Skip to main content

Jucătorii naţionalei U21 au fost mari pe teren, dar şi în audienţe. TVR, lider de audienţă pe intervalul meciului cu Croaţia

 
FOTO: UEFA
FOTO: UEFA

AUDIENŢE. Victoria Naţionalei de fotbal sub-21 i-a adus TVR primul loc în audienţe. TVR 1, postul care a transmis partida, a reuşit să se poziţioneze pe primul loc pe intervalul meciului România - Croaţia, pe toate targeturile de audienţă.

Publicitate

România U21 a jucat şi câştigat primul meci disputat în cadrul Campionatului European de fotbal U-21 care are loc în San Marino.

Echipa antrenată de Mirel Rădoi a învins cu 4-1 Croaţia, cu golurile marcate de George Puşcaş, Ianis Hagi, Tudor Băluţă şi Adrian Petre.

Naţionala de tineret a fost urmărită de peste un milion de telespectatori la nivel naţional. Minutul de aur a fost înregistrat la ora 21:24, când meciul a atins 1.657.000 de urmăritori.

Pentru naţionala României urmează meciurile cu Anglia (vineri, 21 iunie, ora 19:30) şi Franţa (luni, 24 iunie, ora 22:00). Ambele partide vor fi transmise în direct de TVR 1 şi TVR HD.

Pe locurile doi s-a regăsit Pro TV, cu Ştirile Pro TV şi o reluare a serialului Las Fierbinţi, Antena 1 şi Kanal D au ocupat, pe rând, locul trei.

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele pe intervalul meciului România - Croaţia la Campionatul European U-21 (19:30 - 21:30)

NAŢIONAL. Toată ţara a urmărit naţionala de tineret. 1.056.000 de telespectatori au stat cu ochii pe TVR în timpul meciului. Locul doi i-a revenit buletinului de ştiri prezentat de Andreea Esca, care a numărat 908.000 de urmăritori. Kanal D a ocupat locul trei la nivel naţional.

URBAN. Şi oraşele s-au uitat victoria echipei naţionale. TVR a obţinut o medie de 597.000 de urmăritori, în timp ce pe locul doi s-a poziţionat Pro TV, cu 461.000 de persoane. Kanal D a luat locul trei, cu 410.000 de telespectatori care urmăreau jurnalul de ştiri şi serialul Preţul Fericirii.

COMERCIAL. Tinerii au urmărit tinerii. Publicul comercial a urmărit meciul echipei lui Mirel Rădoi. Mai exact, 214.000 de persoane au urmărit TVR. Ştirile Andreei Esca au obţinut locul doi, cu 196.000 de urmăritori, iar locul trei a fost ocupat de Antena 1.

Audienţele posturilor TV pe intervalul meciului România - Croaţia (19:30 - 21:30), la nivel NAŢIONAL

NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 TVR 1 1.056.000 5.9 16.8
2 Pro TV 908.000 5.1 14.4
3 Kanal D 765.000 4.3 12.1
4 Antena 1 666.000 3.7 10.6
5 Antena 3 353.000 2 5.6
6 National TV 325.000 1.8 5.2
7 Romania TV 310.000 1.7 4.9
8 Happy Channel 241.000 1.4 3.8
9 Prima TV 169.000 1 2.7
10 Pro 2 89.000 0.5 1.4
11 Pro Cinema 88.000 0.5 1.4
12 Realitatea TV 81.000 0.5 1.3
13 B1TV 80.000 0.4 1.3
14 Antena Stars 79.000 0.4 1.3
15 Diva 70.000 0.4 1.1

Sursa: Kantar Media

Audienţele posturilor TV pe intervalul meciului România - Croaţia (19:30 - 21:30), în mediul URBAN

