Skip to main content

VIDEO. Ce reclame ...reclamăm? Food Panda "insultă inteligența": "Eu nu-s atât de prost". Ce a deranjat la Kinder: "Părinții ăștia, cum ți-i crești, așa îi ai"

 
VIDEO. Ce reclame ...reclamăm? Food Panda "insultă inteligența": "Eu nu-s atât de prost". Ce a deranjat la Kinder: "Părinții ăștia, cum ți-i crești, așa îi ai"

VIDEO. Din seria ce mai reclamă românii la CNA. O mostră din ce-i deranjează pe consumatorii de televiziune din România, mai jos. Mai multe mostre, de fapt.

Publicitate

Un român s-a simțit insultat de reclama Food Panda, cea în care telefonul e folosit "pentru a-ți potoli foamea, dar nu așa cum ți-ai imaginat".  "Eu nu-s atât de prost!", spune el. Implică faptul ca ascultatorul sufera de un un retard mental, continuă în reclamație.

O secvență de „o secundă” care prezinta un tată și pe fiul să „care își fac nevoile în natură” a fost motiv de reclamație la CNA. Asta pentru că „instiga la comportament indecent in public, dar dupa mine duce si la pornografie, incest, pedofilie.”

Alt telespectator a fost intrigat de reclama Kinder, cu copilul peltic și cu sloganul "Părinții ăștia! Cum ți-i crești, așa îi ai." Un altul a fost atent și la modelul de cască purtată de un soldat într-o reclamă. Ține și o "mică" lecție de istorie vestimentară militară: "În Războiul de Reîntregire, casca militară a armatei Române este Aliată de tip Adrian, comună armatei franceze"

Vă prezentăm în continuare plângerile telespectatorilor.

SPOILER ALERT: CNA a analizat toate spoturile pe care le prezentăm în continuare și nu a găsit încălcări ale legislației. 

1. Petrom - aveți grijă un de vă faceți nevoile prin reclame

"Instigă la comportament indecent". Ba. mai mult, "duce și la pornografie", a scri un român în reclamație. Și asta doar pentru că un tată și copilul lui nu s-au mai putut ține până la următoarea benzinărie.

VIDEO - Campanie “Un plin de emotii” - Statiile Petrom

2. Food Panda - "Eu nu sunt atât de prost

Insultă inteligența. Acesta a fost, pe scurt, motivul pentru care reclama Food Panda a fost reclamată:

„Practic, reclama spune ca eu sunt atat de prost incat sa folosesc telefonul in modurile expuse de ei.

Aceasta implica faptul ca ascultatorul sufera de un un retard mental, deoarece telefonul mobil este folosit ca instrument de lucru sau chiar mancare in unele secvente.”

Video - Reclama Foodpanda

3. Zacusca horror

Un cetățean a considerat că un spot publicitar la zacuscă promovează violența împotriva minorilor. Cum sună o reclamația trimisă către Consiliul Național al Audiovizualului pentru respectivul spot:

„Eu privitor deduc ca dorea sa-l loveasca pe copil cu satârul” - Nu, nu este o scenă dintr-un film horror, ci textul unei reclamații împotriva unei reclame... la zacuscă.

Video - Capricii si Delicii - Zacusca

4. Cu cască, fără cască! Casca noastră, nu a lor!

Un privitor s-a declarat „stupefiat” de o scenă care apare în reclama Untdelemn de la Bunica. Respectivul clip prezintă un soldat român care lasă o cască militară pe masă. Ce l-a deranjat pe telespectatorul nostru? 

Casca militară era germană, iar argumentul acestuia este că: „În Războiul de Reîntregire, casca militară a armatei Române este Aliată de tip Adrian, comună armatei franceze, în nici un caz cea a inamicilor noștri germani din cadrul Puterile Centrale”. 

Video - Untdelemn de la bunica-Sarbatorim impreuna 100 de ani! 

5. Steagul nostru, dar pe invers

Un alt telespectator rezvoltat a transmis un mesaj care reclama faptul că într-un spot la berea Timișoreana un steag al României avea culorile dispuse orizontal.

Clipurile de promovare ale unor aparate de ras se regăsesc de asemenea pe lista de spoturi reclamate: 

„Un copil care foloseste un aparat de ras electric, acelasi aparat pe care mulți il avem in casa si nu as vrea ca si copii nostri sa ne foloseasca aparatele de ras pentru ca asa au vazut la televizor”, spune telespectatorul. 

6. Părinții noștri, cum ți-i crești, așa îi ai! Ce educație, ce educație...

Campania la ciocolată Kinder a fost reclamată pentru că mesajul acesteia ar interveni în educația copiilor. Ce spune reclamația:

„Folosește sintagma „Părinții ăștia, cum ți-i crești așa îi ai”. Ce educație dăm copiilor folosind astfel de mesaje?”

Video - Kinder Chocolate 

7. Titanicul croissant. "Rușinoasă reclamă"

Un alt reclamant a avut o problemă cu spotul la croissantul 7Days Giga. „Rușinoasă această reclamă care se face pe baza uneia dintre cele mai mari tragedii din istoria omenirii.”

„Reclama este sinistră, deoarece face referire la celebra tragedie de pe vasul Titanic. Îi arată pe căpitan, marinari și pe mecanicii din sala motoarelor cum se agită, cum încearcă să evite o coliziune și să reducă viteza pentru că în fața vaporului apare în mijlocul oceanului un corn cu ciocolată uriaș!

Rușinoasă această reclamă care se face pe baza uneia dintre cele mai mari tragedii din istoria omenirii.”

 

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro

Comentarii

  • Cele mai tâmpite reclame la toate produsele kindle,sa bomboana toată lumea,chiar așa?Îți duci musafirii la frigider??sau vorbești cu copilul și spui tu mai departe ce nu spune el??mare ***. Cine face idioțeniile astea??
  • Eu as fi reclamat Kinder Chocolate ca fiind cea mai enervanta reclama din lume. Combinata cu idiotenie, prostie si ***. Nu se poate asa ceva. De fiecare data cand apare la TV schimb programul.

Trimite un comentariu