
Site-ul G4Media a intrat în BRAT (Biroul Român de Audit Transmedia), astfel că publicația fondată de jurnaliștii Dan Tăpălagă și Cristi Pantazi are și primele date de trafic măsurate de SATI.
Primele cifre disponibile pentru site-ul G4Media sunt cele pe luna martie. Astfel, traficul publicației a pornit de la 283.000 de afișări și 94.000 de unici în prima zi din martie, iar ieri, pe 26 martie, număra aproximativ jumătate de milion de afișări și 200.000 de unici.
Pe tot parcursul lunii martie traficul site-ului a fost între 200.000 și 500.000 de afișări. G4Media a avut și o medie de 200.000 de utilizatori unici în martie.
Publicația G4Media a fost lansată acum un an, în martie 2018, după plecarea jurnaliștilor Dan Tăpălagă și Cristi Pantazi de la conducerea editorială a HotNews.ro.
Cristi Pantazi spunea la acel moment, pentru HotNews.ro: „Am vrut sa incepem un proiect pe cont propriu ca sa testam un nou model de business si ca sa ne concentram mai mult pe zona de hard-news: anchete, investigatii, analiza pe marile subiecte.”
Din luna septembrie 2018, publicitate site-ului G4Media este administrată de ARBOmedia, companie condusă de Alin Alecu. De altfel, G4Media a fost introdusă în sistemul de măsurare a traficului de către ARBOmedia, regia care se ocupă de vânzare spațiilor publicitate pe site.
FOTO. Cifrele din ultimele 30 de zile ale site-ului G4Media
Citește și:
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
BRAT este și acum un director web cu un pic de prețiozitate și ar trebui să meargă și mai mult în zona aceasta, să aloce un pic mai mult spațiu publicațiilor membre ale catalogului.
Și Analytics are importanța lui, dar nu este singurul.
Îmi pare rău că un alt produs de măsurare a audienței care a avut la un moment dat credibilitate - Trafic.ro - a pierdut audiența pentru că nu a fost actualizat.