Skip to main content

Google: 2,3 miliarde de reclame eliminate. Câte au fost înșelătoare, instigatoare la ură, periculoase sau jignitoare

 
Google: 2,3 miliarde de reclame eliminate. Câte au fost înșelătoare, instigatoare la ură, periculoase sau jignitoare

Conținut înșelător, instigator la ură sau de slabă calitate. Au fost câteva (pentru că sunt mult mai multe) dintre motivele pentru care Google a eliminat, într-un singur an, miliarde de reclame. Zilnic, șase milioane de reclame au fost scoase de gigantul american, din diverse cauze.

Google a publicat un raport al publicității din anul 2018, din care reiese faptul că aproximativ 2,3 miliarde de reclame au fost eliminate pentru încălcarea politicilor. Zilnic, peste 6 milioane de reclame care au fost considerate dăunătoare au fost eliminate din publicitatea online, spune Google.

Publicitate

Care au fost acțiunile Google în 2018?

Cele 2,3 miliarde de reclame care au fost eliminate încălcau politici noi sau vechi care guvernează publicitatea online, în medie mai mult de 6 milioane de reclame în fiecare zi.

În total, anul trecut Google a introdus 31 de noi politici pentru publicitate pentru a proteja utilizatorii de înșelătoare și abuzive și pentru a oferi agențiilor de publicitate un mod facil de a verifica dacă reclamele lor respectă politicile de publicitate.

Cu tehnologia „machine learning”, au fost identificate aproape un milion de conturi ale unor „advertiseri” rău intenționați, de două ori mai mult ca în 2017. Anul trecut, Google a eliminat 734.000 de editori și dezvoltatori de aplicații din rețeaua de publicitate, și a exclus complet reclamele din 1,5 milioane de aplicații.

Câte au fost de slabă calitate, înșelătoare și instigatoare la ură?

Google a scos 2,3 miliarde de reclame care încălcau politicile, dar pentru ce exact?

Pentru o parte dintre ele, Google a oferit explicații. Mai exact, câte reclame din numărul total aveau conținut înșelător, instigator la ură sau de slabă calitate. 

În 2018, au fost retrase reclamele de pe 1,2 milioane de pagini, din peste 22.000 de aplicații și 15.000 de site-uri din întreaga rețea de publicitate a Google, care aveau conținut înșelător, instigator la ură sau de slabă calitate.

Mai mult, au fost excluse reclamele din aproape 74.000 de pagini care au încălcat politicile referitoare la conținut periculos și jignitor, și au fost eliminate 190.000 de reclame care nu respectau aceste reguli.

Acțiunile Google în 2018, în cifre

  • 2,3 miliarde de reclame eliminate, mai mult de 6 milioane de reclame zilnic
  • 58,8 milioane de reclame de tip phishing blocate (înainte de a fi afișate)
  • Aproape 1 milion de conturi închise ale unor „advertiseri” rău intenționați
  • 734.000 de editori și dezvoltatori de aplicații eliminați din rețeaua de publicitate Google
  • Aproape 1,5 milioane de aplicații din care au fost eliminate reclamele complet
  • 28 milioane de pagini de pe care au fost eliminate reclamele pentru încălcarea politicilor privind editorii
  • 1,2 milioane de pagini, peste 22.000 de aplicații și aproape 15.000 de site-uri din rețeaua de publicitate Google de pe care au fost retrase reclamele pentru că aveau conținut înșelător, instigator la ură sau de slabă calitate
  • 74.000 de pagini de pe care au fost eliminate reclamele și 190.000 de reclame retrase pentru încălcarea politicilor referitoare la conținut periculos și jignitor

 

Autor: Andreea Iordache andreea.iordachepaginademedia.ro

Trimite un comentariu