Skip to main content

Începe Românii au Talent. Care au fost cifrele de debut de până acum? Vârful: peste cinci milioane de români

 
Începe Românii au Talent. Care au fost cifrele de debut de până acum? Vârful: peste cinci milioane de români

Românii au talent pentru încă un sezon. Emisiunea care se află la sezonul cu numărul nouă va lua startul în această seară, de la ora 20:30. Ce audiențe a avut până acum debutul show-ului în celelalte sezoane?

Publicitate

Care a fost cel mai bun start? Înainte, câteva informații nespre noul sezon, prezentat ca "suprem".

Sezonul nouă vine cu mici modificări, ziua de început fiind una dintre ele. Talent show-ul debutează anul acesta pe 8 februarie, și nu la mijlocul lunii ca până acum. De asemenea, componența juriului s-a modificat.

Mihai Petre a revenit la Românii au talent, după ce în anul 2014 schimba Pro TV pe Antena 1. Dansatorul s-a întors în 2017, în calitate de jurat al emisiunii Uite cine dansează.

Până în sezonul opt, alături de Andi Moisescu, Andra și Florin Călinescu s-a aflat Mihaela Rădulescu, care acum prezintă emisiunea Ferma.

Cele mai tari prime emisiuni

Emisiunea prezentată de Smiley și Pavel Bartoș a fost difuzată pentru prima dată în 2011, în luna februarie. Prima ediție a primului sezon a obținut o medie de peste 3,2 milioane de telespectatori.

Însă nu debutul primului sezon a fost cel mai urmărit.

Debutul celui de-al treilea sezon a înregistrat peste 5,3 milioane de telespectatori la nivel național și a avut o cotă de piață de 48%, ceea ce înseamnă că aproape jumătate din populația României care deținea un televizor urmărea talent show-ul.

Paginademedia.ro vă prezintă în continuare cifrele fiecărui debut al emisiunii Românii au Talent, sezon cu sezon:

Audiența ediției de debut Românii au Talent la nivel NAȚIONAL:

NATIONAL   Data Debut   Nr Persoane  
1 18.02.2011 3.212.000
2 17.02.2012 4.521.000
3 15.02.2013 5.314.000
4 14.02.2014 4.912.000
5 13.03.2015 4.365.000
6 19.02.2016 3.676.000
7 17.02.2017 3.699.000
8 16.02.2018 3.431.000

Sursa: Kantar. Copyright: ARMA

Audiența ediției de debut Românii au Talent în mediul URBAN:

URBAN   Data Debut   Nr Persoane  
1 18.02.2011 2.065.000
2 17.02.2012 2.298.000
3 15.02.2013 2.635.000
4 14.02.2014 2.599.000
5 13.03.2015 2.082.000
6 19.02.2016 1.864.000
7 17.02.2017 2.051.000
8 16.02.2018 1.872.000

Sursa: Kantar. Copyright: ARMA

Audiența ediției de debut Românii au Talent pe segmentul COMERCIAL:

COMERCIAL   Data Debut   Nr Persoane  
1 18.02.2011 942.000
2 17.02.2012 1.164.000
3 15.02.2013 1.500.000
4 14.02.2014 1.426.000
5 13.03.2015 1.225.000
6 19.02.2016 969.000
7 17.02.2017 1.039.000
8 16.02.2018 910.000

Sursa: Kantar. Copyright: ARMA

 

 

Autor: Andreea Iordache andreea.iordachepaginademedia.ro

Comentarii

  • Un interviu interesant! Tony Stoican e Technical Producer-ul show-ului „Românii au talent” și se află în acest moment pe platourile de filmare de la „Ferma”. Era, deci, un pic mai greu de prins face-to-face, dar am reușit, totuși, să-l prindem prin telefon, într-o scurtă pauză de la filmări.

    Foarte jovial și încântat de noul sezon din „Românii au talent”, Tony și-a făcut timp să ne dea câteva detalii în exclusivitate despre sezonul suprem, dar și să te lase pe tine, cititorul, să îl cunoști un pic mai bine pe el, omul datorită căruia tu ai parte de un spectacol desăvârșit.

    Pentru cei care ne citesc și care nu știu cine sunt oamenii din echipa „Românii au talent”: de cât timp lucrezi la acest show, cum ai ajuns aici?

    Acum vreo 10 ani, când s-a luat licența acestui format, în biblia emisiunii scria că trebuie să înregistrăm multistream. Era ceva nou la vremea aceea, o chestie nouă, digitală. Și tot pe atunci eu trebuia să mă mut din viața de TV într-o viață de multiplexuri, se inventase 3D-ul, 4K-ul, aveam o linie nouă și, practic, eram pe picior de plecare.

