Skip to main content

L'Oréal România are un nou Digital Manager, Raluca Duță

 
L'Oréal România are un nou Digital Manager, Raluca Duță

Numire la digitalul companiei L'Oréal România. Raluca Duță preia poziția de Digital Manager în cadrul L'Oréal România, devenind astfel coordonatorul întregii activități de digital la nivelul companiei.

Ea va coordona comunicarea digitală pentru cele patru divizii ale companiei: L'Oréal Luxe, Divizia Produselor de Larg Consum, Divizia de Cosmetică Activă, Divizia de Produse Profesionale.

Publicitate

Raluca Duță vine pe o funcție ocupată de Anca Ștefan, care a trecut pe poziția de Chief Digital Officer Rusia și Kazakhstan în cadrul L'Oréal.

Cu peste 8 ani de experiență în comunicare în mediul online și marketing digital, Raluca Duță lucrează de doi ani la L'Oréal. Inițial a ocupat poziția de Digital Project Manager, apoi a coordonat activitatea de digital a Diviziei de Produse de Larg Consum, de unde a fost promovată în poziția de Digital Manager L'Oréal România și membru în boardul companiei.

Raluca Duță, Digital Manager L'Oréal România:

„Obiectivul meu în noua poziție este ca, împreună cu echipa de specialiști în digital, e-commerce și Social Media consolidată intern, să continuăm transformarea digitală a companiei astfel încât, pe termen lung, digitalul să fie integrat în toate funcțiile companiei.

În tot acest parcurs, consumatorul va fi permanent în centrul preocupărilor noastre, iar provocarea este să ne transformăm business-ul și echipele astfel încât să rămânem permanent conectați și relevanți pentru consumatorul de astăzi, oricare va fi direcția în care se va schimba ASTĂZI din punctul de vedere al digitalului și al consumatorilor’.”

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

  • In olanda au demonstrat in laborator ca produsele l'oreal sunt de aceeasi calitate cu cele vandute low cost de LIDL
  • ce incredere sa ai in produsele L'OREAL cand ei folosesc cele mai low quality ingredients
    L'OREAL Foloseste uleiuri rancede folosite la prajit, le importa din Indonezia la preturi de nimic cu tonele si apoi le ultra proceseaza, pune parfum si eticheta luxurioasa si apoi mult marketing si gata produsul...
  • L'Oreal nu prea exista in comunicarea digitala iar fatucile astea sunt niste nimeni in drum care nu prezinta vreun interes pentru industria media. Articolul este off-topic.

Trimite un comentariu