Skip to main content

AUDIENŢE DIVERTISMENT, în luna mai. Românii au talent, liderul lunii. Emisiunea lui Andi Moisescu, Pe Bune?!, în top trei pe comercial

 
Ana Maria Pantaze, câştigătoare Românii au talent S9
Ana Maria Pantaze, câştigătoare Românii au talent S9

AUDIENŢE DIVERTISMENT. Românii au talent a încheiat sezonul nouă cu încă o lună de în fruntea clasamentului emisiunilor de divertisment

Publicitate

Pro TV a dat cea mai urmărită emisiune a lunii mai. Românii au talent a fost urmărit de peste 2,4 milioane de telespectatori, într-o lună în care talent show-ul şi-a terminat faza de preselecţii şi transmis semifinalele şi finala.

De menţionat că Pro TV a modificat formatul pentru sezonul nouă. Dacă înainte, emisiunea prezentată de Smiley şi Pavel Bartoş avea patru semifinale şi o finală, ultimul sezon a avut doar două semifinale, iar preselecţiile au fost difuzate pe parcursul a mai multe săptămâni.

„Ferma, un nou început” a ocupat locul doi pe toate targeturile de audienţă, iar titlul de fermier al anului a fost câştigat de Marius Crăciun.

Locul trei s-a împărţit între trei emisiuni de divertisment, Pe bune?!, Ce spun românii şi Scena Misterelor (emisiunea lui Dan Negru de pe Antena 1).

Emisiunea Chefi la Cuţite - Familii la Cuţite n-a mai fost vedeta Antenei 1, cu ediţia specială din acest sezon. Dacă în sezoanele anterioare, cooking show-ul a fost poziţionat sus în audienţele pe comercial, în mai, emisiunea a prins locul cinci, cu cifre apropiate de Insula iubirii (tot de pe Antena 1).

Paginademedia.ro prezintă audienţele emisiunilor de divertisment difuzate în luna mai:

NAŢIONAL. Ţara a avut talent şi în luna mai. Românii au talent a numărat în medie 2.460.000 de telespectatori. Locul doi s-a dus tot la Pro TV, cu emisiunea de tip reality Ferma, un nou început, care a obţinut media de 1.626.000 de urmăritori.

Locul trei a fost câştigat de emisiunea lui Dan Negru, Scena misterelor, care a avut 1.082.000 de telespectatori.

URBAN. La oraşe, Românii au talent a adunat o medie de 1.322.000 de urmăritori, cât următoarele două locuri la un loc. Ferma se menţine pe locul doi, iar locul trei a fost obţinut de Cabral şi emisiunea Ce spun Românii

COMERCIAL. Şi tinerii au urmărit talentul. Emisiunea care a avut-o câştigătoare pe Ana Maria Pantaze a ţinut în faţa micilor ecrane 528.000 de persoane. Aventurile fermierilor au fost urmărite de 422.000 de telespectatori în medie.

Publicul tânăr au preferat emisiunea lui Andi Moisescu. Pe bune?! a completat podiumul şi a obţinut media de 288.000 de urmăritori,

Cele mai urmărite emisiuni de divertisment în luna mai, la nivel NAŢIONAL

NATIONAL Post Nr Persoane Rtg% Nr Difuzari
1 Romanii au talent Pro TV 2.460.000 13.9 5
2 Ferma, Un Nou Inceput Pro TV 1.626.000 9.2 11
3 Scena Misterelor (I) Antena 1 1.082.000 6.1 5
4 Iumor (Vi) Antena 1 997.000 5.6 4
5 Pe Bune?! Pro TV 977.000 5.5 3
6 Chefi La Cutite: Familii La Cutite Antena 1 960.000 5.4 4
7 Ce Spun Romanii Pro TV 936.000 5.3 23
8 Exatlon Romania (III) Kanal D 921.000 5.2 8
9 Puterea Dragostei - Gala Kanal D 770.000 4.3 4
10 Acces Direct Antena 1 764.000 4.3 23
11 Temptation Island - Insula Iubirii (V) Antena 1 686.000 3.9 4
12 La Maruta Pro TV 640.000 3.6 46
13 Puterea Dragostei Kanal D 548.000 3.1 23
14 In Cautarea Adevarului Kanal D 545.000 3.1 23
15 Schimb De Mame Prima TV 495.000 2.8 4
16 Teo Show Kanal D 458.000 2.6 23
17 Xtra Night Show Antena 1 455.000 2.6 18
18 Vulturii De Noapte Kanal D 445.000 2.5 4
19 Vorbeste Lumea Pro TV 417.000 2.4 22
20 Fanarena Kanal D 396.000 2.2 4

Cele mai urmărite emisiuni de divertisment în luna mai, în mediul URBAN

URBAN Post Nr Persoane Rtg% Nr Difuzari
1 Romanii Au Talent Pro TV 1.322.000 13.8 5
2 Ferma, Un Nou Inceput Pro TV 817.000 8.5 11
3 Ce Spun Romanii Pro TV 581.000 6.1 23
4 Scena Misterelor (I) Antena 1 559.000 5.8 5
5 Chefi La Cutite: Familii La Cutite Antena 1 534.000 5.6 4
6 Pe Bune?! Pro TV 524.000 5.5 3
7 Iumor (VI) Antena 1 485.000 5.1 4
8 Acces Direct Antena 1 415.000 4.3 23
9 Temptation Island - Insula Iubirii (V) Antena 1 402.000 4.2 4
10 Exatlon Romania (III) Kanal D 398.000 4.2 8
11 Puterea Dragostei - Gala Kanal D 314.000 3.3 4
12 Xtra Night Show Antena 1 254.000 2.7 18
13 La Maruta PRO TV 245.000 2.6 23
14 Puterea Dragostei Kanal D 242.000 2.5 46
15 In Cautarea Adevarului Kanal D 219.000 2.3 23
16 Voi Cu Voicu Antena 3 203.000 2.1 7
17 Schimb De Mame Prima TV 202.000 2.1 4
18 Vrei Sa Fii Milionar Kanal D 200.000 2.1 2
19 Teo Show Kanal D 195.000 2 23
20 Vorbeste Lumea Pro TV 195.000 2 22