    Pentru că îmi era destul de cunoscut formatul, mi s-a dat mie. A trebuit să-l preiau, așa că am zis, pur și simplu: „Hai să vedem cum îl facem!” Și așa am intrat în echipa „Românii au talent”, acum vreo 10 ani, când ne gândeam cum să începem show-ul. Am început printr-o înregistrare multistream de 8 canale simultane, 24 de canale audio, așa a început „Românii au talent” ca format de TV, înregistram multistream.



    Ce faci tu acolo, mai precis?

    Sunt technical producer. Practic trebuie să stau în echipa de creație, de conținut, foarte, foarte aproape de executive producer, care deține bugetul. Și, împreună, trebuie să găsim o soluție ca să putem atinge cotele maxime de conținut la un cost cât mai redus posibil. Practic, trebuie să arate totul cât mai bine, cel mai bine.

    Asta înseamnă, într-un fel sau altul, să putem să găsim resursele necesare la un preț ideal pentru bugetul emisiunii și care să satisfacă nevoile de conținut. Pentru oamenii de rând, asta înseamnă că un om care vrea să creeze ceva poate să creeze în limita unui buget. Atunci interviu eu undeva în spate ca să fim aproape de bugetul respectiv, dar în așa fel încât să nu alterăm creativitatea omului. Practic noi trebuie să găsim soluția să nu alterăm nimic din creația concurentului care vine acolo.

    E greu sa găsești intersecția asta ideală?

    Este foarte, foarte complicat, dar o să dezvolt povestea când vom povesti un pic și despre noul sezon.



    Cum arată o zi obișnuită pentru tine în culisele „Românii au talent”?

    Echipa „Românii au talent” are de muncă aproximativ un an de zile. Pentru că trebuie să găsești concurenții, să îi aduni, să vezi ce fac acei concurenți, să vezi cum îi poți pune pe sticlă, să vezi ce le poți oferi, ce suport și așa mai departe. Iar la suport trebuie să ai foarte mare grijă pentru că suportul trebuie să fie aproximativ egal pentru toți, să nu considere unul că are mai mult suport decât celălalt.

    Noi pe toți concurenții îi tratăm la fel, deci și suportul pe care îl oferim trebuie să fie aproximativ similar. Bineînțeles, pliat pe tipul de show pe care îl are concurentul respectiv. Lucrăm la fel de deschis și de curat cu toată lumea.

    Cum se vede show-ul de acolo de unde ești tu?

    Știm cu toții că munca din spate nu se vede mai deloc, de obicei. Munca din spatele acestui televizor, din spatele acestui ecran este colosală pentru că trebuie să coordonăm foarte multe echipe, cu foarte multe echipament și în orice secundă tu trebuie să știi ce se întâmplă de la un cap la altul.

    Pe perioada înregistrărilor să presupunem că avem un grad mai mare de libertate pentru că putem să re-înregistrăm dacă totuși se întâmplă ceva, dar în rest apare și problema cealaltă: noutatea concurentului respectiv. Pe care noi nu trebuie să o alterăm, drept urmare – din orice punct de vedere pentru noi – că e înregistrare, că e etapa a doua sau chiar finala – toate sunt la fel de importante pentru noi, le tratăm pe toate cu la fel de multă responsabilitate și seriozitate și ne coordonăm cu toții.



    E greu să spun câte echipe coordonăm fiecare în parte. Dar avem, din punct de vedere tehnic și operațional, mult mai multe echipe, iar când ajungem pe teren și începe înregistrarea foarte multe dintre aceste echipe mi se subordonează direct, chiar dacă ele au alți șefi direcți.

    Există o echipă de electricieni, care se ocupă de tot ce înseamnă curent de la un cap la altul, există echipa de light designers, care coordonează toate luminile pe care le vedeți pe ecran, există echipa de operatori, care se ocupă de camere, apoi mai avem și carul de reportaj, care captează toate imaginile pe care le vedeți, mai avem mașina de înregistrări, care înregistrează toate canalele simultane și sunetul, care e important în trei zone: sunetul de scenă (pentru concurenți), sunetul de amplificare (pentru public) și sunetul pe care îl înregistrăm pentru cei de acasă.

