Skip to main content

AUDIENȚE TV. Show-ul Românii au talent a dominat seara de vineri. Cu ce audiențe

 
AUDIENȚE TV. Show-ul Românii au talent a dominat seara de vineri. Cu ce audiențe

AUDIENȚE. Românii au talent a dominat seara de vineri cu noua rundă de audiții, cu cifre apropiate de săptămâna trecută. 

Publicitate

Pro TV a câștigat seara ca de obicei, fără drept de apel, la distanță de Kanal D și Antena 1. 

Paginademedia.ro prezintă în continuare audiențele obținute de show-ul Românii au talent, ediția a cincea, din 15 martie (interval orar 20.30-23.30): 

NAȚIONAL. Show-ul a fost urmărit, la nivelul întregii țări, de 3,1 milioane de persoane în fiecare minut. Producția a avut cifre asemănătoare și săptămâna trecută. 

 Kanal D, cu serialul turcesc, a avut o medie de 1,2 milioane de privitori din întreaga țară, cifre peste săptămâna trecută. Antena 1, cu filmul Armageddon pe interval, a avut cifre de nouă ori sub Pro TV. 

Postul a avut cifre apropiate de locul patru, ocupat de Antena 3, post de știri urmărit de puțin peste 300.000 de persoane. 

URBAN. Orașele au fost tot ale Pro TV, show urmărit de aproape 1,6 milioane de orășeni. A fost ușor peste ediția de săptămâna trecută. 

Pro TV a fost cu peste un milion de telespectatori peste Kanal D. Distanța Pro TV - Antena 1 a fost și mai mare: de 1,4 milioane de persoane. 

De menționat că, la orașe, Antena 1 a avut poziția a patra, fiind depășită de Antena 3. 

COMERCIAL. Pro TV a condus fără drept de apel și pe publicul comercial. Show-ul a fost urmărit de peste 660.000 de persoane, media. Cifrele au fost însă sub ediția de săptămâna trecută, când avea o medie de 720.000 de persoane. 

Locul secund a fost al Kanal D, care a obținut o medie de 135.000 de privitori, în timp ce Antena 1 a fost pe trei, cu audiențe sub 100.000 de telespectatori, media. 

Audienta posturilor TV vineri, 15 martie, pe intervalul emisiunii Românii au talent (20.30-23.30), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL   Nr persoane   Rtg%   Share  
1 Pro TV 3.108.000 17.5 39.6
2 Kanal D 1.210.000 6.8 15.4
3 Antena 1 330.000 1.9 4.2
4 Antena 3 302.000 1.7 3.8
5 Romania TV 295.000 1.7 3.8
6 DigiSport 1 233.000 1.3 3
7 National TV 170.000 1 2.2
8 Prima TV 167.000 0.9 2.1
9 Pro 2 160.000 0.9 2
10 Antena Stars 135.000 0.8 1.7
11 TVR 2 134.000 0.8 1.7
12 Realitatea TV 82.000 0.5 1
13 ETNO 82.000 0.5 1
14 Diva 74.000 0.4 0.9
15 B1TV 70.000 0.4 0.9

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV vineri, 15 martie, pe intervalul emisiunii Românii au talent (20.30-23.30), în mediul URBAN:

  URBAN   Nr persoane   Rtg%   Share  
1 Pro TV 1.592.000 16.6 38.6
2 Kanal D 471.000 4.9 11.4
3 Antena 3 192.000 2 4.7
4 Antena 1 187.000 2 4.5
5 DigiSport 1 159.000 1.7 3.9
6 Romania TV 143.000 1.5 3.5
7 Pro 2 102.000 1.1 2.5
8 National TV 85.000 0.9 2.1
9 Diva 72.000 0.8 1.7
10 Realitatea TV 65.000 0.7 1.6
11 TVR 2 65.000 0.7 1.6
12 Prima TV 60.000 0.6 1.4
13 Antena Stars 52.000 0.5 1.3
14 Digi 24 41.000 0.4 1
15 History 41.000 0.4 1

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV vineri, 15 martie, pe intervalul emisiunii Românii au talent (20.30-23.30), pe publicul COMERCIAL:

  COMERCIAL   Nr persoane   Rtg%   Share  
1 Pro TV 663.000 15.5 45.1
2 Kanal D 134.000 3.1 9.1
3 Antena 1 97.000 2.3 6.6
4 DigiSport 1 51.000 1.2 3.4
5 Pro 2 41.000 1 2.8
6 National TV 33.000 0.8 2.2
7 Romania TV 28.000 0.7 1.9
8 Diva 29.000 0.7 2
9 Comedy Central 23.000 0.5 1.6
10 Digi 24 16.000 0.4 1.1
11 History 18.000 0.4 1.2
12 Paramount 17.000 0.4 1.1
13 Antena 3 14.000 0.3 1
14 TVR 2 14.000 0.3 0.9
15 Prima TV 13.000 0.3 0.9


