Skip to main content

Profit.ro: Adrian Sârbu negociază vânzarea publicației Prosport

 
Profit.ro: Adrian Sârbu negociază vânzarea publicației Prosport

Adrian Sârbu, fostul șef de la Pro TV, se pregătește să vândă din nou, după 12 ani, publicația Prosport, scrie Profit.ro. Publicația sportivă, alături de brandul Promotor (aflate în portofoliul Mediafax Group), ar urma să fie preluate de compania care deține, printre altele, site-ul cancan.ro, menționează aceeași sursă. 

Administratorul judiciar al Mediafax Group a precizat pentru site-ul Profit.ro că „este vorba de o tranzacție confidențială și pentru care date pot fi furnizate doar creditorilor”.

Publicitate

Nu este pentru prima dată când Adrian Sârbu, proprietarul grupului Mediafax, vinde afacerea Prosport. Trustul elvețian Ringier a cumpărat, în anul 2003, ziarul Prosport de la Sârbu. La acea vreme publicația era condusă de jurnalistul Cătălin Tolontan. Ulterior, Tolontan a trecut cu întreaga echipă, la concurenta Gazeta Sporturilor.

Prosport s-a întors la Sârbu în 2007, într-o tranzacție de aproximativ șase milioane de euro, menționează sursa citată. 

Varianta tipărită a publicației de sport din portofoliul Mediafax a dispărut în 2013, după cum și Paginademedia.ro anunța la vremea respectivă. 

Mediafax Group, care mai include Ziarul Financiar și publicația Gândul (agenția de presă Mediafax fiind considerată o entitate separată), se află în insolvență din 2015, din cauza datoriilor bugetare, invocate atunci de stat la circa 60 milioane lei, notează site-ul Profit.ro

Profit.ro scria toamna trecută că firma Publione Media, controlată tot de Adrian Sârbu, a scos la vânzare marca și domeniul The One, revistă pentru femei condusă și de Andreea Esca. 

Ulterior, marca și domeniul The One a fost preluată de o firmă de imobiliare la prețul de 30.000 de euro, după cum a scris și Paginademedia.ro.

 

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro

Comentarii

  • Două scenarii:
    1.) Titlurile continuă să fie publicate online adăugându-se la portofoliul SB Corporate.
    2.) Se reîncearcă aducerea în print a ProSport, dar cu conținut predominant monden și de scandal, iar publicația nu reușește să își atingă ținta și în cele din urmă se renunță din nou la publicarea ei pe hârtie.
  • Cum se poate ca o firmă sa fie in insolventa de 4 ani??? Numai Sarbu si combinatorii lui gen Orlando Nicoară stiu asta! Dar pe spatele unora care au fost tzeputi si tot așteaptă ca justitia sa faca ceva.

Trimite un comentariu