Skip to main content

AUDIENȚE TV. Seara de fotbal: Câți romani s-au uitat la FCSB, pe Pro TV și la Viitorul, pe National TV

 
AUDIENȚE TV. Seara de fotbal: Câți romani s-au uitat la FCSB, pe Pro TV și la Viitorul, pe National TV
Facebook - FCSB

AUDIENȚE. A fost o seară de fotbal la TV. Pro TV am mizat pe FCSB, iar Național TV pe Viitorul Constanța, echipa lui Gică Hagi. 

FCSB și Pro TV au fost marile câștigătoare alea serii. Postul TV din Pache Protopopescu a fost lider detașat în audiențe, pe toate targeturile. De asemenea, echipa lui Gigi Becali a câștigat prima manșa din turul doi preliminar al Europa League, contra armenilor de la Alashkert (0 - 3). 

Publicitate

Audiența medie, în toată țara, a fost de 1,4 milioane de telespecatori în fiecare minut al meciului câștigat de FCSB. 

Pe de altă parte, Național TV a fost abia în partea a doua a topului celor mai urmărite posturi aseară. Cea mai bună poziție, locul cinci, a fost pe segmentul comericial. Acolo a avut o audiență medie de 37.000 de oameni, pe minut, în timpul meciului pierdut de echipa lui Hagi (6 - 3).

De menționat că postul de televiziune a cumpărat în ultimul moment partida Viitorului contra belgienilor de la Gent, tot din Europa League. 

Paginademedia.ro vă prezintă audiențele meciurilor echipelor românești FCSB și Viitorul Constanța din prima manșă a turului II preliminar din Europa League.

Alashkert - FCSB, pe Pro TV: Lider de audiență pe toate targeturile

NAȚIONAL. Pro TV a mers tot pe rețeta FCSB și a câștigat. De fapt, ambele tabere au câștigat: Pro TV în audiență și FCSB pe teren.

Aproximativ 1,4 milioane de privitori au urmărit, în fiecare minut, partida contra armenilor de la Alasgkert. 

Kanal D a fost următorul post clasat. Pe intervalul meciului de fotbal, Kanal D a avut cifre de aproximativ 685.000 de telespectatori, în medie. 

URBAN. La orașe liderul a rămas același. Pro TV a avut o medie de aproximativ 760.000 de privitori pe minut. 

Antena 1 a făcut schimb de locuri cu Kanal D, în mediul urban. Postul Intact a scos o medie de 385.000 de telespecatori, pe interval. Kanal D a fost pe locul trei, cu cifre apropiate. 

COMERCIAL. Publicul tânăr s-a uitat tot la fotbal. Pro TV a fost primul post clasat și pe segmentul comercial. 

A avut o medie de 316.000 de privitori, în fiecare minut. Antena 1 a rămas pe doi, pe intervalul meciului, cu o medie de 180.000 de telespectatori. 

Audiențele meciului Alashkert - FCSB (20:00 - 21:55) la nivel NAȚIONAL:

  NATIONAL   Nr. Persoane   Rtg %   Share  
1 Pro TV 1.436.000 8.1 24.2
2 Kanal D 685.000 3.8 11.5
3 Antena 1 650.000 3.7 10.9
4 Romania TV 369.000 2.1 6.2
5 Antena 3 247.000 1.4 4.2
6 National TV 232.000 1.3 3.9
7 Prima TV 231.000 1.3 3.9
8 Antena Stars 146.000 0.8 2.5
9 Pro 2 142.000 0.8 2.4
10 B1TV 91.000 0.5 1.5
 

Sursa: Kantar Media

Audiențele meciului Alashkert - FCSB (20:00 - 21:55) în mediul URBAN:

  URBAN   Nr. Persoane   Rtg %   Share  
1 Pro TV 761.000 8 23.4
2 Antena 1 385.000 4 11.8
3 Kanal D 368.000 3.8 11.3
4 Romania TV 195.000 2 6
5 Antena 3 166.000 1.7 5.1
6 National TV 128.000 1.3 3.9
7 Prima TV 91.000 0.9 2.8
8 Antena Stars 72.000 0.7 2.2
9 B1TV 61.000 0.6 1.9
10 Pro 2 61.000 0.6 1.9
 

