Skip to main content

AUDIENȚE ȘTIRI. În luna februarie, românii au fost la curent cu Știrile Pro TV. Jurnalul de la ora 19, cel mai urmărit program de știri

 
AUDIENȚE ȘTIRI. În luna februarie, românii au fost la curent cu Știrile Pro TV. Jurnalul de la ora 19, cel mai urmărit program de știri

AUDIENȚE ȘTIRI FEBRUARIE. Știrile Pro TV de la ora 19, prezentate de Andreea Esca, au fost preferatele românilor în luna februarie, câștigând primul loc pe toate targeturile de audiență.

Ora 19 este ora știrilor pentru români. Programele celor trei generaliste (Pro TV, Antena 1, Kanal D) au fost urmărite în total de peste 4,2 milioane de telespectatori atunci când au difuzat jurnale de știri.

În primele 20 de programe de știri se regăsesc posturile de știri România TV și Antena 3, iar Prima TV a prins topul de pe segmentul comercial cu Focus, de la ora 18.

Publicitate

Din clasament lipsește însă televiziunea publică. Niciun Telejurnal nu a reușit să intre în primele 20 de emisiuni de știri.

Informațiile prezentate la Știrile Pro TV de la ora 19 au fost urmărite, în fiecare minut, de aproximativ 2,1 milioane de telespectatori la nivel național. În mediul urban, Știrile Pro TV au obținut media de 1.004.000 de urmăritori, fiind singura emisiune de știri care a depășit un milion de telespectatori.

Observatorul Antenei 1, care a ocupat locul doi, a obținut jumătate din audiența postului din Pache Protopopescu pe același tronson orar. Pe segmentul comercial, 435.000 de români s-au informat urmărind Știrile Pro TV difuzate seara.

Locul doi a fost ocupat de Observator, jurnalul de știri al postului Antena 1. La nivel național, aproximativ 1.344.000 de români au urmărit știrile postului Intact, iar la orașe a numărat, în medie, 592.000 de telespectatori.

Observatorul și-a păstrat locul doi și pe segmentul comercial, însă, din nou, la distanță de Știrile Pro TV, unde a avut o medie de 209.000 de telespectatori.

Podiumul a fost completat de o altă emisiune de știri de la Pro TV. Știrile Pro TV de la ora 17, prezentate de Monica Dascălu, a avut cifre asemănătoare cu locul doi. Pe național, știrile au numărat, în medie, 1.107.000 de telespectatori, iar în mediul urban a obținut media de 571.000 de urmăritori. Pe segmentul comercial, Știrile Pro TV au fost urmărite de 203.000 de persoane.

Cele mai urmărite jurnale de știri în luna februarie, pe segmentul NAȚIONAL:

  NATIONAL   Post   Persoane   Rtg%  
1 Stirile Pro TV 19.00 Pro TV 2.095.000 11.8
2 Observator 19.00 Antena 1 1.344.000 7.6
3 Stirile Pro TV 17.00 Pro TV 1.107.000 6.2
4 Stirile Pro TV 7.00 Pro TV 1.021.000 5.8
5 Stirile Pro TV 6.00 Pro TV 942.000 5.3
6 Stirile Kanal D Kanal D 775.000 4.4
7 Stirile Pro TV 22.30 Pro TV 757.000 4.3
8 Observator 16.00 Antena 1 678.000 3.8
9 Stirile Pro TV 13.00 Pro TV 669.000 3.8
10 Stirile Kanal D 12.00 Kanal D 519.000 2.9
11 Observator 6.00 Antena 1 447.000 2.5
12 Stiri 21.00 Romania TV Romania TV 433.000 2.4
13 Observatorul Diminetii Antena 1 432.000 2.4
14 Observator 13.00 Antena 1 420.000 2.4
15 Stiri 13.00 Romania TV Romania TV 410.000 2.3
16 Stiri 12 Romania TV Romania TV 381.000 2.2
17 Stiri 15.00 Romania TV Romania TV 379.000 2.1
18 Stiri 14.00 Romania TV Romania TV 367.000 2.1
19 Stiri 18.00 Antena 3 Antena 3 354.000 2.0
20 Stiri 11.00 Romania TV Romania TV 348.000 2.0

