Skip to main content

Concurs pentru jurnaliști. Tema: Concurența dintre companii: prețuri, calitate și ofertă variată. Consiliul Concurenței și CJI, organizatori

 
Concurs pentru jurnaliști. Tema: Concurența dintre companii: prețuri, calitate și ofertă variată. Consiliul Concurenței și CJI, organizatori

Consiliul Concurenței, în parteneriat cu Centrul pentru Jurnalism Independent, lansează o nouă ediție a concursului: „Concurenţa - cheia dezvoltării economice şi bunăstării consumatorului”.

Tema concursului urmărește informarea publicului cu privire la beneficiile unei concurenţe reale între companii: preţuri mai mici, calitate mai bună a produselor şi serviciilor, oferta variată, menționează reprezentanții competiției. 

Publicitate

Pot participa jurnaliști din presa scrisă, online sau audiovizuală, precum și jurnaliști independenți.

În concurs se pot înscrie articole, investigaţii, reportaje, filme documentare sau orice altă formă de produs editorial,care abordează probleme legate de concurență, ajutor de stat și/sau concurență neloială.

De menționat că materialele trebuie să fie realizate anul acesta și publicate în presa scrisă, online sau difuzate la radio sau la televiziune pe parcursul anului 2019. 

De asemenea, fiecare concurent (echipă) poate participa cu un singur material.

„Materiale realizate de către o echipă, cu condiţia ca toate persoanele care au avut o contribuţie majoră (jurnalişti, cameramani, editori) să fie menționate în dosarul de înscriere şi ca echipa să fie formată din maximum cinci persoane”, subliniază regulamentul. 

Selecţia va fi făcută de un juriu specializat, format atât din persoane cu experienţă în mass-media, care vor evalua tehnica jurnalistică, cât şi din experţi în economie/concurenţă, care vor verifica corectitudinea şi calitatea informaţiilor de specialitate prezente în materiale, notează aceeași sursă. 

Termenul limită pentru primirea materialelor este 15 Septembrie 2019. 

Textele vor fi evaluate după mai multe criterii, printre care:

  • Corectitudinea şi calitatea informaţiilor de specialitate prezente în materiale.
  • Obiectivitate, grad de independenţă şi respectul faţă de principiile etice ale jurnalismului (expertiza, rigoare şi impartialitate)
  • Originalitate şi prezentarea creativă a informației
  • Munca de cercetare necesară colectării informaţiilor, resursele
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro

Trimite un comentariu