
AUDIENȚE. Cum s-a împărțit publicul finalei Champions League între Digi Sport, Look Plus și Telekom Sport.
Peste un milion de persoane au urmărit finala Champions League dintre Tottenham și Liverpool, pe cele trei televiziuni, partidă încheiată cu victoria Liverpool (0 - 2).
Amintim că a fost prima dată, după mai mulți ani, când finala Champions League n-a intrat și pe Pro TV, după ce compania a renunțat anul trecut la drepturile de difuzare.
Paginademedia.ro prezintă în continuare audiențele obținute de finala Champions League, partidă difuzată de Digi Sport, Look Plus și Telekom Sport:
NAȚIONAL. La nivelul întregii țări partida a obținut puțin peste un milion de telespectatori, la cele trei posturi, Digi Sport, Look Plus și Telekom Sport. Digi Sport a avut aproape 600.000 de telespectatori, media pe minut. Postul a fost, pe intervalul meciului, al treilea cel mai urmărit în clasamentul general.
Look Sport avea în jur de 310.000 de persoane, media. Telekom Sport a fost mult în urma primelor două, cu o medie de 145.000 de persoane.
URBAN. La orașe, Digi Sport a fost a doua cea mai urmărită televiziune, peste Pro TV, cu finala Champions League. peste 410.000 a fost media postului, la orașe. Look Sport, cu aceeași partidă, avea aproape 120.000 de telespectatori orășeni, media. Pe Telekom Sport erau aproape 70.000 de persoane.
COMERCIAL. Digi Sport a fost și pe publicul tânăr (18 - 49 de ani) a doua cea mai urmărită televiziune. Aproape 200.000 de persoane a fost media postului. Pe Look Plus, partida a fost urmărită de puțin peste 60.000 de persoane, în timp ce Telekom Sport a fost urmărit de o medie de 36.000 de telespectatori tineri.
Audienta posturilor TV sâmbătă, 1 iunie, pe intervalul finalei Champions League (22.00-23.55), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Nr persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 989.000 | 5.6 | 14.4 |
2 | Pro TV | 724.000 | 4.1 | 10.6 |
3 | DigiSport 1 | 599.000 | 3.4 | 8.7 |
4 | Kanal D | 514.000 | 2.9 | 7.5 |
5 | Romania TV | 412.000 | 2.3 | 6 |
6 | Antena 3 | 376.000 | 2.1 | 5.5 |
7 | TVR 2 | 329.000 | 1.9 | 4.8 |
8 | Look Plus | 312.000 | 1.8 | 4.6 |
9 | ETNO | 157.000 | 0.9 | 2.3 |
10 | Pro 2 | 148.000 | 0.8 | 2.2 |
11 | Telekom Sport 1 | 145.000 | 0.8 | 2.1 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV sâmbătă, 1 iunie, pe intervalul finalei Champions Legue (22.00-23.55), în mediul URBAN:
URBAN | Nr persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 467.000 | 4.9 | 13.2 |
2 | DigiSport 1 | 414.000 | 4.3 | 11.7 |
3 | Pro TV | 404.000 | 4.2 | 11.5 |
4 | Romania TV | 246.000 | 2.6 | 7 |
5 | Antena 3 | 226.000 | 2.4 | 6.4 |
6 | Kanal D | 216.000 | 2.3 | 6.1 |
7 | TVR 2 | 200.000 | 2.1 | 5.7 |
8 | Look Plus | 119.000 | 1.3 | 3.4 |
9 | Telekom Sport 1 | 67.000 | 0.7 | 1.9 |
10 | Pro 2 | 64.000 | 0.7 | 1.8 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV sâmbătă, 1 iunie, pe intervalul finalei Champions League (22.00-23.55), pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Nr persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 223.000 | 5.2 | 16.5 |
2 | DigiSport 1 | 199.000 | 4.7 | 14.7 |
3 | Antena 1 | 195.000 | 4.6 | 14.4 |
4 | Kanal D | 79.000 | 1.9 | 5.8 |
5 | Look Plus | 61.000 | 1.4 | 4.5 |
6 | TVR 2 | 57.000 | 1.3 | 4.2 |
7 | Telekom Sport 1 | 36.000 | 0.9 | 2.7 |
8 | Antena 3 | 29.000 | 0.7 | 2.2 |
9 | Diva | 28.000 | 0.7 | 2.1 |
10 | Pro 2 | 23.000 | 0.6 | 1.7 |
Comentarii
Apropo aceste audiențe slabe a Antenei sunt rezultatul asocierei antenelor cu PSD vreți sau nu vreți sa recunoașteți iar ANTENA va rămâne asociată cu PSD cât familia VOICULESCU va conduce aceste programe
Daca era invers,era bine pentru pro și tot așa...
Apropi ar fii interesantă audiența ultimelor 3 zile cât Papa a fost in România