Sursa: Kantar. Copyright: ARMA

Cele mai urmărite jurnale de știri în luna februarie, pe segmentul URBAN:

  URBAN   Post   Persoane   Rtg%  
1 Stirile Pro TV 19.00 Pro TV 1.004.000 10.5
2 Observator 19.00 Antena 1 592.000 6.2
3 Stirile Pro TV 17.00 Pro TV 571.000 6.0
4 Stirile Pro TV 7.00 Pro TV 440.000 4.6
5 Stirile Pro TV 6.00 Pro TV 392.000 4.1
6 Stirile Pro TV 22.30 Pro TV 382.000 4.0
7 Observator 16.00 Antena 1 318.000 3.3
8 Stirile Kanal D Kanal D 313.000 3.3
9 Stirile Pro TV 13.00 Pro TV 306.000 3.2
10 Stiri 18.00 Antena 3 Antena 3 230.000 2.4
11 Observator 13.00 Antena 1 219.000 2.3
12 Stiri 21.00 Romania TV Romania TV 205.000 2.1
13 Observator 6.00 Antena 1 199.000 2.1
14 Stirile Kanal D 12.00 Kanal D 190.000 2.0
15 Observatorul Diminetii Antena 1 189.000 2.0
16 Stiri 13.00 Romania TV Romania TV 183.000 1.9
17 Stiri 15.00 Romania TV Romania TV 183.000 1.9
18 Stiri 12 Romania TV Romania TV 176.000 1.8
19 Stiri 14.00 Romania TV Romania TV 171.000 1.8
20 STIRI 23.00 - ROMANIA TV Romania TV 169.000 1.8

Sursa: Kantar. Copyright: ARMA

Cele mai urmărite jurnale de știri în luna februarie, pe segmentul COMERCIAL:

  COMERCIAL   Post   Persoane   Rtg%  
1 Stirile Pro TV 19.00 Pro TV 435.000 10.1
2 Observator 19.00 Antena 1 209.000 4.9
3 Stirile Pro TV 17.00 Pro TV 203.000 4.7
4 Stirile Pro TV 22.30 Pro TV 202.000 4.7
5 Stirile Pro TV 7.00 Pro TV 152.000 3.6
6 Stirile Pro TV 6.00 Pro TV 130.000 3.0
7 Stirile Kanal D Kanal D 113.000 2.6
8 Stirile Pro TV 13.00 Pro TV 108.000 2.5
9 Observator 16.00 Antena 1 92.000 2.2
10 Observator 13.00 Antena 1 72.000 1.7
11 Stirile Kanal D 12.00 Kanal D 68.000 1.6
12 Observator 6.00 Antena 1 66.000 1.5
13 Observatorul Diminetii Antena 1 59.000 1.4
14 Stiri 18.00 Antena 3 Antena 3 42.000 1.0
15 FOCUS 18 Prima TV 33.000 0.8
16 Stiri 21.00 Romania TV Romania TV 32.000 0.7
17 STIRI 12.00 - ANTENA 3 Antena 3 29.000 0.7
18 Stiri 11.00 Romania TV Romania TV 26.000 0.6
19 Stiri 12 Romania TV Romania TV 26.000 0.6
20 STIRI 23.00 - ROMANIA TV Romania TV 26.000 0.6

Sursa: Kantar. Copyright: ARMA

Autor: Andreea Iordache andreea.iordachepaginademedia.ro

Comentarii

  • Poate că audiențele astea spun mai multe despre public decât despre producții. Ne lăudăm că vrem știri bine făcute și echidistante, dar avem România TV și Antena3 la favorite.
  • Inca putin si Stirile de la 5 bateau Observatorul principal al Antenei... Asta e investitie in tehnologie?

    Andreea Iordache poate ne explici si noua diferenta dintre Observator 6 si Observatorul diminetii

    Observatorul diminetii e cumva Observatorul de la 7 dimineata? Sau au program special intre orele 1 dimineata si 6 dimineata si nu stim

Trimite un comentariu