Sursa: Kantar Media

Audiențele meciului Alashkert - FCSB (20:00 - 21:55) pe segmentul COMERCIAL:

  COMERCIAL   Nr. Persoane   Rtg %   Share  
1 Pro TV 316.000 7.3 31.2
2 Antena 1 181.000 4.2 17.9
3 Kanal D 69.000 1.6 6.8
4 National TV 29.000 0.7 2.9
5 Prima TV 21.000 0.5 2.1
6 Pro 2 19.000 0.4 1.9
7 Antena 3 18.000 0.4 1.8
8 Antena Stars 16.000 0.4 1.6
9 Romania TV 13.000 0.3 1.3
10 B1TV 10.000 0.2 1
 

Sursa: Kantar Media

Gent - Viitorul Constanța, pe Național TV: Locul opt în toată țara, șase la orașe și cinci pe comercial

National TV a cumpărat în ultimul moment drepturile de difuzare pentru meciul formației lui Gheorghe Hagi. Totuși, partida a poziționat postul de televiziune în partea a doua a clasamentului.

Cea mai bună poziție a fost pe segmentul comercial, mai exact locul cinci. 

NAȚIONAL. Național TV s-a clasat pe locul opt în toată țara. A avut o medie de aproximativ 200.000 de privitori, în fiecare minut.

Pro TV a fost liderul topului, pe intervalul partidei Gent - Viitorul Constanța, care a început de la 21:30. 

URBAN. La orașe, Național TV a prins locul șase, cu meciul de fotbal. Aici, a avut o medie de audiență de aproximativ 113.000 de privitori. 

Liderul a rămas tot Pro TV, urmat de Antena 1 pe locul doi. 

COMERCIAL. Tinerii au urcat Național TV pe poziția a cincea. Postul TV a înregistrat, pe segmentul comercial, cea mai bună clasare, aseară, cu partida Viitorului. 

A scos o medie de 37.000 de privitori pe minut. Pe același interval, primele trei clasate au fost Pro TV, Antena 1 și Kanal D. 

Audiențele meciului Gent - Viitorul Constanța (21:30 - 23:25) la nivel NAȚIONAL:

  NATIONAL   Nr. Persoane   Rtg %   Share  
1 Pro TV 1.251.000 7 18.9
2 Kanal D 799.000 4.5 12.1
3 Antena 1 685.000 3.8 10.4
4 Romania TV 330.000 1.9 5
5 Antena 3 324.000 1.8 4.9
6 Prima TV 298.000 1.7 4.5
7 Antena Stars 214.000 1.2 3.2
8 National TV 197.000 1.1 3
9 Pro 2 194.000 1.1 2.9
10 DigiSport 1 122.000 0.7 1.9

Sursa: Kantar Media

Audiențele meciului Gent - Viitorul Constanța (21:30 - 23:25) în mediul URBAN:

  URBAN   Nr. Persoane   Rtg %   Share  
1 Pro TV 597.000 6.2 17.7
2 Antena 1 389.000 4.1 11.5
3 Kanal D 350.000 3.7 10.4
4 Antena 3 207.000 2.2 6.1
5 Romania TV 191.000 2 5.7
6 National TV 113.000 1.2 3.3
7 Prima TV 105.000 1.1 3.1
8 Antena Stars 92.000 1 2.7
9 DigiSport 1 78.000 0.8 2.3
10 Pro 2 74.000 0.8 2.2
 

Sursa: Kantar Media

Audiențele meciului Gent - Viitorul Constanța (21:30 - 23:25) pe segmentul COMERCIAL:

  COMERCIAL   Nr. Persoane   Rtg %   Share  
1 Pro TV 288.000 6.7 25
2 Antena 1 192.000 4.5 16.7
3 Kanal D 64.000 1.5 5.6
4 Prima TV 41.000 1 3.6
5 National TV 37.000 0.8 3.2
6 Pro 2 31.000 0.7 2.7
7 DigiSport 1 23.000 0.5 2
8 Antena 3 21.000 0.5 1.8
9 Antena Stars 19.000 0.4 1.6
10 Romania TV 16.000 0.4 1.4
 

Sursa: Kantar Media

 

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu