Skip to main content

Televiziunea MTV România se închide. CNA va discuta mâine cererea Pro TV a retragere a licenței

 
Televiziunea MTV România se închide. CNA va discuta mâine cererea Pro TV a retragere a licenței

UPDATE. Într-un punct de vedere trimis Paginademedia.ro, reprezentanții Viacom, care operează brandul MTV, au explicat că MTV va emite în România sub o licență cehă și va fi reprezentat de Thematic Channel.” Declarația integrală, în continuare. 

Publicitate

La revedere, MTV România. Consiliul Național al Audiovizualului are pe ordinea de zi a ședinței de joi retragerea licenței MTV România, din portofoliul Pro TV.  

De altfel, Pro TV a anunțat recent într-un comunicat că operațiunile MTV se întorc la licențiator, Viacom International Media Networks. 

Compania mai anunța atunci că publicitatea pentru MTV (varianta internațională) și VH1 va fi vândută în România, de la 1 martie, de regia Thematic Channel. 

CONTEXT. MTV România s-a lansat pe 15 iunie 2002, pe licența pe care emitea MCM România. În decembrie 2007, Pro TV a preluat MTV România, semnând un contract cu Viacom International Media Networks.
În ultimii ani, televiziunea n-a mai intrat în măsurătorile de audiență și nici nu a mai vândut publicitate. 
UPDATE. Poziția Viacom, în continuare:
„MTV va continua să opereze în România și să fie disponibil pentru telespectatorii de aici. Va opera sub licența cehă deținută de Viacom și va fi reprezentat de Thematic Channels în termeni de vânzări de publicitate.
Mai mult, incluzând MTV printre canalele deținute și operate de Viacom, compania vrea să consolideze poziția brandului în România. Viacom, ca proprietar al brandului MTV, va acorda drepturi pentru conținutul digital către furnizorii de servicii, astfel permițând accesul la servicii digitale noi, precum cele de video on demand și televiziune de tip catch-up.”
Citește și: 

 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

  • @Bogdan A 'uitat' sa specifice sursa, adica revista Media Expres; pe frecventa actuala va intra MTV Europe cu publicitate romaneasca si content nelocal.
  • Stirea face parte din categoria click bait sau e bazata pe simpla citare a ordinii de zi de pe site-ul CNA ? Mai amuzant decat atat este ca faceti trimitere si la articolul in care se anunta renuntarea la parteneriatul cu CME. In articolul respectiv ne spuneati ca Viacom va opera in continuare in mod indepepedent canalul in Romania si ca s-a decis si cine va vinde publicitatea pentru post. In aceste conditii ce rost avea sa mai faca astfel de planuri si anunturi daca aveau de gand sa il inchida ?

Trimite un comentariu