Skip to main content

AUDIENŢE. Victorie pe teren, victorie în audienţe. România a bătut Malta, iar Pro TV a bătut concurenţa

 
Foto | Facebook - Echipa naţională de fotbal a României
Foto | Facebook - Echipa naţională de fotbal a României

AUDIENŢE. Victorie pentru România, victorie şi pentru Pro TV. Cifre bune de audienţă pentru meciul Malta - România (0-4), din preliminariile Euro 2020.

Publicitate

Postul de televiziune a câştigat detaşat primul loc din clasament, pe toate targeturile. Peste 2,2 milioane de oameni, din toată ţara, s-au uitat la victoria României din Malta.

Cifrele au fost scădere în comparaţie cu cele de la meciul cu Norvegia, însă diferenţa nu a fost mare.

Kanal D şi Antena 1 s-au bătut pentru următoarele două locuri, pe intervalul meciului. Postul Dogan şi-a adjudecat locul doi la nivel naţional şi oraşele, iar televiziunea Intact a fost pe doi în ceea ce priveşte segmentul de public tânăr.

Diferenţa la nivel naţional dintre Pro TV, liderul, şi Kanal D, locul doi, a fost de aproximativ 1,3 milioane de telespectatori.

Tinerii s-au uitat şi ei la meciul de fotbal. Pro TV a avut o cotă de piaţă de aproape trei ori mai mare decât locul doi, ocupat de Antena 1.

La bătaie cu meciul de fotbal au fost următoarele producţii:

  • Antena 1 - Insula iubirii (de la 20:00) şi Xtra Night Show (de la ora 23:00)
  • Kanal D - Serialul turcesc Preţul fericirii (de la ora 20:00) şi Vrei să fii milionar (de la ora 23:00)

Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele obţinute de meciul Malta - România (0 - 4), din preliminariile Euro 2020:

NAŢIONAL. Pro TV a fost liderul clasamentului naţional, cu partida din Malta, din preliminariile Euro 2020. A avut o medie de audienţă de aproximativ 2,2 milioane de privitori pe minut.

Kanal D s-a clasat pe locul doi. Pe intervalul meciului a avut o medie de 900.000 de privitori în fiecare minut.

Antena 1 a completat podiumul, dar cu cifre ceva mai mici decât locul secund. A avut, pe interval, o medie de 645.000 de telespecatori pe minut.

Posturile de ştiri România TV şi Antena 3 au completat top cinci-ul.

URBAN. La oraşe liderul a rămas neschimbat. Pro TV a avut cifre de aproximativ 1,2 milioane de urmăritori în fiecare minut al meciului.

Kanal D şi-a menţinut poziţia pe doi, iar Antena 1 a completat podiumul şi la oraşe.

Antena 3 a trecut peste România TV şi s-au clasat pe locul patru respectiv cinci.

COMERCIAL. Tinerii au văzut România. Victoria din Malta a adunat peste jumătate de milion de privitori din segmentul comercial. Pro TV a avut o cotă de piaţă de 39,1%, de aproximativ trei ori mai mult faţă de Antena 1, următorul post clasat.

Antena 1 a trecut peste Kanal D, pe locul doi. Postul Intact a avut, pe intervalul meciului, o medie de 210.000 de privitori pe minut.

Locurile patru şi cinci au fost ocupate de Naţional TV şi Prima TV. Posturile de ştiri au coborât când vine vorba de segmentul tânăr. Antena 3 pe locul şapte şi România TV pe nouă. Între ele, pe opt, a fost Digi 24.

Citeşte şi: Toată România a văzut România. Tricolorii au remizat cu Norvegia, dar Pro TV a câştigat detaşat în audienţe. Peste 2,3 milioane de români au fost în faţa televizoarelor

Audienta posturilor TV luni, 10 iunie, pe intervalul meciului meciul Malta - România (21.45-23.35), la nivel NATIONAL:

NATIONAL Nr persoane Rtg% Share
1 Pro TV 2.222.000 12.5 30.5
2 Kanal D 904.000 5.1 12.4
3 Antena 1 643.000 3.6 8.8
4 Romania TV 423.000 2.4 5.8
5 Antena 3 363.000 2 5
6 Prima TV 233.000 1.3 3.2
7 National TV 206.000 1.2 2.8
8 Antena Stars 193.000 1.1 2.7
9 Pro 2 148.000 0.8 2
10 TVR 1 122.000 0.7 1.7
11 B1TV 105.000 0.6 1.4
12 ETNO 94.000 0.5 1.3
13 Digi 24 86.000 0.5 1.2
14 AXN 79.000 0.4 1.1
15 TVR 2 75.000 0.4 1
16 Realitatea TV 70.000 0.4 1
17 Pro Cinema 70.000 0.4 1
18 Boomerang 60.000 0.3 0.8
19 Diva 51.000 0.3 0.7
20 Pro Gold 46.000 0.3 0.6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV luni, 10 iunie, pe intervalul meciului meciul Malta - România (21.45-23.35), în mediul URBAN:

URBAN Nr persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.263.000 13.2 31.9
2 Kanal D 418.000 4.4 10.6
3 Antena 1 342.000 3.6 8.6
4 Antena 3 250.000 2.6 6.3
5 Romania TV 220.000 2.3 5.6
6 Prima TV 121.000 1.3 3.1
7 National TV 99.000 1 2.5
8 Antena Stars 82.000 0.9 2.1
9 Pro 2 76.000 0.8 1.9
10 B1TV 67.000 0.7 1.7
11 TVR 1 63.000 0.7 1.6
12 Digi 24 60.000 0.6 1.5
13 AXN 53.000 0.6 1.3
14 TVR 2 51.000 0.5 1.3
15 Realitatea TV 49.000 0.5 1.2
16 Diva 41.000 0.4 1
17 Pro Cinema 37.000 0.4 0.9
18 Pro Gold 34.000 0.4 0.9
19 Happy Channel 31.000 0.3 0.8
20 ETNO 26.000 0.3 0.7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV luni, 10 iunie, pe intervalul meciului meciul Malta - România (21.45-23.35), pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Nr persoane Rtg% Share
1 Pro TV 559.000 13 39.1
2 Antena 1 211.000 4.9 14.8
3 Kanal D 92.000 2.1 6.4
4 National TV 44.000 1 3.1
5 Prima TV 35.000 0.8 2.4
6 Pro 2 30.000 0.7 2.1
7 Antena 3 29.000 0.7 2.1
8 Digi 24 26.000 0.6 1.8
9 Romania TV 20.000 0.5 1.4
10 AXN 19.000 0.4 1.3
11 Pro Gold 19.000 0.4 1.3
12 TVR 1 18.000 0.4 1.3
13 Antena Stars 17.000 0.4 1.2
14 TVR 2 17.000 0.4 1.2
15 Bollywood TV 17.000 0.4 1.2
16 B1TV 16.000 0.4 1.1
17 History 16.000 0.4 1.1
18 Discovery 16.000 0.4 1.1
19 Pro Cinema 15.000 0.3 1
20 Disney Junior 12.000 0.3 0.8

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

Trimite un comentariu

sus