Skip to main content

Telekom+Blue Air+Samsung = campanie de vară, semnată Leo Burnett. De ce s-au asociat cei trei jucători şi care e mecanismul promoţiei. Vouchere de 100 de euro pentru zboruri

 
Telekom+Blue Air+Samsung = campanie de vară, semnată Leo Burnett. De ce s-au asociat cei trei jucători şi care e mecanismul promoţiei. Vouchere de 100 de euro pentru zboruri

VIDEO. Asociere pentru o promoţie de vară între trei branduri. Telekom+Blue Air+Samsung colaborează pentru o promoţie de vară, într-o campanie realizată de agenţia Leo Burnett. Care este mecanismul promoţiei? Cum "contribuie" fiecare brand?

Publicitate

Vouchere de 100 de euro pentru zboruri cu Blue Air este ideea centrală a campaniei de vară.

Promoţia este valabilă pentru clienţii noi, care achiziţionează un abonament (pe doi ani) şi un telefon Samsung (aici e "contribuţia" brandului coreean). Campania se aplică şi celor care migreaza la Telekom.

Noua campanie de vară a Telekom a fost lansată printr-o conferinţă cu presă organizată la Roma.

De ce o campanie cu Blue Air?

Totul a pornit de la un sondaj derulat de Telekom, din care a reieşit ca 50% dintre clienţii companiei nu au călătorit niciodată în afara ţării. Întrebaţi ce ar face dacă ar avea la dispoziţie suma de 1.000 de lei, 58% au răspuns că i-ar folosi pentru o călătorie, iar 16% pentru a-şi cumpăra un nou telefon, după cum a povestit Andreas Elsner, director executiv comercial, segment rezidenţial la Telekom, în conferinţă de presă.

Campania publicitară care comunică noua promoţie începe astăzi şi va fi derulată până pe 31 iulie.

Întrebat despre bugetul campaniei, Elsner a spus ca este vorba de „mai multe milioane de euro".

În promotie sunt 15.000 de vouchere.

VIDEO. Spotul campaniei Telekom, semnat de agenţia Leo Burnett

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Ma astia mai pleaca sau nu? Telekom adica...Ca vad ca acum fac campanii :)

Trimite un comentariu

sus