Skip to main content

AUDIENŢE. Toată România a văzut România. Tricolorii au remizat cu Norvegia, dar Pro TV a câştigat detaşat în audienţe. Peste 2,3 milioane de români au fost în faţa televizoarelor

 
Foto | Hepta.ro
Foto | Hepta.ro

AUDIENŢE. România a văzut România şi în Norvegia. Meciul de fotbal dintre Norvegia şi România, din preliminariile Euro 2020, a strâns peste 2,3 milioane de privitori din toată ţara.

Publicitate

Pro TV a fost liderul detaşat al topului, pe intervalul partidei, pe toate cele trei targeturi.

Diferenţa dintre postul din Pache Protopopescu şi Antena 1, locul doi la nivel naţional, a fost de aproximativ 1,5 milioane de telespectatori.

Postul Intact a scos, pe intervalul meciului, o medie de 780.000 de privitori pe minut.

Kanal D s-a clasat pe locul trei, la diferenţă mare de Pro TV, dar aproape de Antena 1.

Posturile de ştiri România TV şi Antena 3 au fost următoarele clasate din topul celor mai urmărite pe intervalul meciului.

La bătaie cu meciul de fotbal au fost următoarele producţii:

  • Antena 1 - Cartea junglei (de la 20:00) şi Capcană pentru părinţi (de la ora 22:00)
  • Kanal D - Serialul turcesc Povestea noastră (de la ora 20:00) şi Bravo, ai stil! (de la ora 22:30)

Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele obţinute de meciul Norvegia - România (2-2), din preliminariile Euro 2020:

NAŢIONAL. Pro TV a fost liderul incontestabil al topului. A strâns peste 2,3 milioane de români în faţa televizorelor, pe intervalul partidei Norvegia - România (2-2).

Antena 1 a fost următorul post clasat, dar la o diferenţă considerabilă faţă de lider. A strâns o medie de 780.000 de telespecatori pe minut.

Kanal D a completat podiumul, cu o cifre de audienţă de 745.000 de privitori pe minut.

În top 10, pe intervalul partidei de fotbal, s-au regăsit posturi ca Prima TV, TVR 2 sau Pro 2.

URBAN. Oraşele au văzut tot meciul tricolorilor. Remiza României din Norvegia a adus Pro TV-ului aproximativ 1,2 milioane de privitori din mediul urban.

Antena 1 a fost şi la oraşe la o distanţa considerabilă de primul loc. A scos o medie de 386.000 de telespecatori din mediul urban.

Kanal D nu a fost departe de postul Intact. A avut, în medie, cifre de aproximativ 320.000 de privitori de la oraşe.

COMERCIAL. Tinerii s-au uitat la fotbal. Pro TV a scos o medie de aproximativ jumătate de milion de privitori tineri. A avut o cotă de piaţă de 39,9%.

Antena 1 a fost pe doi, cu 200.000 de privitori în medie pe minut. Kanal D a completat podiumul şi aici, unde a avut cifre de aproximativ 100.000 de privitori în medie, pe intervalul meciul de fotbal.

Audienta posturilor TV vineri, 7 iunie, pe intervalul meciului meciul Norvegia - România 2-2 (21.45-23.35), la nivel NATIONAL:

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV vineri, 7 iunie, pe intervalul meciului meciul Norvegia - România 2-2 (21.45-23.35), în mediul URBAN:

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV vineri, 7 iunie, pe intervalul meciului meciul Norvegia - România 2-2 (21.45-23.35), pe publicul COMERCIAL:

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Radu, audientele se masoara in procente, inregistrate la acei oameni (din ce am inteles sunt aprox 2500) care detin peoplemetre. Procentele sunt calculate apoi la numarul celor care detin un tv sau mai multe acasa. Aceste masuratori sunt acceptate de catre toate televiziunile. E exact ca la vot. De unde stiu aia la ora 21 cine a iesit invingator si cu ce procent ( e adevarat, au o marja mica de eroare), ca doar nu-i intreaba pe toti cei care ies de la vot cu cine a votat? Cauta si tu pe google si vezi cum sunt masurate audientele.
  • @radu: La tine este vorba de un caz pierdut... Daca in anul 2019 tu mai intrebi cum se masoara audientele, ce dracu’ mai cauti pe site-ul asta? Cum ai si pretentia sa intelegi ceva???
  • Păcat de comentatorii ridicoli, chiar penibili ! Am auzit ca unul dintre ei lucrează la federația de fotbal ! Wow! Chiar asa rau a ajuns Protv?
    P.S. De apreciat Antena 3 care, din fericire, cade pe locul 10 pe comercial!
  • Poate să îmi explice cineva cum se măsoară audiențele? Doar nu sunt milioane de aparate care înregistrează acest lucru în casele românilor, și atunci de unde cifra asta bătută în cuie 564 de mii sau 107 mii

Trimite un comentariu

sus