Skip to main content

LPF a încasat primii bani pentru drepturile de difuzare ale competiţiei Casa Liga 1

 
Sursa foto: LPF
Sursa foto: LPF

Liga Profesionistă de Fotbal (LPF) a încasat de la EAD.ro prima tranşă pentru drepturile TV ale meciurilor din Liga I, pentru difuzarea sezonului 2019/2020.

Publicitate

Contractul, în valoare de 28 de milioane de euro (fără TVA) per sezon, cuprinde drepturi TV şi online, dar şi alte drepturi comerciale.

Contractul a fost semnat în luna aprilie 2019. În următoarele 5 sezoane, meciurile din Casa Liga 1 se vor vedea pe televiziunile DigiSport, LookPlus/LookSport şi TelekomSport.

„Noul contract de valorificare a drepturilor media pentru Casa Liga 1 a pornit cu dreptul. Suntem încrezatori că împreună cu partenerul media EAD.ro şi cu televiziunile partenere vom continua cu succes proiectul nostru de promovare a fotbalului românesc, concretizat atât prin ridicarea nivelului calitativ al meciurilor din Casa Liga I, cât şi prin creşterea interesului publicului faţă de această competiţie”, a declarat Dl. Justin Ştefan, Secretarul general LPF.

Parteneriatul EAD – LPF nu se opreşte aici, a declarat Orlando Nicoară, directorul general al companiei EAD.ro:

„În următoarele sezoane, ne dorim să vedem mai mulţi suporteri în faţa televizoarelor, dar mai ales pe stadioane. Fotbalul este cel mai iubit sport din România şi împreună cu LPF lucrăm deja ca acest lucru să se simtă în numărul suporterilor care asistă la meciurile din Casa Liga 1. Le mulţumim pe această cale partenerilor şi le urăm succes celor 14 echipe în noul sezon competiţional”.

Lansată în 2015 ca agenţie de vânzare publicitate, EAD a decis să intre pe piaţa
drepturilor sportive şi a marketingului sportiv doi ani mai târziu, când a preluat
drepturile mass-media (TV) ale Casei Liga 1 la fotbal.

Din 2018, compania a început să furnizeze servicii de promovare pe stadioane, semnând contracte cu cluburile de fotbal CFR Cluj (campioana ultimelor două sezoane), Astra Giurgiu, Poli Iaşi, FC Botoşani, Hermannstadt şi Universitatea Cluj. Pe aceste stadione, EAD va vinde exclusiv publicitatea pe sistemele de tip LED amplasate pe primul inel. De anul trecut, EAD vinde în exclusivitate şi spaţiile de publicitate pe televiziunile Look Plus, Look Sport şi Profit.ro TV.

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Noua conducere a invatat din greselile trecutului. Mitica e anchetat din cauza asta. Asa au introdus un intermediar si toata lumea e fericita. Ati inteles schema?
  • Noua conducere lpf practica bisnita,macar dragomir vindea direct asta le da unui intermediar,de unde vin banii domnule gino? Digi, telekom

Trimite un comentariu

sus