferma" ? Ca e pentru pensionari, sau tarani ?
    Pe national are 8,5 rating; pe comercial are 10,2.
    Valabil si pentru "Las Fierbinti". Sta mai bine pe comercial.

Trimite un comentariu