Skip to main content

AUDIENŢE. Câţi români au văzut remiza FCSB-ului şi înfrângerea Craiovei. Meciurile europene, împărţite pe trei posturi TV

 
Foto | Facebook - FCSB
Foto | Facebook - FCSB

AUDIENŢE. Evoluţiile echipelor româneşti, în Europa League, s-au văzut din nou la TV. Aseară au fost două meciuri, împărţite între trei televiziuni. Pro TV a mers pe reţetat clasică, adică FCSB, iar Digi Sport 1 şi Look Plus au dat meciul Universităţii Craiova.

Publicitate

Ca şi în partidele precedente, cele mai bune audienţe le-a adus FCSB-ul. Remiza obţinută de echipa lui Gigi Becali contra cehilor de la Mlada Boleslav (0-0) a pus Pro TV pe primul loc în audienţe.

Postul TV a adunat o medie de audienţă de aproximativ 1,4 milioane de privitori din toată ţara.

Pe de altă parte, meciul pierdut de Craiova în faţa grecilor de la Aek Atena (0-2) a scos cifre bune pentru ambele posturi care l-au transmis: Digi Sport 1 şi Look Plus.

Publicul din toată s-a împărţit astfel, la meciul Universităţii: DigiSport 1 (463.000 de privitori) şi Look Plus (197.000 de privitori).

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele meciurilor echipelor româneşti FCSB, Universitatea Craiova din turul III preliminar din Europa League.


FCSB - Mlada Boleslav, pe Pro TV: Primul loc în toată ţara, la oraşe şi pe segmentul comercial


NAŢIONAL. Pro TV a fost lider de audienţă cu partida FCSB-ului, din turul trei Europa League. Peste 1,4 milioane de privitori au văzut meciul roş-albaştrilor.

Kanal D a fost următorul post clasat, însă cu audienţe mai mici faţă de lider. Postul Dogan a avut o medie de 884.000 de privitori, pe intervalul meciului.

Antena 1 s-a clasat abia pe locul cinci, când la TV era partida FCSB-ului. Peste generalistul trustului Intact s-au situat staţiile de ştiri România TV şi Antena 3.

URBAN. La oraşe, tot meciul a fost cel mai căutat program. Pro TV a scos o medie de 780.000 de telespecatori, în fiecare minut.

Kanal D a rămas tot pe locul secund, cu cifre la jumătate faţă de lider. Antena 1 s-a clasat tot pe cinci, cu 250.000 de privitori pe interval.

COMERCIAL. Tinerii au vrut tot să vadă tot partida FCSB - Mlada. Pe segmentul comercial, Pro TV a avut o medie de 364.000 de privitori pe minut.

Antena 1 a stat mai bine în ceea priveşte publicul tânăr. S-a clasat pe locul doi, cu o medie de 160.000 de telespectatori.

Audienţele meciului FCSB - Mlada Boleslav (21:30 - 23:25) la nivel NAŢIONAL:

NATIONAL Nr. Persoane Rtg (%) Share
1 Pro TV 1.456.000 8.2 21.2
2 Kanal D 884.000 5 12.9
3 Romania TV 665.000 3.7 9.7
4 Antena 3 624.000 3.5 9.1
5 Antena 1 533.000 3 7.8
6 Prima TV 246.000 1.4 3.6
7 DigiSport 2 154.000 0.9 2.2
8 National TV 154.000 0.9 2.2
9 Pro Cinema 137.000 0.8 2
10 Pro 2 110.000 0.6 1.6
11 TVR 1 101.000 0.6 1.5
12 B1TV 87.000 0.5 1.3
13 DigiSport 1 84.000 0.5 1.2
14 Antena Stars 83.000 0.5 1.2
15 Realitatea TV 79.000 0.4 1.2
16 TVR 2 78.000 0.4 1.1
17 Nickelodeon 73.000 0.4 1.1
18 Disney Junior 73.000 0.4 1.1
19 Digi 24 70.000 0.4 1
20 Minimax 65.000 0.4 1

Sursa: Kantar Media

Audienţele meciului FCSB - Mlada Boleslav (21:30 - 23:25) în mediul URBAN:

URBAN Nr. Persoane Rtg (%) Share
1 Pro TV 782.000 8.2 21.3
2 Kanal D 410.000 4.3 11.2
3 Antena 3 365.000 3.8 9.9
4 Romania TV 364.000 3.8 9.9
5 Antena 1 253.000 2.6 6.9
6 DigiSport 2 136.000 1.4 3.7
7 Prima TV 123.000 1.3 3.4
8 Pro 2 71.000 0.7 1.9
9 National TV 63.000 0.7 1.7
10 Pro Cinema 62.000 0.7 1.7
11 B1TV 59.000 0.6 1.6
12 DigiSport 1 52.000 0.5 1.4
13 Realitatea TV 51.000 0.5 1.4
14 TVR 2 50.000 0.5 1.4
15 TVR 1 45.000 0.5 1.2
16 Digi 24 44.000 0.5 1.2
17 Disney 34.000 0.4 0.9
18 Paramount 32.000 0.3 0.9
19 Nickelodeon 31.000 0.3 0.8
20 Boomerang 31.000 0.3 0.8

Sursa: Kantar Media

Audienţele meciului FCSB - Mlada Boleslav (21:30 - 23:25) pe segmentul COMERCIAL:

COMERCIAL Nr. Persoane Rtg (%) Share
1 Pro TV 364.000 8.5 27.4
2 Antena 1 159.000 3.7 12
3 Kanal D 128.000 3 9.7
4 Romania TV 99.000 2.3 7.4
5 Antena 3 76.000 1.8 5.7
6 DigiSport 2 30.000 0.7 2.3
7 Prima TV 29.000 0.7 2.2
8 Pro Cinema 27.000 0.6 2
9 DigiSport 1 24.000 0.6 1.8
10 Pro 2 22.000 0.5 1.7
11 Boomerang 19.000 0.4 1.4
12 Comedy Central 19.000 0.4 1.4
13 Digi 24 18.000 0.4 1.4
14 B1TV 14.000 0.3 1
15 Realitatea TV 14.000 0.3 1.1
16 TVR 2 14.000 0.3 1.1
17 AMC 14.000 0.3 1.1
18 National TV 13.000 0.3 0.9
19 TVR 1 13.000 0.3 0.9
20 Disney Junior 12.000 0.3 0.9

Sursa: Kantar Media


Universitatea Craiova - Aek Atena, pe Look Plus şi Digi Sport 1: A adus cifre bune pentru cele două canale TV


Partida dintre Universitatea Craiova şi Aek Atena s-a văzut pe două canale TV: Digi Sport 1 şi Look Plus.

Deşi echipa din „bănie” a pierdut meciul (0-2), cifrele de audienţă au fost bune. Cumulat, meciul a adunat aproximativ 660.000 de privitori, din toată ţara.

NAŢIONAL. Meciul pierdut de Craiova s-a vazut simultan pe Digi Sport 1 şi pe Look Plus. Audienţa s-a împărţit astfel: Digi Sport 1 - 463.000 de telespectatori şi Look Plus - 197.000 de privitori.

Digi Sport 1 s-a clasat pe locul doi în topul celor mai urmărite posturi, iar Look Plus a fost pe opt.

Pe intervalul meciului de pe Ion Oblemenco, Pro TV a fost liderul topului.

URBAN. Şi la oraşe meciul european s-a văzut bine. Digi Sport, pe locul doi, a adunat 318.000 de telespectatori, iar Look Plus, pe opt, a adunat 93.000 de telespectatori.

De asemenea, tot Pro TV a fost liderul topului urban pe intervalul meciului de la Craiova.

COMERCIAL. Şi tinerii au fost interesaţi de partida Craiova - Aek Atena. Digi Sport 1 s-a clasat pe locul trei, după Pro TV şi Antena 1.

Postul TV a avut 100.000 de telespectatori, pe interval. De asemenea, Look Plus s-a clasat pe locul şase - 47.000 de privitori.