Vezi Audiența Românii au talent de săptămâna trecută, aici


Citește și:

Prima ediție, 8 februarie: Românii au talent și în acest an. Pro TV a avut cifre de aproape opt ori peste Antena 1 și Kanal D, pe publicul comercial


A doua ediție, 15 februarie: Românii au talent a fost peste ediția de debut. Pro TV, cifre e șapte ori peste Antena 1 și Kanal D


A treia ediție, 22 februarie: Câți oameni au văzut „Românii au talent”, ediția a treia


A patra ediție, 1 martie: De 1 martie, cu ochii pe Românii au talent. Cifrele ediției


A cincea ediţie, 8 martie: Românii au talent de Ziua Femeii? Aproape jumătate de milion de telespectatori sub 1 martie

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

  • Hai "Mihai" (sau sa iti zic "Razvan"), astept raspunsuri cu batraneii de la "Antena 1" la intrebarile de mai jos. Chiar si primele doua editii de "iUmor" au stat mai rau pe comercial decat national:
    https://www.paginademedia.ro/2019/02/audiente-iumor-23-februarie
    https://www.paginademedia.ro/2019/03/audiente-tv-iumor-editia-a-doua-lider-de-audienta

    Deci, cum sunt cu batraneii pensionari ?
  • Romanii au talent in cea mai slaba editie all time nu cred ca a fost sub 40 % pe comercial

    Antena 1 n stiu daca a avut in istoria ei o emisune cu 40 % pe comercial. Poate de Revelioanele manelelor
  • Înțelegi matematica mile? Sub 40% public național la protv, peste 45% public tanar și de 7 ori mai mult public tanar decât la antena. Dintre tinerii care se uita la tv, aproape jumătate sunt pe Protv și tu ai tupeu sa vorbești de public bătrân? :))
  • f, si de ce esti obsedat de asta, nu e adevarat, majoritatea emisiunilor pro tv au public batran , la antene nu sunt diferente asa de mari , chiar sunt peste la comercial fata de national, la voi nu prea vezi asa ceva , nu e asa, de ce te deranjeaza, esti cumva angajatuol lor, scoateti romanii din titlul emisiunii
  • Antena ar trebui sa bage desene sau sa isi dubleze filmele. Kanal D-istii stiu mai bine sa citeasca o subtitrare.
  • Antena e umilita la maxim de pro, dar mai nou vinerea a început și Kanal sa se uite de sus.

    Mile, antenistul obsedat, iar repeta ce a spus și în anii trecuti, faptul ca emisiunea scade așa cum s-a întâmplat mereu. :)) omul ăsta obsedat de pensionari nu observa ca pro are share mai mare la tineri decât pe național și urban. Asta nu îl va opri sa continue ca o moara stricata sa spună asta tot sezonul. E greu când antena lui este așa de bătută sa vadă realitatea. :))
  • "milica", si de primele editii nu zici nimic ? A stat mai rau pe comercial fata de national.
    Sa nu mai zic de emisiunea lui Negru. 6.8 national si 4.9 pe comercial. Dezastru...
    https://www.paginademedia.ro/2019/03/audiente-scena-misterelor-dan-negru

    "iumor, saptamana trecuta , 6 la national si 8 la comercial"
    Eu ti-am zis ca aberezi pe aici... Saptamana trecuta pe national a avut 7.7, nu 6 ("Kanal D"):
    https://www.paginademedia.ro/2019/03/audiente-tv-iumor-9-martie
  • A scazut chiar cand a fost o ediție mai buna.
    Cea de pe 8 martie a fost cea mai slabă din ultimii ani,după mine
  • "la iumor e rating mai mic la national decat la comercial"
    Unde ? La debut a avut 10.3 national si 9.7 pe comercial. La a doua editie la fel, 8.2 national si 7.8 pe comercial. Unde sunt
    Si nu ne zici ca a mai scazut emisiunea ? Ca de "Romanii au talent" nu uiti sa mentionezi...

    "au inceput sa cumpere concurenti tot mai mult"
    La fel ca la "iUmor", dar tu nu ii vezi...
  • "milica", degeaba deviezi subiectul... Si vezi ca share-ul pe comercial e mai mare pe national. Deci ?
    Ce conteaza e ca "Romanii au talent" a avut de 7 ori mai mult pe comercial fata de locul 3. Aici dezastru.

    Dar de "mastile" lui Negru nu mai zici nimic ? Nu ne mentionezi scaderea emisiunii ? Ca la debutul ei, numai laude.

Trimite un comentariu