
AUDIENȚE. Festivalul de muzică Cerbul de Aur a luat startul aseară. Evenimentul se vede la TVR, iar o parte din prima ediție s-a intersectat cu meciul FCSB - Vitoria Guimaraes, din play off-ul Europa League.
Care au fost rezultatele?
TVR 1 a fost sub marile generaliste Pro TV, Kanal D și Antena 1.
Postul public s-a clasat pe locul șase în toată țara și la orașe. Cel mai bine s-a descurcat pe segmentul târnăr, unde a prins locul cinci.
Cu o ediție a Cerbului de Aur care s-a întins pe aproape trei ore și jumătate, TVR 1 a obținut o audiență media de aproximativ 280.000 de privitori din toată țara.
Liderul topului a fost Pro TV. Postul din Pache Protopopescu a avut o medie de 1,3 milioane de privitori la nivel național.
Postul TV a difuzat, pe intervalul festivalului de muzică, meciul european FCSB - Vitoria Guimaraes (0-0), de la ora 21:30 până la 23:30, când au început Știrile de noapte. Pro TV a mai avut și un film de actiune, Semnul morții, de la ora 23:45.
Antena 1 a avut două filme pe interval: Johnny English și King Kong. Kanal D a difuzat serialul turcesc Mireasa din Istanbul și emisiunea Se strigă darul.
Paginademedia.ro prezintă în continuare audiențele posturilor TV joi, 22 august, pe intervalul festivalului Cerbul de Aur (21.00-00.30):
NAȚIONAL. TVR 1 s-a clasat pe locul șase în clasamentul național, cu festivalul Cerbul de Aur. A scos o medie de 280.000 de telespectatori pe minut.
Liderul topului a fost Pro TV, care a avut pe interval o medie de 1,3 milioane de privitori.
Kanal D și România TV a fost următoarele posturi clasate, pe același interval. De notat că Antena 1 a fost sub postul de știri România TV, pe patru.
URBAN. La orașe TVR 1 s-a poziționat tot pe șase, cu o medie de 167.000 de privitori pe minut. Liderul topului a rămas neschimbat pe interval, tot Pro TV.
Kanal D s-a clasat pe doi, România TV pe trei și Antena 1 pe patru.
COMERCIAL. Postul public a stat mai bine pe segmentul tânăr. A urcat pe cinci, peste Antena 3. A avut, cu festivalul Cerbul de Aur, o medie de 55.000 de telespectatori în fiecare minut.
Pro TV, lider pe interval, a scos audiențe de aproximativ 328.000 de privitori pe minut.
Pe segmentul comercial și Antena 1 a stat mai bine. S-a clasat pe poziție secundă, cu audiențe medii de 122.000 de privitori, pe interval.
Audienta posturilor TV joi, 22 august, pe intervalul festivalului Cerbul de Aur (21.00-00.30), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Nr. Persoane | Rtg (%) | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.382.000 | 7.8 | 23.1 |
2 | Kanal D | 564.000 | 3.2 | 9.4 |
3 | Romania TV | 553.000 | 3.1 | 9.2 |
4 | Antena 1 | 476.000 | 2.7 | 7.9 |
5 | Antena 3 | 329.000 | 1.8 | 5.5 |
6 | TVR 1 | 280.000 | 1.6 | 4.7 |
7 | Prima TV | 269.000 | 1.5 | 4.5 |
8 | Nickelodeon | 141.000 | 0.8 | 2.4 |
9 | National TV | 128.000 | 0.7 | 2.1 |
10 | Pro Cinema | 126.000 | 0.7 | 2.1 |
11 | Pro 2 | 114.000 | 0.6 | 1.9 |
12 | B1TV | 104.000 | 0.6 | 1.7 |
13 | Digi 24 | 73.000 | 0.4 | 1.2 |
14 | DigiSport 1 | 72.000 | 0.4 | 1.2 |
15 | Realitatea TV | 71.000 | 0.4 | 1.2 |
16 | AXN | 65.000 | 0.4 | 1.1 |
17 | DigiSport 2 | 60.000 | 0.3 | 1 |
18 | TVR 2 | 58.000 | 0.3 | 1 |
19 | Cartoon Network | 53.000 | 0.3 | 0.9 |
20 | Minimax | 53.000 | 0.3 | 0.9 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV joi, 22 august, pe intervalul festivalului Cerbul de Aur (21.00-00.30), în mediul URBAN:
URBAN | Nr. Persoane | Rtg (%) | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 721.000 | 7.5 | 22.3 |
2 | Kanal D | 277.000 | 2.9 | 8.6 |
3 | Romania TV | 277.000 | 2.9 | 8.6 |
4 | Antena 1 | 239.000 | 2.5 | 7.4 |
5 | Antena 3 | 199.000 | 2.1 | 6.1 |
6 | TVR 1 | 167.000 | 1.7 | 5.2 |
7 | Prima TV | 114.000 | 1.2 | 3.5 |
8 | Nickelodeon | 95.000 | 1 | 2.9 |
9 | B1TV | 69.000 | 0.7 | 2.1 |
10 | National TV | 66.000 | 0.7 | 2 |
11 | AXN | 56.000 | 0.6 | 1.7 |
12 | Digi 24 | 56.000 | 0.6 | 1.7 |
13 | DigiSport 1 | 52.000 | 0.5 | 1.6 |
14 | Pro Cinema | 50.000 | 0.5 | 1.5 |
15 | Pro 2 | 49.000 | 0.5 | 1.5 |
16 | Realitatea TV | 48.000 | 0.5 | 1.5 |
17 | Paramount | 36.000 | 0.4 | 1.1 |
18 | TVR 2 | 35.000 | 0.4 | 1.1 |
19 | Cartoon Network | 35.000 | 0.4 | 1.1 |
20 | Boomerang | 28.000 | 0.3 | 0.9 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV joi, 22 august, pe intervalul festivalului Cerbul de Aur (21.00-00.30), pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Nr. Persoane | Rtg (%) | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 328.000 | 7.7 | 27.8 |
2 | Antena 1 | 122.000 | 2.9 | 10.4 |
3 | Kanal D | 86.000 | 2 | 7.3 |
4 | Romania TV | 55.000 | 1.3 | 4.6 |
5 | TVR 1 | 49.000 | 1.1 | 4.2 |
6 | Antena 3 | 37.000 | 0.9 | 3.1 |
7 | Prima TV | 35.000 | 0.8 | 3 |
8 | Nickelodeon | 35.000 | 0.8 | 2.9 |
9 | Paramount | 29.000 | 0.7 | 2.5 |
10 | AXN | 26.000 | 0.6 | 2.2 |
11 | Pro Cinema | 26.000 | 0.6 | 2.2 |
12 | DigiSport 1 | 23.000 | 0.5 | 2 |
13 | Digi 24 | 21.000 | 0.5 | 1.8 |
14 | National TV | 19.000 | 0.4 | 1.6 |
15 | Comedy Central | 18.000 | 0.4 | 1.5 |
16 | TNT | 15.000 | 0.4 | 1.3 |
17 | B1TV | 14.000 | 0.3 | 1.2 |
18 | Realitatea TV | 14.000 | 0.3 | 1.2 |
19 | History | 14.000 | 0.3 | 1.2 |
20 | Boomerang | 12.000 | 0.3 | 1.1 |
Comentarii