Audienţele meciului Universitatea Craiova - Aek Atena (19:15 - 21:10) la nivel NAŢIONAL:

NATIONAL Nr. Persoane Rtg (%) Share
1 Pro TV 1.223.000 6.9 22.3
2 DigiSport 1 463.000 2.6 8.4
3 Kanal D 456.000 2.6 8.3
4 Antena 1 417.000 2.3 7.6
5 Romania TV 407.000 2.3 7.4
6 National TV 342.000 1.9 6.2
7 Antena 3 252.000 1.4 4.6
8 Look Plus 197.000 1.1 3.6
9 Prima TV 181.000 1 3.3
10 Happy Channel 114.000 0.6 2.1
11 Pro Cinema 110.000 0.6 2
12 TVR 1 98.000 0.6 1.8
13 Antena Stars 77.000 0.4 1.4
14 Pro 2 73.000 0.4 1.3
15 Cartoon Network 67.000 0.4 1.2
16 B1TV 66.000 0.4 1.2
17 TVR 2 56.000 0.3 1
18 Realitatea TV 53.000 0.3 1
19 Digi 24 50.000 0.3 0.9
20 Disney Junior 45.000 0.3 0.8

Sursa: Kantar Media

Audienţele meciului Universitatea Craiova - Aek Atena (19:15 - 21:10) în mediul URBAN:

URBAN Nr. Persoane Rtg (%) Share
1 Pro TV 610.000 6.4 19.5
2 DigiSport 1 318.000 3.3 10.2
3 Antena 1 249.000 2.6 8
4 Romania TV 232.000 2.4 7.4
5 Kanal D 218.000 2.3 7
6 National TV 200.000 2.1 6.4
7 Antena 3 178.000 1.9 5.7
8 Look Plus 93.000 1 3
9 Prima TV 72.000 0.8 2.3
10 Happy Channel 59.000 0.6 1.9
11 TVR 1 53.000 0.6 1.7
12 B1TV 46.000 0.5 1.5
13 Pro Cinema 45.000 0.5 1.4
14 Digi 24 45.000 0.5 1.4
15 Antena Stars 43.000 0.5 1.4
16 Cartoon Network 43.000 0.4 1.4
17 TVR 2 43.000 0.4 1.4
18 Disney Junior 39.000 0.4 1.2
19 Realitatea TV 38.000 0.4 1.2
20 Diva 37.000 0.4 1.2

Sursa: Kantar Media

Audienţele meciului Universitatea Craiova - Aek Atena (19:15 - 21:10) pe segmentul COMERCIAL:

COMERCIAL Nr. Persoane Rtg (%) Share
1 Pro TV 270.000 6.3 26.3
2 Antena 1 118.000 2.7 11.5
3 DigiSport 1 102.000 2.4 9.9
4 Kanal D 66.000 1.5 6.4
5 National TV 47.000 1.1 4.6
6 Look Plus 47.000 1.1 4.6
7 Romania TV 39.000 0.9 3.8
8 Antena 3 31.000 0.7 3
9 Disney Junior 31.000 0.7 3
10 Prima TV 20.000 0.5 1.9
11 Diva 17.000 0.4 1.6
12 Digi 24 16.000 0.4 1.6
13 TVR 1 14.000 0.3 1.4
14 Comedy Central 13.000 0.3 1.3
15 Happy Channel 12.000 0.3 1.2
16 Pro Cinema 12.000 0.3 1.2
17 Nickelodeon 9.000 0.2 0.9
18 History 9.000 0.2 0.9
19 Paramount 9.000 0.2 0.9
20 TNT 8.000 0.2 0.7

Sursa: Kantar Media

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Să postați și audiențele serialelor TV. Un top 25 ar fi perfect. Mulțumesc frumos!
  • Dezastru pentru "Antena 1"... "Pro TV", dublu pe comercial.

    "Romania Tv si Antena 3 înca au audiente foarte mari"
    Asa e, "Răzvan Putina R", audiente mari la pensionari...
  • Romania Tv si Antena 3 înca au audiente foarte mari cu cazul Caracal chiar daca au trecut aproape doua saptamani de la acest mare caz!

Trimite un comentariu

sus