Skip to main content

ThinkDigital va face campanie de informare despre alegerile europarlamentare. Compania lui Dragoş Stanca a câştigat pitch-ul

 
ThinkDigital va face campanie de informare despre alegerile europarlamentare. Compania lui Dragoş Stanca a câştigat pitch-ul

Agenţia ThinkDigital, deţinută de Dragoş Stanca, se va ocupa de campania de informare, în social media, pentru alegerile europarlamentare, care vor avea loc din luna mai. Clientul: Parlamentul European – Biroul de Legătură din România, câştigat în urma unui pitch.

Publicitate

Alex Vişoiu, Head of Strategy & Creative, ThinkDigital, despre obiectivele campaniei:

„În primul rând, comunicarea va viza educarea userilor din social media asupra rolului şi acţiunilor Parlamentului European. Ca să înţelegi importanţa votului tău din 26 mai, trebuie să înţelegi la ce conduce acesta, ce fac concret pentru tine oamenii de la Bruxelles sau Strasbourg, pe care România îi trimite în Parlament.”

„Evident, acţiunile noastre de comunicare nu insinuează direcţionarea votului către o grupare politică sau alta, însă vrem ca oamenii, indiferent de opţiunea lor, să voteze”, adaugă acesta.

Campania se va defăşura până la finalul lunii mai şi va include un mix de activări tactice din care vor rezulta atât o prezenţă activă pe canalele de social media ale instituţiei, dar şi amplificări în media digitală ale unor acţiuni diverse ale Parlamentului European.

Unul dintre elementele principale ale campaniei este si site-ul DeDataAstaVotez.eu.

Biroul de Legătură al Parlamentului European în România are misiunea de a informa publicul despre activităţile PE, precum şi despre politicile Uniunii Europene în general. Parlamentul European are 28 astfel de birouri în capitalele statelor membre ale Uniunii Europene şi 6 antene regionale, în oraşe mari, altele decât capitalele, din statele membre mari. La Bucureşti, Biroul a fost deschis în ianuarie 2006.

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • "Campania se va defășura până la finalul lunii mai și va include un mix de activări tactice din care vor rezulta atât o prezență activă pe canalele de social media ale instituției, dar și amplificări în media digitală ale unor acțiuni diverse ale Parlamentului European."


    Deci awareness pe actiuni PE (sigur, se face!) si engagement pe "activari tactice"? Curios cum se vor masura performantele astea pe activari tactice vs rezultatele zilei fatidice. Bate intr-o campanie #"facem si noi in speranta ca...". Banuti bine investiti. :)))

    Bafta mare!

Trimite un comentariu

sus