
De sunt oamenii atrași de Fake News? Cum le putem identifica? Cât contează social media în acest fenomen? Sunt câteva dintre temele conferinței „Fake news – o anatomie a mistificării sociale”, care va avea loc luni, 27 mai, la Athenee Palace Hilton București.
Organizatori: Asociația Română de Relații Publice (ARRP), împreună cu International Communications Consultancy Organization (ICCO).
Paginademedia.ro este partener media al evenimentului.
Ce se va discuta?
- efectul știrilor false în economie și în alte domenii de activitate;
- de ce oamenii cred astfel de știri?
- comunicarea companiilor în era dezinformării și riscul afectării brandului și a reputației
- instrumente de identificare a știrilor/informațiilor false
- rolul formatorilor de opinie și al social media în răspândirea sau combaterea știrilor false.
Evenimentul va avea ca invitați specialiști din PR:
Elise Mitchell – președintele în exercițiu al ICCO
Paul Holmes – fondator și fost președinte al The Holmes Report din Statele Unite și fondator al Sabre Awards
Cesare Valli – director al agenției internaționale de comunicare SEC, unul dintre veteranii relațiilor publice din Europa.
În cadrul conferinței vor fi prezenți Angela Cristea – șeful Reprezentanței Comisiei Europene în România și Dan Dungaciu – președintele LARICS, alături de numeroși reprezentanți ai unor instituții publice sau private, lideri de opinie, analiști, jurnaliști, personalități din mediul academic, bancar, mass-media și din industria comunicării și a relațiilor publice din România și din străinătate.
Discuțiile se vor axa pe fenomenul știrilor false ca manifestare globală și locală, pe impactul lor și al dezinformării atât asupra societății în ansamblu, cât și asupra vieții de zi cu zi a cetățenilor.
Autor: Andreea Iordache andreea.iordachepaginademedia.ro
Comentarii