Skip to main content

Berea Peroni îşi schimbă logo-ul

 
Berea Peroni îşi schimbă logo-ul

Schimbare de logo. Berea italiană Peroni Nastro Azzuro va avea o nouă identitate vizuală, ceea ce înseamnă introducerea unui nou logo şi lansarea pe piaţa din România a unei sticle noi.

Publicitate

Campania este semnată de agenţia The Practice, iar reînnoirea reprezintă cea mai semnificativă schimbare a brandului la nivel global din 2005.

Sticla va avea un nou design şi va avea gravată semnătura lui Giovanni Peroni – fondatorul Birra Peroni. Aceeaşi semnătură se va afla şi pe paharul Peroni. Noua identitate vizuală include şi schimbarea etichetei, care are acum o formă hexagonală.

Bogdan Jianu, Brand Manager Peroni Nastro Azzurro: „Peroni Nastro Azzurro este un brand atemporal, cu o puternică componentă de tradiţie şi o origine autentică ce exprimă stilul italian consumatorilor săi. Noua sticlă şi noul pahar duc mai departe personalitatea Italiei moderne cu un design minimalist, inspirate în acelaşi timp din istoria brandului.”

Vechea identitate Peroni:

Noua identitate Peroni:

Autor: Andreea Iordache andreea.iordachepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Un fel de facelift prezentat sforăitor de Bogdan Jianu. Când iei 350 milioane pe lună fără să faci mai nimic trebuie să aburifici lumea cu bule gen "spiritul Italiei". Care e diferența între paharul italienilor și unul german sau belgian?!
  • pe bune? v-o faceam eu, noua sigla, cu 100 de euro.
    "easy money" este mult prea putin spus.
    absolut penibil.

Trimite un comentariu

sus