Skip to main content

RECLAMĂ SINISTRĂ. „Monstrul din Caracal ne-a omorât prețurile”. O firmă de piese auto se agață de tragedia din Caracal pentru a se promova

 
RECLAMĂ SINISTRĂ. „Monstrul din Caracal ne-a omorât prețurile”. O firmă de piese auto se agață de tragedia din Caracal pentru a se promova
Sursa foto: Hepta

Mesaj halucinant trimis de o firmă de piese auto mai multor persoane, pentru a se promova.

Monstrul din Caracal ne-a omorât prețurile, profită de cele mai mari reduceri din acest an”, sună textul trimis pe e-mail, sub formă de newsletter. 

Publicitate

Mesajul a fost semnalat Paginademedia.ro de către un cititor, după ce captura a apărut pe Reddit

Textul nu se oprește aici: „Se pare că monstrul din Caracal ne-a afectat și pe noi și ne-a omorât prețurile, astfel avem reduceri substanțiale la peste 20.000 de produse.”

Imediat după ce reprezentanții firmei au fost luați la întrebări pentru mesajul deplasat trimis abonaților, aceștia au prezentat scuze publice spunând că mesajul a fost trimis din „greșeală”. 

„Ne cerem scuze pentru emailul cu subiectul nepotrivit. A fost o greseala. Nu am vrut in nici un fel sa ne asociem cu acest subiect.

Emailul a fost trimis catre un segment din lista noastra, nu a fost publicat pe net in nici un fel, continutul si subiectul trebuia sa fie altul.

Imediat ce am constat greseala efectuata s-a incercat oprirea lui, dar din pacate ajuns in inboxul fiecaruia nu se mai putea sterge.

Va rugam sa ne intelegeti si sa considerati o greseala din partea departamentului de marketing care va fi tras la raspundere pentru acest lucru.

Va multumim!”, au scris aceștia pe pagina lor de Facebook.

 

Captura: Reddit

 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Trimite un comentariu