URBAN Persoane Rtg% Share
1 TVR 1 597.000 6.2 17.1
2 Pro TV 461.000 4.8 13.2
3 Kanal D 410.000 4.3 11.7
4 Antena 1 350.000 3.7 10
5 Antena 3 202.000 2.1 5.8
6 National TV 181.000 1.9 5.2
7 Romania TV 176.000 1.8 5.1
8 Happy Channel 161.000 1.7 4.6
9 Diva 67.000 0.7 1.9
10 Prima TV 67.000 0.7 1.9
11 Pro 2 51.000 0.5 1.5
12 B1TV 50.000 0.5 1.4
13 Realitatea TV 49.000 0.5 1.4
14 Disney Junior 47.000 0.5 1.4
15 Digi 24 45.000 0.5 1.3

Sursa: Kantar Media

Audienţele posturilor TV pe intervalul meciului România - Croaţia (19:30 - 21:30), pe segmentul COMERCIAL

COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 TVR 1 214.000 5 19.4
2 Pro TV 196.000 4.6 17.8
3 Antena 1 163.000 3.8 14.8
4 Kanal D 121.000 2.8 11
5 National TV 61.000 1.4 5.5
6 Happy Channel 55.000 1.3 5
7 Pro Cinema 23.000 0.5 2
8 Antena 3 22.000 0.5 2
9 Diva 17.000 0.4 1.5
10 Comedy Central 15.000 0.4 1.4
11 Romania TV 14.000 0.3 1.3
12 Pro 2 14.000 0.3 1.2
13 Prima TV 12.000 0.3 1.1
14 Cartoon Network 11.000 0.3 1
15 Digi 24 8.000 0.2 0.8

Sursa: Kantar Media

Autor: Andreea Iordache andreea.iordachepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Mulțumesc pentru audiențe, dar am câteva observații:
    1. Campionatul European are loc în Italia și San Marino, nicidecum doar în San Marino, așa cum scrie în articol.
    2. Nu știm dacă audiențele prezentate includ și audiențele TVR HD sau nu.
    3. Nu prea e corect să spui "locul doi i-a revenit buletinului de știri prezentat de Andreea Esca", când Știrile Pro Tv au ocupat cel mult o jumătate din intervalul analizat.

    De altfel, jocul României a fost unul convingător, și văzând și evoluția favoritelor de la acest turneu, eu zic că nu degeaba au zis băieții că vor trofeul, chiar au șanse să îl obțină. Și dacă nu, măcar o semifinală. Abia aștept meciurile cu Anglia și Franța.
  • daca era pe Protv ,iesea lumea in strada pt xa Protv stie sa promoveze plus ca facea audienta dubla fata de audienta TVR
  • Să postați și audiențele serialelor TV pe luna mai. Mulțumesc mult de tot.
  • R am vazut ca a fost in mediul urban , dar cu ce concurenta cu filme in rerereluare dar dupa antenuta nu ma iau ca ei spun orice ,diferenta mica cred ca au fost la miezul noptii deoarece ei cauta o anumita ora sau secanda cand este publicitate pe pro
  • Pe intervalul finalei Chefi la cutite:Familii la cutite?? Lider pe targetul comercial ,Antena 1!
  • Audientele sunt meritele baietilor de la U21. Fotbalul romanesc nu a mai participat de la Euro 2016 la o competitie asa de importanta. Iar aceasta generatie da sperante fotbalului de la noi ca poate renaste. Chiar daca multi spun ca nu avem sanse cu Anglia si Franta vom vedea, e clar ca sunt superioare mai ales la fotbalul de tineret dar am demonstrat ca suntem si noi mari. Totusi Croatia la echipa mare a fost finalista la mondial iar pe tinerii lor am reusit sa ii umilim, deci viitorul suna mai bine la noi.
  • nu cred ca audienta TVR HD e masurata, prin urmare sunt mult mai multi telespectatori care au urmarit meciul.
  • Slabut mai ales pe comercial , parca se auzea ca pro a cumparat tot ce tine de echipa nationala si la U21 cred ca daca era la ei scotea mai mult deoarece ei dadeau pe prox calificarile , poate acum daca merg mai bine vor scoate mai mult dar cu Anglia si Franta va fi mai greu ,

Trimite un comentariu

sus