
PREMIERĂ. Audiențe record pentru TVR luni seară, când Naționala României U21 și-a asigurat un loc în semifinalele competiției. Meciul U21 cu Franța a fost cea mai urmărită partidă a unei reprezentative a României din acest an.
În premieră, cifrele au fost și peste meciurile Naționale Mari, de pe Pro TV.
Rezultatele pozitive ale României U21 a adus audiențe imense Televiziunii Române. Aseară, aproape 2,6 milioane de telespectatori au urmărit meciul la nivel național. În minutul de aur de la 22:48, peste trei milioane de români îi urmăreau pe Pușcaș, Radu, Hagi și Coman.
Ca o comparație, meciul Suedia - România, al Naționalei Seniorilor, dat de Pro TV în martie, a avut 2,4 milioane de români pe post.
Cifre bune și pe publicul tânăr: aproape 50% cotă de piață pe segmentul comercial. Ce înseamnă? Că aproape jumătate dintre tinerii care aveau televizoarele deschise se uitat la meciul "Micilor tricolori" de pe TVR 1.
Micii tricolori s-au calificat în semifinalele Campionatului European Under-21, după remiza albă cu Franța (0-0) și a încheiat meciurile din faza grupelor cu șapte puncte.
Pe langă prezența în faza eliminatorie a competiției, România a reușit să se califice și la Jocurile Olimpice din 2020 de la Tokyo. România va întâlni Germania în semifinala care se va juca joi, 27 iunie, de la ora 19:00. TVR 1 și TVR HD vor transmite meciul.
Paginademedia.ro vă prezintă audiențele posturilor TV pe intervalul meciului Franța - România U21 (22.00-23.55):
NAȚIONAL. Aproape 2,6 milioane de români s-au uitat, în fiecare minut, la meciul dintre Franța și România, pe TVR 1. Cifrele postului public au fost de peste trei ori mai mari decât următorul post TV, Pro TV (730.000 media). Au urmat, în clasament, Kanal D (660.000) și Antena 1 (450.000).
Vârf național: 3,1 milioane de români, la 22.48 (17,1 rating și 39,4 cotă de piață).
URBAN. Un milion și jumătate de telespectatori de la orașe a avut partida selecționatei U21. Audiența TVR a fost de cinci ori mai mare decât a Pro TV și a Kanal D și de șapte ori peste Antena 1.
Vârf urban: 1,77 milioane de telespectatori la 22.48 (18,6 rating și 42,1 cotă de piață)
COMERCIAL. Tinerii au ales, aseară, selecționața tinerilor: o cotă de piață de 46,1% pe publicul comercial, ceea ce înseamnă că aproape jumătate dintre cei între 18 și 49 de ani care se uitau la televizor erau pe meciul Franța, România, de pe TVR 1.
În cifre absolute: Aproape 700.000 de telespectatori între 18 și 49 de ani pe minut, la meci, de aproape patru ori mai mulți decât la Pro TV.
Vârf comercial: 835.000 de telespectatori la 22.48 (19,5 rating și 50,7 cotă de piață)
Audiențele meciului Franța U21 - România U21 (22:00 - 23:55), la nivel NAȚIONAL
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | TVR 1 | 2.578.000 | 14.5 | 35.9 |
2 | Pro TV | 730.000 | 4.1 | 10.2 |
3 | Kanal D | 656.000 | 3.7 | 9.1 |
4 | Antena 1 | 445.000 | 2.5 | 6.2 |
5 | Romania TV | 353.000 | 2 | 4.9 |
6 | Antena 3 | 324.000 | 1.8 | 4.5 |
7 | Prima TV | 185.000 | 1 | 2.6 |
8 | Pro 2 | 128.000 | 0.7 | 1.8 |
9 | Antena Stars | 124.000 | 0.7 | 1.7 |
10 | National TV | 117.000 | 0.7 | 1.6 |
11 | Minimax | 114.000 | 0.6 | 1.6 |
12 | N24 PLUS | 88.000 | 0.5 | 1.2 |
13 | B1TV | 73.000 | 0.4 | 1 |
14 | Realitatea TV | 69.000 | 0.4 | 1 |
15 | Pro Cinema | 59.000 | 0.3 | 0.8 |
Sursa: Kantar Media
Audiențele meciului Franța U21 - România U21 (22:00 - 23:55), în mediul URBAN
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | TVR 1 | 1.494.000 | 15.6 | 39 |
2 | Pro TV | 374.000 | 3.9 | 9.8 |
3 | Kanal D | 301.000 | 3.1 | 7.9 |
4 | Antena 1 | 232.000 | 2.4 | 6.1 |
5 | Antena 3 | 205.000 | 2.1 | 5.3 |
6 | Romania TV | 147.000 | 1.5 | 3.8 |
7 | Prima TV | 122.000 | 1.3 | 3.2 |
8 | Pro 2 | 69.000 | 0.7 | 1.8 |
9 | National TV | 59.000 | 0.6 | 1.5 |
10 | Antena Stars | 57.000 | 0.6 | 1.5 |
11 | Realitatea TV | 51.000 | 0.5 | 1.3 |
12 | Boomerang | 50.000 | 0.5 | 1.3 |
13 | AXN | 45.000 | 0.5 | 1.2 |
14 | B1TV | 42.000 | 0.4 | 1.1 |
15 | Diva | 29.000 | 0.3 | 0.8 |
Sursa: Kantar Media
Audiențele meciului Franța U21 - România U21 (22:00 - 23:55), pe segmentul COMERCIAL
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | TVR 1 | 692.000 | 16.2 | 46.1 |
2 | Pro TV | 193.000 | 4.5 | 12.8 |
3 | Antena 1 | 166.000 | 3.9 | 11 |
4 | Kanal D | 79.000 | 1.8 | 5.3 |
5 | Prima TV | 27.000 | 0.6 | 1.8 |
6 | Boomerang | 25.000 | 0.6 | 1.7 |
7 | Pro 2 | 21.000 | 0.5 | 1.4 |
8 | Antena 3 | 21.000 | 0.5 | 1.4 |
9 | Comedy Central | 20.000 | 0.5 | 1.3 |
10 | Romania TV | 17.000 | 0.4 | 1.1 |
11 | B1TV | 13.000 | 0.3 | 0.9 |
12 | Disney Junior | 13.000 | 0.3 | 0.9 |
13 | Diva | 12.000 | 0.3 | 0.8 |
14 | TVR 2 | 12.000 | 0.3 | 0.8 |
15 | National TV | 11.000 | 0.3 | 0.8 |
Sursa: Kantar Media
Citește și:
Autor: Andreea Iordache andreea.iordachepaginademedia.ro
Comentarii
Felicitări dl Bocanaciu!
Cum a zis "mile milogul". Daca pierdea meciul cu Croatia, "TVR 1" avea audiente de 5-6 rating pe comercial, ca in primul meci:
https://www.paginademedia.ro/2019/06/autiente-romania-croatia-u21
sa primeasca romania 2-3 goluri in prima repriza cu germania sa vezi cum scade audienta drastic