Skip to main content

AUDIENŢE. România - Franţa U21, cifre record pentru TVR. Naţionala U21, audienţe peste cât făcea Naţionala mare pe Pro TV

 
FOTO: Facebook Echipa naţională de fotbal a României
FOTO: Facebook Echipa naţională de fotbal a României

PREMIERĂ. Audienţe record pentru TVR luni seară, când Naţionala României U21 şi-a asigurat un loc în semifinalele competiţiei. Meciul U21 cu Franţa a fost cea mai urmărită partidă a unei reprezentative a României din acest an.

Publicitate

În premieră, cifrele au fost şi peste meciurile Naţionale Mari, de pe Pro TV.

Rezultatele pozitive ale României U21 a adus audienţe imense Televiziunii Române. Aseară, aproape 2,6 milioane de telespectatori au urmărit meciul la nivel naţional. În minutul de aur de la 22:48, peste trei milioane de români îi urmăreau pe Puşcaş, Radu, Hagi şi Coman.

Ca o comparaţie, meciul Suedia - România, al Naţionalei Seniorilor, dat de Pro TV în martie, a avut 2,4 milioane de români pe post.

Cifre bune şi pe publicul tânăr: aproape 50% cotă de piaţă pe segmentul comercial. Ce înseamnă? Că aproape jumătate dintre tinerii care aveau televizoarele deschise se uitat la meciul "Micilor tricolori" de pe TVR 1.

Micii tricolori s-au calificat în semifinalele Campionatului European Under-21, după remiza albă cu Franţa (0-0) şi a încheiat meciurile din faza grupelor cu şapte puncte.

Pe langă prezenţa în faza eliminatorie a competiţiei, România a reuşit să se califice şi la Jocurile Olimpice din 2020 de la Tokyo. România va întâlni Germania în semifinala care se va juca joi, 27 iunie, de la ora 19:00. TVR 1 şi TVR HD vor transmite meciul.

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele posturilor TV pe intervalul meciului Franţa - România U21 (22.00-23.55):

NAŢIONAL. Aproape 2,6 milioane de români s-au uitat, în fiecare minut, la meciul dintre Franţa şi România, pe TVR 1. Cifrele postului public au fost de peste trei ori mai mari decât următorul post TV, Pro TV (730.000 media). Au urmat, în clasament, Kanal D (660.000) şi Antena 1 (450.000).

Vârf naţional: 3,1 milioane de români, la 22.48 (17,1 rating şi 39,4 cotă de piaţă).

URBAN. Un milion şi jumătate de telespectatori de la oraşe a avut partida selecţionatei U21. Audienţa TVR a fost de cinci ori mai mare decât a Pro TV şi a Kanal D şi de şapte ori peste Antena 1.

Vârf urban: 1,77 milioane de telespectatori la 22.48 (18,6 rating şi 42,1 cotă de piaţă)

COMERCIAL. Tinerii au ales, aseară, selecţionaţa tinerilor: o cotă de piaţă de 46,1% pe publicul comercial, ceea ce înseamnă că aproape jumătate dintre cei între 18 şi 49 de ani care se uitau la televizor erau pe meciul Franţa, România, de pe TVR 1.

În cifre absolute: Aproape 700.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani pe minut, la meci, de aproape patru ori mai mulţi decât la Pro TV.

Vârf comercial: 835.000 de telespectatori la 22.48 (19,5 rating şi 50,7 cotă de piaţă)

Audienţele meciului Franţa U21 - România U21 (22:00 - 23:55), la nivel NAŢIONAL

NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 TVR 1 2.578.000 14.5 35.9
2 Pro TV 730.000 4.1 10.2
3 Kanal D 656.000 3.7 9.1
4 Antena 1 445.000 2.5 6.2
5 Romania TV 353.000 2 4.9
6 Antena 3 324.000 1.8 4.5
7 Prima TV 185.000 1 2.6
8 Pro 2 128.000 0.7 1.8
9 Antena Stars 124.000 0.7 1.7
10 National TV 117.000 0.7 1.6
11 Minimax 114.000 0.6 1.6
12 N24 PLUS 88.000 0.5 1.2
13 B1TV 73.000 0.4 1
14 Realitatea TV 69.000 0.4 1
15 Pro Cinema 59.000 0.3 0.8

Sursa: Kantar Media

Audienţele meciului Franţa U21 - România U21 (22:00 - 23:55), în mediul URBAN

URBAN Persoane Rtg% Share
1 TVR 1 1.494.000 15.6 39
2 Pro TV 374.000 3.9 9.8
3 Kanal D 301.000 3.1 7.9
4 Antena 1 232.000 2.4 6.1
5 Antena 3 205.000 2.1 5.3
6 Romania TV 147.000 1.5 3.8
7 Prima TV 122.000 1.3 3.2
8 Pro 2 69.000 0.7 1.8
9 National TV 59.000 0.6 1.5
10 Antena Stars 57.000 0.6 1.5
11 Realitatea TV 51.000 0.5 1.3
12 Boomerang 50.000 0.5 1.3
13 AXN 45.000 0.5 1.2
14 B1TV 42.000 0.4 1.1
15 Diva 29.000 0.3 0.8

Sursa: Kantar Media

Audienţele meciului Franţa U21 - România U21 (22:00 - 23:55), pe segmentul COMERCIAL

COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 TVR 1 692.000 16.2 46.1
2 Pro TV 193.000 4.5 12.8
3 Antena 1 166.000 3.9 11
4 Kanal D 79.000 1.8 5.3
5 Prima TV 27.000 0.6 1.8
6 Boomerang 25.000 0.6 1.7
7 Pro 2 21.000 0.5 1.4
8 Antena 3 21.000 0.5 1.4
9 Comedy Central 20.000 0.5 1.3
10 Romania TV 17.000 0.4 1.1
11 B1TV 13.000 0.3 0.9
12 Disney Junior 13.000 0.3 0.9
13 Diva 12.000 0.3 0.8
14 TVR 2 12.000 0.3 0.8
15 National TV 11.000 0.3 0.8

Sursa: Kantar Media

Citeşte şi:

Jucătorii naţionalei U21 au fost mari pe teren, dar şi în audienţe. TVR, lider de audienţă pe intervalul meciului cu Croaţia

Micii tricolori au făcut un meci mare şi în audienţe. TVR, lider detaşat pe toate targeturile de audienţă

Autor: Andreea Iordache andreea.iordachepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Dezastru pentru "Antena 1", nu "milica" ? Locul 3 pe comercial...

    Cum a zis "mile milogul". Daca pierdea meciul cu Croatia, "TVR 1" avea audiente de 5-6 rating pe comercial, ca in primul meci:
    https://www.paginademedia.ro/2019/06/autiente-romania-croatia-u21
  • Nu mile nu mor de ciuda chiar ma bucur ,dar meritul este al echipei cel mai tare ma bucur ca antenuta ta este jos mai ales ca era insula desfranatiilor pro are rererereluari ,
  • unde esti doru, ca ieri te laudai cu 13 rating al pro tv , am avut dreptate ***
  • cei mareane , mori de ciuda, ceva ieftin contra al vostrul scump , dezastru
  • Mă bucur enorm că tineretul a depășit audiențele naționalei mari ! Merită fără doar și poate o asemenea audiență, iar semifinala cu Germania sigur va depăși acest record ! Și în meciurile rămase din preliminariile Euro 2020 ar trebui să joace acești băieți, dacă vrem să avem o șansă la calificare !
  • Era de stiut ca va creste in audienta ,merita echipa ,dar cred ca va lupta pentru finala mica audientele sunt bune dar fata de meciul dintre Romania si Franta de la campionatul european sunt mici cred ca un meci va mai fi cu audiente mari la tvr dupa intra intr-un con de umbra tvr
  • de pierdea romania primul meci sau facea egal cu croatia nu mai pupa tevereul asa audiente
    sa primeasca romania 2-3 goluri in prima repriza cu germania sa vezi cum scade audienta drastic
  • Poate avem de-a face cu o noua generatie de aur. Sunt multe lucruri care "sar o generatie", asa ca dupa generatia ... care a vrut mai mult vedetism decat sport, este posibil ca roata vietii sa se intoarca din nou in favoarea profesionalismului.

Trimite un comentariu

sus