Cele mai urmărite emisiuni de divertisment în luna mai, pe segmentul COMERCIAL

COMERCIAL Post Nr Persoane Rtg% Nr Difuzari
1 Romanii Au Talent Pro TV 528.000 12.3 5
2 Ferma, Un Nou Inceput Pro TV 422.000 9.8 11
3 Pe Bune?! Pro TV 288.000 6.7 3
4 Temptation Island - Insula Iubirii (V) Antena 1 254.000 5.9 4
5 Chefi La Cutite: Familii La Cutite Antena 1 244.000 5.7 4
6 Iumor (VI) Antena 1 233.000 5.4 4
7 Ce Spun Romanii Pro TV 212.000 4.9 23
8 Scena Misterelor (I) Antena 1 206.000 4.8 5
9 Puterea Dragostei - Gala Kanal D 146.000 3.4 4
10 Exatlon Romania (III) Kanal D 134.000 3.1 8
11 Xtra Night Show Antena 1 126.000 2.9 18
12 Acces Direct Antena 1 111.000 2.6 23
13 Puterea Dragostei Kanal D 103.000 2.4 46
14 La Maruta Pro TV 91.000 2.1 23
15 Schimb De Mame Prima TV 79.000 1.9 4
16 Plasa De Stele - Razbunarea Vedetelor Antena 1 76.000 1.8 4
17 Bravo, Ai Stil! Gala Kanal D 74.000 1.7 4
18 Apropo TV Pro TV 74.000 1.7 4
19 Neatza Cu Razvan Si Dani Antena 1 73.000 1.7 23
20 In Cautarea Adevarului Kanal D 73.000 1.7 23

Autor: Andreea Iordache andreea.iordachepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • @Stăpânul Audiențelor, mi se pare interesant cum sunt prezentate în Spania date despre audiență de către site-ul ăsta https://www.formulatv.com/audiencias/
  • @gabi: Inteleg ce spui... Dar, din moment ce in articol folosesti exprimari de genul “emisiunea x a fost pe primul loc, emisiunea y pe 2, pe 3, etc...” vorbim despre un top. Deci, automat despre o competitie. Asadar, cum pot intra in competitie, pe baza de rating, emisiunile de prime time, cu cele din extra prime time (day time, late fringe, morning show, late morning show)? Nu este evident cine castiga? Ba da! E, ia sa facem acum clasamentul pe baza de share. Vei avea surpriza sa te trezesti cu acces direct sau cabral pe primele locuri. Sau, chiar cu XNS sau o alta emisiune de noapte. De aceea, in tarile civilizate share-ul a devenit mult mai interesant pentru publicitari. El arata cat de mare este “felia” unei emisiuni tv, rupta dintr-un “blat de pizza”, blat care reprezinta intregul emisiunilor difuzate la ora aia. Mult, muuuuuult mai realist. Repet, aici e doar muuuult amatorism.
  • @Stăpânul Audientelor, acele clasamente pe un anume interval indică o competiție. Acestea generale sunt despre la ce s-au uitat românii în decursul unei luni. Nu e vina Pagina de Media că emisiunea x a fost difuzată în prime-time, iar y în afara lui.
    Deși n-ar fi o idee rea ca tabelele să permită ordonarea după share. cc: @Pagina de Media.
  • Ca de obicei, un top facut alandala, in care se amesteca, intr-un ghiveci televizionistic, emisiuni cu ore diferite de difuzare, frecvente diferite, durate diferite, etc. Si ca amatorismul sa fie deplin, el este facut in functie de rating, si nu de share, cum ar fi fost normal, avand in vedere ce am spus mai sus. Pentru ca, daca amesteci ore, zile, frecventa difuzarii etc, diferite, macar ia ca reper cota de piata din momentul difuzarii, nu rating-ul! Pentru ca este aberant sa compari Vulturii de noapte sau Xtra Night Show, emisiuni de miezul noptii, cu cele din prime time sau day time. In situatia asta, media de aproape 3 rating de la XNS, ca sa luam un exemplu la intamplare, emisiune care incepe la 23,30 este uriasa. Pe un clasament de share (adica un fel
    de clasament al adevarului de pe vremuri, de la emisiunea Fotbal minut cu minut) ar fi fost in primele 3-4. Si asta e doar un exemplu banal. Multe s-ar schimba, mai aproape de adevar si in cazul altor emisiuni mult mai importante. Ma rog, am mai zis si in trecut, piata media si de publicitate au nevoie de analize facute profesionist, nu ce ofera acest site. E pacat, daca tot pierzi timpul sa faci aceste topuri. Macar fa-le profi.
  • Cele mai urmărite emisiuni de divertisment în luna mai, la nivel NATIONAL:locul 13. Ați greșit, Puterea dragostei la Kanal D nu la Pro TV.
  • Foarte bine ca a scazut "Chefi la cutite". Ultimul sezon s-a terminat pe 22 ianuarie, iar actualul sezon a inceput la sfarsitul lunii aprilie.
    Ce, emisiunea trebuie difuzata in fiecare luna ? Urmatorul sezon oare in august, septembrie ?

Trimite un comentariu

sus