
Federația Română de Rugby și agenția FCB Bucharest au lansat noul echipament al Echipei naționale de rugby a României.
Noul echipament se aliniază la mesajul Federației Române de Rugby, #ToțipentruRomânia. Designul grafic are drept element vizual principal trunchiul unui stejar, cu referire la denumirea neoficială a echipei, Stejarii.
Fiecare inel din design-ul trunchiului este ilustrat cu numele jucătorilor care au purtat tricoul reprezentativei la Jocurile Olimpice, Cupa Mondială sau care au câştigat Campionatul European.
Alin Petrache, Președinte FRR: Designul realizat de echipa FCB se raliază mesajului FRR, #ToțiPentruRomânia, și are la bază valorile fundamentale ale acestui sport: respectul, disciplina, pasiunea, integritatea și solidaritatea. De asemenea, acesta sintetizează moștenirea culturală a poporului nostru, precum și atitudinea noastră, a românilor, în fața dificultăților și a provocărilor de-a lungul timpului.
Viorel Holovach, Senior Art Director FCB Bucharest: „Luând în considerare variantele anterioare ale echipamentului echipei naționale, foarte bine realizate și cu un mare succes la public, această provocare a venit mănușă în anul centenar.
Pentru a ilustra mesajul #ToțiPentruRomânia, am mers către esență – oamenii care au construit istoria acestei echipe și cei care le calcă pe urme acum. În condițiile în care vorbim despre Stejarii noștri, trunchiul ilustrat pe echipament a fost alegerea firească”
Echipele care au realizat proiectul sunt: Federația Română de Rugby: Alin Petrache - Președinte, Andreea Smeu-Tanase - Marketing Manager FCB Bucharest: Viorel Holovaci – Senior Art Director, Claudiu Dobriță – Creative Director, Costin Zisu – Copywriter, Oana Dănilă – Senior Account Manager
Autor: Andreea Iordache andreea.iordachepaginademedia.ro
Trimite un comentariu