Skip to main content

Publicația ProSport, vândută din nou. La pachet cu brandul ProMotor

 
Publicația ProSport, vândută din nou. La pachet cu brandul ProMotor

ProSport și ProMotor, două publicații din portofoliul Mediafax Group al lui Adrian Sârbu, și-au găsit cumpărător. 

Publicitate

Compania SB Corporate Limited, care administrează site-urile cancan.ro, ciao.ro și verdict.ro, preia mărcile și angajații Prosport și Promotor, aflate în portofoliul Mediafax Group, anunță Profit.ro.

Conform surselor Profit.ro, tranzacția va fi derulată prin intermediul firmei Web Editing Development, editorul publicației Cancan, aceasta fiind cea care preia efectiv mărcile Prosport și Promotor. Înainte de a accepta oferta, ING, principal creditor al Mediafax Group, a cerut să primească toți banii rezultați din vânzare, arată sursa citată. 

Nu este pentru prima dată când Adrian Sârbu, proprietarul Mediafax, vinde afacerea Prosport. Trustul elvețian Ringier a cumpărat, în anul 2003, ziarul Prosport de la Sârbu. La acea vreme, publicația era condusă de jurnalistul Cătălin Tolontan. Ulterior, Tolontan a trecut cu întreaga echipă, la concurenta Gazeta Sporturilor.
Prosport s-a întors la Sârbu în 2007, într-o tranzacție de aproximativ șase milioane de euro, menționează sursa citată. 
Varianta tipărită a ProSport a dispărut în 2013, după cum și Paginademedia.ro anunța la vremea respectivă. 
Mediafax Group, care mai include Ziarul Financiar și publicația Gândul (agenția de presă Mediafax fiind considerată o entitate separată), se află în insolvență din 2015.
Profit.ro scria toamna trecută că firma Publione Media, controlată tot de Adrian Sârbu, a scos la vânzare marca și domeniul The One, revistă pentru femei condusă și de Andreea Esca. 
Ulterior, marca și domeniul The One a fost preluată de o firmă de imobiliare la prețul de 30.000 de euro, după cum a scris și Paginademedia.ro.

 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Trimite un comentariu