Skip to main content

FOTO. Brandient a finalizat procesul de branding pentru oraşul Oradea. Cum va arăta logo-ul şi ce semnifică

 
FOTO. Brandient a finalizat procesul de branding pentru oraşul Oradea. Cum va arăta logo-ul şi ce semnifică

Asociaţia Pentru Promovarea Turismului din Oradea şi Regiune (APTOR) împreună cu firma de design Brandient au lansat noua imagine a oraşului Oradea.

Publicitate

Proiectul a fost demarat cu ocazia Centenarului, la 1 decembrie 2018 "într-un contract derulat conform normelor legale privind proiectele publice, şi suplimentat cu servicii pro-bono oferite de Brandient". Proiectul a fost coordonat de Mihai Jurca, director executiv al APTOR.

Valoarea contractului cu Brandient, prin achiziţii publice, a fost de 28.000 de euro.

"Contractul a fost suplimentat cu servicii pro-bono, întrucât serviciile prestate de noi au depăşit, practic, valoare contractului", a precizat pentru Paginademedia.ro Mihai Bogdan, partenerf fondator Brandient.

Cum arată logo-ul Oradea?

Simbolul grafic al brandului Oradea este "Supercoroana", care include alte coroane, reprezentative pentru orădeni. – o transpunere metaforică prin desen a staturii, unicităţii şi prestigiului oraşului.

  • o coroană pentru trecutul istoric, pentru Oraşul regilor;
  • o coroană pentru arhitectura art-nouveau a oraşului, pentru Oraşul muzeu;
  • o coroană pentru natură, pentru băile geotermale, fluturii, nuferii, pentru Oraşul geotermal;
  • o coroană pentru o societate multi-etnică, pentru Oraşul cultelor;
  • o coroană pentru o comunitate multi-culturală, pentru Oraşul cosmopolit;
  • o inimă pentru oamenii oraşului Oradea

Promisiunea brandului este “Art Nouveau, Life Nouveau” - o expresie care uneşte trecutul, prezentul şi viitorul oraşului Oradea

Aneta Bogdan, Managing Partner Brandient:

„Am finalizat unul dintre cele mai frumoase proiecte de branding făcute în 17 ani pentru România; simbolul Supercoroanei este o metaforă a demnităţii si unicităţii Oradei, în timp şi în prezent, şi sper ca sub acest semn, această comunitate tolerantă, optimistă şi multi-culturală să prospere multă, multă vreme de acum înainte.”

Logo-ul oraşului Oradea, doar unul dintre elementele procesului de branding

Autor: Andreea Iordache andreea.iordachepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

Trimite un comentariu

sus