Skip to main content

VIDEO. Cele mai populare reclame româneşti pe YouTube: Micutzu, Inna sau Iulia Albu „actori principali”

 
VIDEO. Cele mai populare reclame româneşti pe YouTube: Micutzu, Inna sau Iulia Albu „actori principali”

VIDEO. Micutzu, Inna, Iulia Albu sau actorul Vlad Ivanov sunt protagoniştii celor mai populare reclame care au rulat pe YouTube în 2018. Concluziile reies din topul Google care a făcut topul celor mai populare reclame pe YouTube anul trecut.

Publicitate

Primul loc a fost adjudecat de un spot Vodafone, din seria Smart Family. În respectivul video actorul Vlad Ivanov „se joacă” cu tot felul de filtre pentru selfie-uri.

Cel mai popular spot al topului, la brandul CatMobile, îl are protagonist pe comediantul Micutzu: „Nu ştii când te loveşte ghinionul”.

Clipul are acum peste 2,5 milioane de vizualizări şi a generat o creştere în căutări pentru „reclamă Micutzu” în Google Search şi în YouTube, notează reprezentanţii Google.

„Acum, în sugestiile din Google Search pentru termenul „reclama”, „micutzu” este în primele poziţii”, spune Aneta Pleşa, Analytical Consultant Google Romania.

În primele 10 reclame din topu pe anul trecut se regăseşte şi un spot semnat de agenţia Papaya Advertising pentru brandul de băuturi spirtoase Drobeta.

„Poveştile amuzante, cu personaje clasice româneşti, care ne aduc aminte de Dorel, sunt apreciate mai ales de publicul trecut de 30 de ani”, completează Aneta Pleşa.

Iulia Albu în reclama de la Vitamin Aqua sau Inna în clipul celor de la Coca-Cola completează topul celor mai populare reclame pe YouTube.

Topul este creat după un algoritm care măsoară timpul de vizionare, numărul de share-uri, numărul de vizualizări organice în comparaţie cu cele plătite, menţionează reprezentanţii companiei.

Aneta Pleşa de la Google România a vorbit şi despre trendurile în publicitatea pe YouTube anul trecut. Notăm câteva idei în continuare:

  • Televizorul este ecranul care a înregistrat cea mai mare creştere în ceea ce priveşte vizionarea de conţinut pe YouTube
  • Timpul de vizionare pe ecranul televizorului a crescut cu 45% faţă de anul trecut
  • O parte din acest public care vizionează conţinut online pe TV face parte din categoria „light TV viewers”, cei care urmăresc mai puţin de o oră pe zi televiziunile prin cablu.
  • La sfârşitul lui 2017 a fost introdus în România un format nou de anunţ video pentru dispozitivele motive:. bumper ads, la care nu se poate da „skip”

Paginadmedia.ro prezintă cele mai virale reclame de pe YouTube, anul trecut:

1.Vodafone Smart Family – Probam filtre

Companie: Vodafone Romania
Agenţie de creaţie: McCann

2.JobZZ.ro - Mecanicii

Companie: JobZZ.ro
Agenţie de creaţie: 23 Communication

3.Coca-Cola Zero Zahar x Inna = love

Companie: Coca-Cola
Agenţie de creaţie: McCann

4.CatMobile.ro - Reclama Micutzu - Nu stii cand te loveste ghinionul

Companie: CatMobile RO
Agenţie de creaţie: Sector 7

5.Privirile care lasă urme – un experiment social by Vichy Dermablend

Companie: Vichy Romania
Agenţie de creaţie: Screen Native

6.Kinder 50 de ani

Companie: Kinder Romania

7.Creditul pe repede ‘nainte | Salveaza-ti timpul | Credit nou

Companie: ING Romania
Agenţie de creaţie: Headvertising

8.VITAMIN AQUA | reclama FOARTE TARE FRATE cu Iulia ALBU | Grasu XXL | PART 1

Companie: vitamin aqua
Agenţie de creaţie: in house

9.Carla’s Dreams se demachiaza ca un profesionist cu NIVEA MICELLAIR® EXPERT!

Companie: NIVEA ROMANIA

10.Descopera Drobeta II

Companie: Drobeta
Agenţie de creaţie: Papaya Advertising

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Interesant top: pe primul loc un clip cu de 8 ori mai putine vizualizari decat locul doi. Seems legit...

Trimite un comentariu

sus