Skip to main content

AUDIENŢE. „Fermierii” au câştigat şi duelul pentru audienţă. Pro TV a avut cifre duble faţă de Kanal D şi Antena 1, pe comercial. Ce a făcut Las Fierbinţi

 
AUDIENŢE. „Fermierii” au câştigat şi duelul pentru audienţă. Pro TV a avut cifre duble faţă de Kanal D şi Antena 1, pe comercial. Ce a făcut Las Fierbinţi

AUDIENŢE. Pro TV a ocupat seara de marţi cu Las Fierbinţi şi Ferma.

Publicitate

Las Fierbinţi, programul care a deschis prime-time-ul de marţi, a avut peste 2,5 milioane de telespectatori din întreaga ţară, media fiecărui minut.

Ferma a câştigat la pas lupta pentru audienţă. La bătaie cu Exatlon, de pe Kanal D, şi filmul „Bona de la forţele speciale”, de pe Antena 1, reality-ul de la Pro TV s-a impus pe toate targeturile.

Emisiunea Mihaelei Rădulescu a fost urmărită de aproximativ 1,5 milioane de privitori din toată ţara, în fiecare minut. Totodată, pe publicul tânăr a scos a scos cifre de peste 430.000 de telespectatori.

Exatlonul s-a clasat pe locul secund în toată ţara şi la oraşe, însă a fost sub Antena 1, când vine vorba de publicul comercial. Posturile de ştiri, Antena 3 şi România TV, au completat clasamentul primelor cinci posturi, aseară, pe intervalul Ferma.

Pro TV a fost lider şi pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:20), cu cifre de peste două milioane de telespectatori în toată ţara şi peste 600.000 de privitori pe comercial.

Pe intervalul serialului de comedie Kanal D a fost pe doi, peste Antena 1, indiferent de target. De menţionat că postul Happy Channel s-a clasat pe locul patru, pe intervalul Las Fierbinţi.

Audienta posturilor TV marţi, 5 februarie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21.20), la nivel NAŢIONAL:

NATIONAL Nr. Persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 2.542.000 14.3 26.3
2 Kanal D 1.310.000 7.4 13.5
3 Antena 1 883.000 5.0 9.1
4 Happy Channel 581.000 3.3 6.0
5 Romania TV 488.000 2.8 5.0

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV marţi, 5 februarie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21.20), în mediul URBAN:

URBAN Nr. Persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 1.208.000 12.6 24.3
2 Kanal D 613.000 6.4 12.3
3 Antena 1 484.000 5.1 9.7
4 Happy Channel 356.000 3.7 7.2
5 Romania TV 268.000 2.8 5.4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV marţi, 5 februarie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21.20), pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Nr. Persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 643.000 15.0 34.9
2 Kanal D 215.000 5.0 11.6
3 Antena 1 214.000 5.0 11.6
4 Happy Channel 127.000 3.0 6.9
5 Pro 2 48.000 1.1 2.6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Paginademedia.ro prezintă în continuare cifrele serii de 5 februarie, pe intervalul emisiunii Ferma (21:25-23.10):

NAŢIONAL. Emil Rengle şi Florin Pastramă au câştigat o audienţă de peste 1,5 milioane de privitori din toată ţara pe minut. Kanal D a fost pe doi, cu cifre de 1,2 milioane de telespectatori.

Antena 1 a completat podiumul la o diferenţă vizibilă faţă de primele două clasate.

URBAN. În mediul urban clasamentul a fost aproximativ acelaşi: Pro TV, Kanal D şi Antena 1 primele trei poziţii. În schimb, posturile de ştiri au făcut schimb de locuri, Antena 3 a trecut peste România TV.

COMERCIAL. Publicul tânăr a mers tot cu fermierii. Pro TV a scos cifre de aproximativ 430.000 de privitori, cu un rating de 10,2% şi o cotă de piaţă de 28,1%.

Antena 1 a trecut peste Kanal D şi a scos cifre de aproape 230.000 de privitori, în fiecare minut. Postul Intact a avut o cotă de piaţă de 14.6%.

Exatlonul de la Kanal D a avut o audienţă de aproximativ 200.000 de privitori, în fiecare minut, pe intervalul Fermei. De asemenea, a avut o cotă de piaţă de 13%.

Audienta posturilor TV marţi, 5 februarie, pe intervalul Ferma (21:25-23.10), la nivel NAŢIONAL:

NATIONAL Nr. Persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 1.514.000 8.5 19.4
2 Kanal D 1.242.000 7.0 15.9
3 Antena 1 723.000 4.1 9.2
4 Romania TV 456.000 2.6 5.8
5 Antena 3 383.000 2.2 4.9

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV marţi, 5 februarie, pe intervalul Ferma (21:25-23.10), în mediul URBAN:

URBAN Nr. Persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 809.000 8.4 19.7
2 Kanal D 566.000 5.9 13.8
3 Antena 1 440.000 4.6 10.7
4 Antena 3 270.000 2.8 6.6
5 Romania TV 225.000 2.4 5.5

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV marţi, 5 februarie, pe intervalul Ferma (21:25-23.10), pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Nr. Persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 438.000 10.2 28.1
2 Antena 1 228.000 5.3 14.6
3 Kanal D 203.000 4.7 13.0
4 Romania TV 52.000 1.2 3.3
5 Antena 3 46.000 1.1 3.0

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Mile, Razvanel sau, mai pe scurt, R, cand iei bataita la fundul gol, o dai cotita si dai din codita la "realizarile" posturilor mai mici din trustul Intact. Adevarat antenist, ce mai!
  • Mi se pare aiurea că exatlonul este pe comercial sub filmul de la antena 1. Stau probabil toate babele de la tara și se uită la exatlon. iar cei tineri nu, având in vedere diferența destul de mare intre ele pe national. Cum o fi posibil?
  • Si totusi, 1mil de telespectatori parasesc PRO TV dupa ora 21:30. Ferma este o emisiune unde este multa barfa. Era mult mai ok cu formatul vechi. Exatlon are acel public fidel. A1 va da marele test odata cu lansarea Asia Express 2. Un pronostic? O sa ocupe locul 3, 3,2 (National-Urban, Comercial).
  • D, nu merita sa te ostenesti nu are de ce sa se lege deoarece antenuta e jos si trebuie sa ridice in slavi Happy pentru ca isi pierde salariul
  • Allex ai perfecta dreptate cum ai spus formate internationale dar cand la cumpara ai nostri indiferent de televiziune le distrug cu manelismele romanesti pacat , sa vedem daca cumpara cineva
  • "R Razvan Putinel A1 mile", foarte slabut "Antena 1"; de doua ori mai putin pe comercial fata de "Ferma". La "Pro TV" filmele vechi au audienta dubla.

    "mile Razvan Putina A1 R", de "Antena 1" nimic ? Pe intervalul "Las Fierbinti", de 3 ori mai putin. Umilinta nu ? Sau acum te-ai dat pe turcisme ? Numai laude pentru "Happy Channel"...
  • Sunt niste formate acum care “rup” tot prin audiovizualul interantional. Ma refer la World of Dance sau the best of the best. Chiar si All together now.
  • Avand in vedere ca ferma merge bine difuzata dupa Las Fierbinti, ar trebui ca pentru aceasta toamna, sa se mai incerce un nou sezon MasterChef difuzat martea si joia dupa Las Fierbinti, dar cu chefi de top si capabili sa vorbeasca corect limba romana. @Allex, Am stiut aceste informatii, dar am omis sa scriu.
  • Expertule, grecul lucreaza impreuna cu Maria Marinescu, si a lucrat si la Ninja Warrior in vară.
  • Episoadele Las Fierbinti de aseara si de azi, sunt scrise de Mihai Bobonete si Mihai Rait. Ferma este produsa in acest an, de Dionisis Kounavis, un producator Grec care a produs cu succes pentru CME MasterChef in Bulgaria si Ceha.
  • Ce audiente bune a obținut doua filme vechi la Antena 1!Bona de la fortele speciale si filmul "Un negru pentru casa alba" care s-a intersectat cu cea mai mare parte a Fermei ,si care a fost peste Exatlon pe comercial!Asta da surpriza!
  • A doua oară peste 10 pe comercial pentru Ferma? Au ales bine numele de un nou început. :)) cumva în perioada asta Pro are 6 zile din 7 audiente duble sau triple fata de antena pe comercial?
  • Si ce ziceau "postacii antenisti" (de genul lui "mile Razvan Putina A1 R") de emisiunea "Ferma" ? Ca e pentru pensionari, sau tarani ?
    Pe national are 8,5 rating; pe comercial are 10,2.
    Valabil si pentru "Las Fierbinti". Sta mai bine pe comercial.

Trimite un comentariu

sus