Skip to main content

AUDIENŢE. Sâmbătă seara, iUmor chiar a avut umor, dar şi audienţă. Antena 1, liderul detaşat al serii

 
AUDIENŢE. Sâmbătă seara, iUmor chiar a avut umor, dar şi audienţă. Antena 1, liderul detaşat al serii

Au avut şi umor şi audienţă. Ediţia specială de sâmbătă a show-ului iUmor a condus detaşat în audienţe, pe toate targeturile. Antena 1 a fost peste Pro TV, ocupantul locului secund, care l-a scos la bătaie pe Bond. James Bond.

Publicitate

De ce a fost o ediţie specială? Emisiunea iUmor de sâmbătă n-a fost cu vot şi nici cu concurenţi obişnuiţi, ci cu vedete care au făcut glume pe seama juraţilor Mihai Bendeac, Delia şi Cheloo.

Astfel, au urcat pe scenă nume precum Andreea Marin, actriţa Carmen Tănase, chef Florin Dumitrescu, Gabriel Cotabiţă sau Roxana Vancea.

Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele obţinute de show-ul iUmor, din 30 martie:

NAŢIONAL. Antena 1 a avut peste 1,6 milioane de telespectatori la nivel naţional, sâmbătă seara, cu show-ul iUmor. Televiziunea Intact a avut jumătate de milion de persoane peste locul al doilea, ocupat de Pro TV, cu filmul 007: Coordonata Skyfall.

Kanal D a fost aproape de Pro TV, cu puţin peste un milion de persoane, cu show-ul Exatlon pe interval.

URBAN. Cifre bune pentru Antena 1 şi la oraşe. Aproape 800.000 de telespectatori, în creştere faţă de ediţiile anterioare. Pro TV, de pe poziţia secundă, a avut o medie de 570.000 de orăşeni.

COMERCIAL. Show-ul Antenei 1 a avut mai bine de 350.000 de telespectatori tineri şi o cotă de piaţă de 25%. Pro TV, de pe poziţia secundă a obţinut o medie de 260.000 de persoane, în timp ce Kanal D, de pe trei, a avut o medie de 150.000 de persoane.

GALERIE FOTO. iUmor, 30 martie

Audienta posturilor TV sâmbătă, 30 martie, pe intervalul emisiunii iUmor (20.00-22.40), la nivel NATIONAL:

NATIONAL Nr persoane Rtg% Shr%
1 Antena 1 1.667.000 9.4 20.1
2 Pro TV 1.160.000 6.5 14
3 Kanal D 1030.000 5.8 12.5
4 Romania TV 472.000 2.7 5.7
5 Antena 3 396.000 2.2 4.8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV sâmbătă, 30 martie, pe intervalul emisiunii iUmor (20.00-22.40), în mediul URBAN:

URBAN Nr persoane Rtg% Shr%
1 Antena 1 789.000 8.2 19.4
2 Pro TV 569.000 5.9 14
3 Kanal D 463.000 4.8 11.4
4 Romania TV 258.000 2.7 6.3
5 Antena 3 210.000 2.2 5.2

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV sâmbătă, 30 martie, pe intervalul emisiunii iUmor (20.00-22.40), pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Nr persoane Rtg% Shr%
1 Antena 1 356.000 8.3 24.3
2 Pro TV 257.000 6 17.5
3 Kanal D 153.000 3.6 10.4
4 National TV 49.000 1.2 3.3
5 DigiSport 1 45.000 1 3

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

Trimite un comentariu

sus