
După succesul filmului interactiv Black Mirror: Bandersnatch, unde telespectatorul decidea soarta tânărului Stefan Butler, Netflix vrea să investească în noi producții de același fel, scrie Variety.
Anunțul a fost făcut de Todd Yellin, vice-președinte pe zona de inovație Netflix în cadrul unei conferințe care a avut loc în Mumbai, India.
Todd Yellin:
(n.r. Bandersnatch) este un succes aici în India, este un succes în lume, așa că am realizat că poveștile interactive sunt ceva pe care vrem să pariem mai mult. Mizăm pe acest lucru. Așa că, așteptați-vă ca în următorii ani să vedeți mai multe povești interactive. Nu vor fi neapărat science-fiction sau dark, pot fi comedii sau filme romantice unde audiența să decidă dacă ea va ieși cu el sau nu”
În cadrul aceleiași conferințe, oficialul a anunțat că Netflix va crește conținutul de origine indiană după succesul serialului „Sacred Games”, unde doi din trei urmăritori proveneau din afara Indiei. Totodată, numărul limbilor în care este disponibil conținutul platformei va crește de la 25 la 30.
Black Mirror: Bandersnatch spune povestea lui Stefan Butler, un adolescent care a rămas fără mamă și locuiește cu tatăl său. Inspirat din cartea Bandersnatch scrisă de Jerome F. Davis, Stefan programează un joc cu diferite drumuri pe care jucătorul le poate alege. Întreaga poveste are loc în anul 1984.
Filmul poate fi „jucat” în mai multe modalități și conține mai multe finaluri alternative, dar și referințe la serialul care poartă același nume, Black Mirror.
Pe lângă Bandersnatch, Netflix mai are câteva filme interactive animate: Minecraft: Story Mode, Puss in Boots: Trapped in an Epic Tale, Buddy Thunderstruck: The Maybe Pile și Stretch Armstrong The Breakout.
Autor: Andreea Iordache andreea.iordachepaginademedia.ro
Comentarii