Skip to main content

VIDEO. Campanie inedită. Fredo şi Pidjin, personaje create de doi români, în campania pentru Umbrella Academy

 
VIDEO. Campanie inedită. Fredo şi Pidjin, personaje create de doi români, în campania pentru Umbrella Academy

Fredo şi Pidjin, vedete internaţionale de comicsuri (în online) create de doi designeri români, au ajuns în centrul campaniei de promovare pentru Umbrella Academy, serialul Netflix cu supereroi.

Publicitate

Fredo şi Pidjin, două personaje care au făcut de toate la viaţa lor, vor acum acum să intre în liga selectă a eroilor din Umbrella Academy. Aşa că şi-au depus CV-ul pentru aceste „funcţii”.

Cei doi trebuie să fie „acceptaţi” chiar de echipă. Aşa a apărut clipul de mai jos, creat special pentru publicul din România. Allison (Emmy Raver - Lapman), Luther (Tom Hopper), Diego (David Castaneda) şi Klaus (Robert Sheeman) sunt în centrul clipului postat chiar pe pagina de Facebook a celor de la Netflix.

Fredo şi Pidjin, doi porumbei „năbădăioşi” care au căpătat faimă internaţională au fost creaţi de Eugen Erhan şi Tudor Muscalu în 2005, doar în variantă online. De atunci, cei doi au devenit şi vedetele unei cărţi (povestea AICI).

Îl prezentăm în continuare:

Despre Fredo şi Pidjin, într-un interviu, AICI

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus