Skip to main content

McCann România, primele două premii la Cannes Lions 2019: argint pentru campania Regina Maria și bronz pentru „vloggerii” din Tecșești

 
McCann România, primele două premii la Cannes Lions 2019: argint pentru campania Regina Maria și bronz pentru „vloggerii” din Tecșești
Agenția McCann București a luat bronzul la Cannes Lions pentru campania Tecșești Vlogs

Grupul McCann a atras, aseară, primele două premii la festivalul Cannes Lions, cel mai important eveniment ce premiază creația publicitară. Este vorba despre argint, în categoria PR, pentru campania „Internet vs. Rezidențiat” și bronz, în secțiunea Social&Influencers pentru „Tecșești Vlogs”.

Publicitate

Despre cele două campanii

Argintul a mers către campania „Internet vs rezidențiat”, semnată de McCann Worldgrup și McCann PR: 

„Internet’s Residency Exam” (Internet vs. Rezidențiat), desfășurată în noiembrie-decembrie 2018 și aprilie 2019, a fost o campanie de educare pentru a arăta că pregătirea și experiența unui medic nu pot, sub nicio formă, să fie egalate de o căutare pe internet. Astfel, în ziua în care s-a dat examenul de Rezidențiat, un jurnalist Vice (campania a fost realizată în parteneriat cu Vice), fără experiență în zona medicală, a încercat să dea același examen, exclusiv cu ajutorul căutărilor pe internet. 

Rezultatul a fost: doar 36 de raspunsuri din 200 au fost corecte, chiar și cu ajutorul căutărilor pe Internet.

Campania continuat și anul acesta, cu ocazia Zilei Mondiale a Sănătății, când, oameni obișnuiți au putut să dea un „mini-examen de Rezidențiat”, online, pe site-ul reginamaria.ro.  

„Am abordat cu îndrăzneală – unii nu s-au ferit să o numească nebunie – o idee care nu putea fi decât radicală. E nevoie de incisivitate pentru a schimba un comportament, iar acum am primit confirmarea că Dr. Google nu locuiește doar în România.”, spune Cătălin Dobre, Chief Creative Officer McCann Worldgroup România.

Bronzul a fost atras, în secțiunea Social&Influencers de campania „Tecșești Vlogs”, o campanie semnată de McCann București pentru lactatele Albalact. Concret, locuitorii Tecșeștiului, un cătun cu 23 de locuitori din munții Apuseni, au devenit vloggeri și povestesc în clipuri video despre tradițiile și obiceiurile din zonă. Detalii despre campanie, AICI

 

 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Trimite un comentariu