    Sunt lucruri diferite și toate se întâmplă de sine stătător, fiecare e o entitate separată și toate aceste entități trebuie coordonate din același punct. Ce fac eu, de fapt, când intervin eu în toată povestea asta? Intervin atunci când e o situație critică, când se întâmplă ceva, ca să nu simtă nimeni că s-a întâmplat ceva și să putem să gestionăm lucrurile în așa fel încât pe sticlă să nu se vadă nimic.



    Care au fost cele mai grele momente de până acum la „Românii au talent”?

    Cele mai grele momente sunt cele în care pot apărea niște probleme tehnice sau operaționale. De exemplu defectarea unui echipament, desincronizarea unui sistem, tot felul de lucruri de acest fel. Atunci când apar asemenea momente, eu trebuie să găsesc o formulă în secunda aia, ca să nu se vadă acasă.

    Practic, în momentul de față suntem la sezonul 9 și nu cred că oamenii de acasă au văzut dacă vreodată s-a întâmplat ceva. Asta pentru mine înseamnă că eu îmi fac job-ul, că mi-a ieșit, că tot ce ajunge acasă e în regulă, că toată informația e corectă.



    Care e cea mai frumoasă amintire de la „Românii au talent”?

    Cel mai drăguț moment râmâne dimineața în care am citit rate-ul și ziua când am fost anunțați că „Românii au talent” a făcut cel mai mare rate din istoria televiziunilor. Asta a fost în sezonul 3, când am întrunit maximul de audiență înregistrată vreodată pe TV.

    Ce faci când „Românii au talent” ia pauză?

    „Românii au talent” nu are prea multe pauze pentru că se lucrează un an de zile. E, totuși, adevărat că nu suntem toți dedicați un an „Românii au talent”, în sensul că facem și alte producții. Așa că, atunci când nu fac „Românii au talent”, fac „Vocea”, „Ferma”, „Masterchef”, „Pe bune” și restul producțiilor PRO TV.



    Cum e echipa din spate?

    Față de alte echipe e o echipă mult mai deschisă și asta pentru că toți concurenții vin din toate zonele, din toate clasele sociale, prezintă tot soiul de numere, mentalități, vorbesc tot felul de limbi străine. Asta chiar e una dintre surprizele sezonului 9, o să auziți tot felul de limbi vorbite, tot felul de traduceri, o să vedeți tot felul de concurenți care nu au mai apărut pe sticlă în România într-un show TV.

    Asta e una dintre noutățile pe care o să le vedeți, iar pentru noi a fost o reală provocare să integrăm acești concurenți într-o singură sală de spectacol.
    ș:



    Ce ne poți spune despre noul sezon? Cum o să fie, ce aduce nou?

    Noul sezon va avea o sală nouă, asta în primul rând. Nu va mai fi acea caravană plecată în toată lumea de la un cap la altul cu spectacole în fiecare sală. Marele atu al acestui sezon 9 este că am amplificat eficiența show-ului plimbându-ne prin diverse săli.

    Practic noi când ne plimbam prin țară nu puteam să oferim condiții pentru toate genurile de concurenți, aveam acrobați, aveam tot felul de muzicieni, oameni care nu se puteau desfășura într-o sala simplă. Așa că s-a decis că în sezonul 9 o să avem această sală dedicate în care să putem oferi mult mai multe lucruri pentru concurenți, care acum pot veni și face un număr cu totul și cu totul deosebit, de exemplu.

    A fost o provocare să oferim o sală cu tot felul de lucruri, cu tot felul de ciudățenii care apar în niște spectacole foarte greu de făcut. Pot să vă spun că în acest sezon veți vedea și un număr de tip Cique du Soleil, un tip de spectacol care nu s-a mai văzut nicăieri în România. Acest sezon mai are și o muzică deosebită, sensations, dar și niște SF-uri la care nu te-ai gândi. Plus niște concurenți absolut deosebiți. Și toate astea într-un decor absolut glamour, absolut incredibil.

    De ce trebuie să lase oamenii din fața ecranului totul deoparte și să se uite la sezonul suprem? Prin ce se deosebește de cele de dinainte?

    Ce e mai bun în acest sezon față de sezonul 1 sau față de sezonul 8? E un spectacol desăvârșit.
  • Sa vedem daca face mai mult sau mai putin fata de debutul de anul trecut:
    https://www.paginademedia.ro/2018/02/audiente-romanii-au-talent-debut-17-februarie-2018
  • Nu stiu daca filmarea preselectilor in studio va fi de bun augur sau nu. Posibil sa fie ceva mai bine la nivel vizual. Totusi, ramane cel mai bun show din România. Cel mai bun sezon din ultimii ani a fost cel din 2017 (7epic).

Trimite un comentariu