Skip to main content

AUDIENŢE. Finala Champions League. Câţi telespectatori au văzut meciul Tottenham - Liverpool pe Digi Sport, Look Plus şi Telekom Sport

 
Sursa foto: Facebook Champions League
Sursa foto: Facebook Champions League

AUDIENŢE. Cum s-a împărţit publicul finalei Champions League între Digi Sport, Look Plus şi Telekom Sport.

Publicitate

Peste un milion de persoane au urmărit finala Champions League dintre Tottenham şi Liverpool, pe cele trei televiziuni, partidă încheiată cu victoria Liverpool (0 - 2).

Amintim că a fost prima dată, după mai mulţi ani, când finala Champions League n-a intrat şi pe Pro TV, după ce compania a renunţat anul trecut la drepturile de difuzare.

Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele obţinute de finala Champions League, partidă difuzată de Digi Sport, Look Plus şi Telekom Sport:

NAŢIONAL. La nivelul întregii ţări partida a obţinut puţin peste un milion de telespectatori, la cele trei posturi, Digi Sport, Look Plus şi Telekom Sport. Digi Sport a avut aproape 600.000 de telespectatori, media pe minut. Postul a fost, pe intervalul meciului, al treilea cel mai urmărit în clasamentul general.

Look Sport avea în jur de 310.000 de persoane, media. Telekom Sport a fost mult în urma primelor două, cu o medie de 145.000 de persoane.

URBAN. La oraşe, Digi Sport a fost a doua cea mai urmărită televiziune, peste Pro TV, cu finala Champions League. peste 410.000 a fost media postului, la oraşe. Look Sport, cu aceeaşi partidă, avea aproape 120.000 de telespectatori orăşeni, media. Pe Telekom Sport erau aproape 70.000 de persoane.

COMERCIAL. Digi Sport a fost şi pe publicul tânăr (18 - 49 de ani) a doua cea mai urmărită televiziune. Aproape 200.000 de persoane a fost media postului. Pe Look Plus, partida a fost urmărită de puţin peste 60.000 de persoane, în timp ce Telekom Sport a fost urmărit de o medie de 36.000 de telespectatori tineri.

Audienta posturilor TV sâmbătă, 1 iunie, pe intervalul finalei Champions League (22.00-23.55), la nivel NATIONAL:

NATIONAL Nr persoane Rtg% Share
1 Antena 1 989.000 5.6 14.4
2 Pro TV 724.000 4.1 10.6
3 DigiSport 1 599.000 3.4 8.7
4 Kanal D 514.000 2.9 7.5
5 Romania TV 412.000 2.3 6
6 Antena 3 376.000 2.1 5.5
7 TVR 2 329.000 1.9 4.8
8 Look Plus 312.000 1.8 4.6
9 ETNO 157.000 0.9 2.3
10 Pro 2 148.000 0.8 2.2
11 Telekom Sport 1 145.000 0.8 2.1

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV sâmbătă, 1 iunie, pe intervalul finalei Champions Legue (22.00-23.55), în mediul URBAN:

URBAN Nr persoane Rtg% Share
1 Antena 1 467.000 4.9 13.2
2 DigiSport 1 414.000 4.3 11.7
3 Pro TV 404.000 4.2 11.5
4 Romania TV 246.000 2.6 7
5 Antena 3 226.000 2.4 6.4
6 Kanal D 216.000 2.3 6.1
7 TVR 2 200.000 2.1 5.7
8 Look Plus 119.000 1.3 3.4
9 Telekom Sport 1 67.000 0.7 1.9
10 Pro 2 64.000 0.7 1.8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV sâmbătă, 1 iunie, pe intervalul finalei Champions League (22.00-23.55), pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Nr persoane Rtg% Share
1 Pro TV 223.000 5.2 16.5
2 DigiSport 1 199.000 4.7 14.7
3 Antena 1 195.000 4.6 14.4
4 Kanal D 79.000 1.9 5.8
5 Look Plus 61.000 1.4 4.5
6 TVR 2 57.000 1.3 4.2
7 Telekom Sport 1 36.000 0.9 2.7
8 Antena 3 29.000 0.7 2.2
9 Diva 28.000 0.7 2.1
10 Pro 2 23.000 0.6 1.7

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • @ Expertul: O fi fost si din cauza faptulul ca vizita Papei a fost tot pe 1 iun. sau a celor de la Tottenham, care au ajuns pana in finala. Multi probabil nici nu stiu prea multe despre Tottenham, nu stiu, caut si eu explicatii . Plus ca nici meciul n-a fost wow, de cele mai multe ori, niciuna dintre echipe nu s-a riscat prea mult sa se arunce in atac . Si pen din sec 24, i-a demoralizat pe londonezi, mai mult ca sigur .
  • Sa terminat și "Iumor". Pe perioada de vară la TV vor fi numai reluări. Doar două sau trei emisiuni vor fi noi. În rest nimic nou.
  • Antena a urcat putin in audienta ,dar miniscul , deoarece sau terminat programele de primavara de la pro si au inceput filmele in rereredifuzare , doar la categoria pensionarii
  • Trebuie sa recunoașteți ca aceste audiențe sunt catastrofalele de mici se compara cu audientele acelei copie a exatlonului făcute de antena 1 ca nu mai știu cum se numește acea emisiune marca antena 1
    Apropo aceste audiențe slabe a Antenei sunt rezultatul asocierei antenelor cu PSD vreți sau nu vreți sa recunoașteți iar ANTENA va rămâne asociată cu PSD cât familia VOICULESCU va conduce aceste programe
  • Anul acesta telespectatorii de fotbal s-au impartit intre cele 3 televiziuni care au difuzat acest meci, nu toti au toate programele si au trebuit sa mearga pe optiunea de televiziune pe care o au in abonament. Desigur chiar si adunat numarul este mai mic fata de cat a avut ProTV in ceilalti ani dar unii mai putin fani ai fotbalului aflau mai usor ca e la Pro si se uitam ca simplii amatori la cei mai tare meci al unui sezon de fotbal, asa la televiziunile de profil se uita doar fanii ce urmaresc regulat acest sport si stiu bine cand sunt meciurile.
  • ”unde trebuie”
    Daca era invers,era bine pentru pro și tot așa...
  • Sa înțeleg ca iumor a fost sub ProTv pe comercial acolo unde conteaza
    Apropi ar fii interesantă audiența ultimelor 3 zile cât Papa a fost in România
  • Ce diferenta!!! Anul trecut, finala Champions League difuzata de ProTV in 26 mai, a fost urmarita de 1,8 milioane de telespectatori, iar pe targetul comercial, 18 - 49 urban, a obtinut 13,3 rating si 42,7% market share.
  • "Pro TV", lider unde trebuie, pe comercial. Si cam multi pensionari la "Antena 1"...

Trimite un comentariu

sus